دانلود و خرید کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان سید خشایار کیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان اثر سید خشایار کیافر

کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان

«زبان بدن: روانشناسی حرکات بدن انسان» تألیف سید خشایار کیافر(۱۳۵۵) است که در ۹ فصل به شرح و توضیح زبان بدن، این راه ارتباطی غیر کلامی می‌پردازد. در مقدمه می‌خوانیم: زبان بدن یک روش ارتباطی غیرگفتاری و غیرشفاهی است که ما در هر جنبه از تعامل با دیگر افراد استفاده می‌کنیم. زبان بدن مانند آینه‌ای است که به ما می‌گوید شخص در واکنش به کلمات و حرکات ما چگونه فکر می‌کند. زبان کلامی تحت کنترل بخش هوشیار مغز قرار دارد، لذا انسان می‌تواند به صورت آگاهانه از کلماتی استفاده کند که مغایر با احساسات و نیات درونی او است. ولی زبان بدن توسط ضمیر ناخودآگاه انسان کنترل می‌شود. لذا بیان کنندهٔ احساسات و نیات واقعی و درونی ما است. زبان بدن شامل رفتارها، ادا و اطوارها و دیگر نشانه‌های بدنی می‌باشد. زبان بدن ممکن است سرنخ‌هایی از نگرش یا وضعیت فکری یک شخص به ما بدهد. برای مثال ممکن است نشان دهندهٔ موافقت، دقت، بی‌حوصلگی، آرامش، رضایت، سرگرمی، لذت و بسیاری از حالات دیگر باشد. آیا تاکنون برای شما اتفاق نیافتاده است، که بگویید فکر می‌کنم که فلان شخص دروغ می‌گوید. به عبارتی شما احساس کرده‌اید که او دروغ می‌گوید. زیرا زبان گفتاری او چیزی می‌گوید که با زبان بدن او هماهنگی ندارد. در واقع ما به طور ناخودآگاه از این علائم آگاه هستیم و آن‌ها را درک می‌کنیم. با مطالعه این علائم و درک آن‌ها می‌توانیم از زبان بدن در زندگی کاری و شخصی بهره ببریم و موفقیت‌های بیشتری را کسب کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 590035
۱۳۹۷/۰۷/۲۵

خیلی جالبه برای شناخت افراد خیلی بدرد می خوره

کاربر ۲۰۳۴۳۶۵
۱۳۹۹/۰۵/۱۰

خیلی مفید و عالی بود ❤

Mehdi Bahrani
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

بسیار قوی و کارآمد و وجودتون رو دگرگون می‌کنه.

محمد حسن
۱۳۹۹/۰۴/۱۱

عالییییی حتما مطالعه کنین

کاربر ۳۷۰۱۱۱۳
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عالی هست

f.khiri
۱۴۰۱/۰۹/۳۰

میشه به بی نهایت اضافه کنید؟؟

طلبه سید عارف
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

بسیار مناسب برای کسانی که با دیگران ارتباط دارند، خصوصا سخنران ها و کسانی که تدریس یا تبلیغ دارند

دلاور
۱۴۰۰/۰۷/۱۰

خوبه خوشم اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
زبان بدن جزئی از تکامل بشر است. اما از جنبه‌های بسیار دیگری از رفتار بشر، ترکیبی دقیق از عوامل محیطی (یادگیری و اجتماع) و ژنتیکی (وراثتی) است که میزان تأثیر آن‌ها هنوز ناشناخته باقی مانده است.
دهقان غذاخوار
زبان بدن انسان می‌تواند شامل ۷۰۰، ۰۰۰ حرکت مختلف باشد. خانم‌ها به طور غریزی در درک و بکارگیری زبان بدن نسبت به مردان توانایی بالاتری دارند و ریزبینی ذاتی آن‌ها در دیدن نکات ریز سبب ایجاد شهود زنانگی گردیده است. از این رو است که مردان معمولاً قادر به فریب زنان خود نیستند ولی زنان به راحتی می‌توانند همسران خود را فریب دهند.
پ. و.
صورت شما کتابی است که مردمان میتوانند از آنچیز عجیب بخوانند. ولیلام شکسپیر
پ. و.
چشم‌های ما عضوی بسیار مهم برای انتقال علامت‌های غیر کلامی ما به دیگر افراد است. همه ما چشم افراد دیگر را می‌خوانیم، بدون اینکه بدانیم چگونه و یا چرا. به نظر می‌رسد این توانایی غریزی باشد.
mahdi79
تأثیر حیرت آور بکارگیری زبان بدن را حتی تصور کنید؛ بوسیله آن شما قادر خواهید بود احساسات درونی افراد را حتی اگر مستقیماً آن را بیان نکنند، تفسیر کنید. همچنین می‌توانید رفتارهای خود را با موقعیت تطبیق دهید. باعث خواهید شد تا مردم شما را دوست بدارند و به شما اعتماد کنند. کاری که این زبان می‌تواند انجام دهد از عهدهٔ کلمات خارج است.
پ. و.

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۵۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان