دانلود کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ با صدای مهدی قربانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ اثر جوزف برگو

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟

نویسنده:جوزف برگو
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟

کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ نوشتهٔ جوزف برگو و ترجمهٔ آرزو خلجی است. گویندگی این کتاب صوتی را مهدی قربانی انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟

کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ درمورد مکانیسم‌های دفاعی است. جوزف بورگو، استراتژی‌های روان‌درمانی را در قالب یک دورهٔ خودکاوی مطرح کرده و نقش مکانیسم‌های دفاعی را در دورکردن دردهای عاطفی توضیح داده است. او در فصل اول با توضیحاتی آسان و قابل‌درک درمورد ضمیر ناخودآگاه و نقش مکانیسم‌های دفاعی در ازبین‌بردن و حذف احساسات ناخوشایند و تحمل‌ناپذیر صحبت می‌کند و در فصل‌های بعد، مکانیسم‌های دفاعی را یکی‌یکی و بسیار دقیق و شفاف بررسی می‌کند و تمرین‌هایی ارائه می‌دهد که به ما کمک می‌کند این مکانیسم‌های دفاعی را در خودمان شناسایی کنیم. در آخرین بخش کتاب، جوزف بورگو ترفندها و راهکارهایی را ارائه کرده که به ما کمک می‌کند تا این سازوکارهای دفاعی را خلع سلاح کنیم و با تأثیرگذاری بیشتری با احساسات ناخودآگاهمان مقابله کنیم. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در این کتاب صوتی به آن اشاره شده، مسئلهٔ مکانیسم‌های دفاعی روانی انسان است. این مکانیسم‌‌ها چه هستند و چطور عمل می‌کنند؟

کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ قرار است همه‌‌چیز از چگونگی کارکرد مکانیسم دفاعی گرفته تا درک تأثیر این مکانیسم بر روابط مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. هدف نهایی هم این است که یاد بگیرید این مکانیسم‌های دفاعی را که از ایجاد روابط رضایت‌بخش با افراد مهم اطرافتان جلوگیری می‌کند، خلع سلاح کنید و راهی پیدا کنید تا بتوانید چیزهایی را که در ناخودآگاهتان دفن شده، بیان کنید. همهٔ کسانی که به‌دنبال آشنایی با مکانیسم‌های دفاعی روانی هستند، باید این کتاب را بشنوند. یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های کتاب صوتی «چرا این کار را انجام می‌دهم؟» با سایر کتاب‌هایی که در این حوزه نوشته شده، این است که جوزف بورگو با زبانی بسیار ساده و قابل‌فهم مسائل نسبتاً پیچیدهٔ روان‌شناختی را مطرح کرده است. او برای هر کدام از مباحث کتاب، تمرین‌هایی دارد که به ما این فرصت را می‌دهد که با یک کتاب، بتوانیم خودکاوی کنیم.

شنیدن کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی چرا این کار را انجام می‌ دهم؟

«وقتی همه‌چیز خوب پیش بره، وقتی افرادی که مسئول مراقبت از ما در دوران کودکی بودند بهمون احساس امنیت و عشق بدن، احساس عزت‌نفس تو وجودمون رشد می‌کنه و به خاطر تمام چیزهای فوق‌العاده‌ای که اون‌ها به ما بخشیدن ازشون قدردانی می‌کنیم و در این حال توانایی عشق ورزیدن هم درونمون رشد پیدا می‌کنه. داشتن والدینی که بتونن همدلی کنن و به نیازهامون خوب پاسخ بدن باعث می‌شه ما هم همین رویه رو نسبت به دیگران در پیش بگیریم. اگه نیازهاتون به اندازه‌ی کافی رفع شده باشه احساس قدردانی خواهید داشت. اگه اطرافیان شما احساساتتون رو درک کنن و در تحمل کردنشون بهتون کمک کنن بعدها شما هم می‌تونید همین کار رو برای دیگران انجام بدید. همدلی کردن به این معنی است که بتونید خودتون رو جای دیگران قرار بدید و بتونید احساساتی که اون داره رو تحمل کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۵۲۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان