دانلود کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد با صدای ناهید حجت پناه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ناگفته های  زندگی پیش از تولد اثر توماس ورنی

دانلود و خرید کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد

معرفی کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد

کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد نوشتهٔ توماس ورنی و ترجمهٔ مهدی بهنوش و فاطمه حسین پور و با صدای ناهید حجت پناه است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد

نوع رابطهٔ مادر پیش از تولد با فرزند، می‌تواند از مهم‌ترین مراحل زندگی کودک باشد. این فرضیه توسط روان‌شناسان بزرگی چون اریک برن مطرح شده است. فراگیری وآموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل می‌تواند مکمل این کتاب برای درک وآگاهی بیشتر مادران باشد.

زبان کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد بسیار روان است و هر شنونده‌ای را به خود جلب می‌کند. طیف مخاطبان کتاب گسترده است، بانوان خانه‌دار، متخصص زنان و زایمان، ماما، روان‌پزشکان و روان‌شناسان و درنهایت دختران و زنانی که قصد دارند به مقام رفیع مادرشدن برسند، از جمله مخاطبان کتاب هستند.

شنیدن کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زنان، روان‌شناس‌ها و کسانی که قصد دارند بچه‌دار شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ناگفته های زندگی پیش از تولد

«هربار که این داستان را در کنفرانس هایم بیان می‌کنم، با تعجب می‌بینم که حضار بی‌اطلاع سرشان را با ظاهری مطمئن تکان می‌دهند. فکر این که بچه از دوران درون رحمی خاطره دارد به نظرشان بیشتر یک داستان تخیلی است.

***

رابطه‌ای که شیرخوار با پدرش دارد راز بزرگی است. رابطه‌ای که اصولا ناشی از عشق است. در ابتدا، روابط روان‌شناسی و فیزیولوژیکی قابل مقایسه با روابطی که بچه را به مادر متصل می‌کند، غائب هستند. پدران بچه را ۹ ماه در خود حمل نمی‌کنند، به او شیر نمی‌دهند، فقط گاهی اوقات با شیشه به او غذا می‌دهند و نسبت به همسر خود زمان کمتری را با او می‌گذرانند. با این وجود رابطه‌ای که بین پدران و بچه شکل می‌گیرد، می‌تواند به اندازه رابطه شیرخوار با مادر، قدرتمند و حیاتی باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۶۹۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۶۹۵٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان