دانلود کتاب صوتی ناتمام با صدای فاطمه صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ناتمام اثر پیریانکا چوپرا جوناس

دانلود و خرید کتاب صوتی ناتمام

معرفی کتاب صوتی ناتمام

کتاب صوتی ناتمام نوشتهٔ پیریانکا چوپرا جوناس و ترجمهٔ زهرا آرنواز و با صدای فاطمه صداقتی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ناتمام

ناتمام روایت زندگی یکی از زنانی است که در فهرست زنان قدرتمند جهان قرار گرفته است؛ پریانکا چوپرا جوناس، بازیگر و مدل هندی که در سال ۲۰۰۰، برندهٔ مسابقهٔ دوشیزهٔ دنیا شد.

در این کتاب، او سرگذشت دختری را می‌گوید که در شرقی‌ترین سرزمین و فرهنگ متولد شده و مسیر زندگی، او را تا غربی‌ترین نقطه جهان کشانده است. پریانکا در سال ۱۹۸۲ و در خانواده‌ای تحصیلکرده متولد شد. پدرش آشوک چوپرا و مادرش مادو چوپرا، هر دو از پزشکان ارتش هند بودند. در نوجوانی برای تحصیل به امریکا سفر کرد و پس از آنکه برنده مسابقهٔ دوشیزهٔ دنیا شد، به هند بازگشت و در میان بازیگران زن هند با بیشترین دستمزد قرار گرفت و در دنیای بازیگری هم برنده جوایز متعددی شد.

در «ناتمام» به کنشگری اجتماعی و فعالیت‌های مدنی چوپرا هم پرداخته شده و به‌عنوان یک فعال محیط زیست و حقوق زنان، معرفی شده که در موقعیت‌های مختلف ، همواره از برابری جنسیتی، تبعیض جنسیتی در دستمزدها و فمنیسم صحبت می‌کند و در سال‌ها ۲۰۱۰ و ۲۰۱۶, به‌ترتیب به‌عنوان سفیر ملی و جهانی یونیسف برای حقوق کودکان منصوب شده است.

زندگی‌نامه چوپرا، از آن رو قابل‌توجه است که این زن هندی‌الاصل، لحظه‌ای از رسیدن به رؤیاهایش دست برنداشته است و در سال ۲۰۱۶، مورد تجلیل دولت هند قرار گرفت و تایم، او را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۸ هم، از سوی فوربز نامش در فهرست قدرتمندترین زنان جهان قرار گرفت. سال ۲۰۲۲ هم در میان ۱۰۰ زن بی‌بی‌سی (الهام‌بخش‌ترین و تأثیرگذارترین زنان جهان) بود.نسخه‌ چاپی «ناتمام» را انتشارات کتاب کوله‌پشتی، با ترجمه زهرا آرنواز و نسخه صوتی آن، توسط انتشارات دیجیتال موج کتاب منتشر شده است. خوانش آن را فاطمه صداقتی و تدوین صوتی‌اش را بهزاد بهادر انجام داده است.

شنیدن کتاب صوتی ناتمام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با زندگیِ بانویی شایسته از سرزمین هند آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

sana
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

خیلی چرت و پرت بود

mehri
۱۴۰۲/۰۹/۲۲

این خانم به ظاهرا قدرتمند توی بالیوود یه تپه ..‌..نذاشته بود بمونه . از بس با همکارای مرد متاهلش خیانت کرد ، زنان معروف بالیوود متحد شدن ایشون رو بایکوت کردن از بالیوود بیرونش کردن. ایشون یه ضد زن هست

- بیشتر
hejazi
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

سعی و تلاش وقتی با شانس و دوراندیشی همرا باشند مثلث موفقیت و ماندن همیشگی روی قله را بوجود می آورند.

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۸۴۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان