دانلود کتاب صوتی زن کش با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زن کش اثر استیفن کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی زن کش

معرفی کتاب صوتی زن کش

کتاب صوتی زن کش نوشتهٔ استیفن کینگ و ترجمهٔ محمدعلی مهمان‌نوازان و با صدای سبحان اکرامی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی زن کش

رمان «زن کش» داستان مردی است که به قتل همسرش اعتراف می‌کند. داستان درسال ۱۹۲۲ میلادی در یکی از مزارع نبراسکا اتفاق می‌افتد. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که زن تمایل دارد مزرعه‌شان را به یکی از شرکت‌های بزرگ پرورش خوک به قیمتی خوب بفروشد که اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد.

«استیفن کینگ» نویسندهٔ امریکایی آثار ژانر وحشت، جهان ارواح و فضاهای پر تعلیق علمی تخیلی، متولد ۱۹۴۷ در پورتلند است. کینگ را سلطان وحشت می‌خوانند، نویسنده‌ای که در خلق داستان‌های رازآلود و خونبار چیره است و شخصیت‌های قصه‌هایش می‌توانند ترسناک‌ترین کابوس‌ها و تصورناپذیرترین جنایت‌ها را مرتکب شوند.

استاد مسلم خلق فضاهای حادثه‌ای، صحنه‌های جنایی، توصیف‌های هولناک و تلفیق حادثه و التهاب و رمز و راز، در تمام آثار خود فضای رازآلودی را به وجود می‌آورد که تا پایان داستان مخاطب پیوسته آن را احساس و خودش را در محیطی هراس‌انگیز، مبهم و مرموز می‌بیند و می‌داند هر اتفاقی در آن محتمل است. کینگ ذهن و روح مخاطبش را تصرف می‌کند و او را با چشمانی باز به قلب ماجرا می‌کشد. اما آنچه کماکان باعث محبوبیت بی حد آثار اوست، توانایی‌اش در نوشتن و پدیدآوردن آثاری است که به لحاظ ادبی و با درنظرگرفتن ساختار مستحکم و چفت و بست شیوهٔ روایت، او رادر میان قوی‌ترین و مسلط‌ترین نویسندگان داستانی قرار می‌دهد.

رمان زن کش را انتشارات مروارید چاپ کرده و به همت نشر دیجیتال موج کتاب با صدای آقای سبحان اکرامی و با تدوین صوتی آقای مهدی بیک وردی گویا شده است.

شنیدن کتاب صوتی زن کش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های معمایی و رازآلود استیفن کینگ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استیفن کینگ

استیفن اِدْوین کینْگ در سال ۱۹۴۷ میلادی در پورت لند ماین متولد شد. زندگی او در از دوران کودکی به دلیل اختلافات خانوادگی، آشفته بود و روزی پدرش به بهانه خرید سیگار از خانه خارج شد و آن‌ها را برای همیشه ترک کرد. اسفتن از همان دوران جوانی به نوشتن علاقه‌مند شد و داستان‌هایش را به دوستان و همکلاسی‌هایش می‌فروخت. روزی با مجله‌ها و داستان‌های ترسناکی که خاله‌اش می‌خواند آشنا شد و به این ترتیب، به نوشتن در ژانر وحشت علاقه‌مند شد.

استیفن کینگ با نوشتن کتاب کف شیشه‌ای موفق و معروف شد. او همچنین در فعالیت‌های سیاسی و دانشجویی فعال بود و یکی از مخالفان جنگ ویتنام بود. او مدتی را هم در یک کارخانه تولید مواد شوینده کار کرد.

ترس‌های شبانگاهی، ارواح تسخیرشده و شیطانی، بیماران روانی خودآزار و دگرآزار ساختار اصلی اکثر داستان‌های استیفن کینگ را تشکیل می‌دهند. او همچنین یکی از نویسندگانی است که کتاب‌هایش به فیلم تبدیل شده‌اند و از میان آن‌ها می‌توان به مسیر سبز، درخشش، منطقه مرده و رهایی از شاوشنگ، کری و کریستین اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی زن کش

«توی چاه را نگاه کردم، باوجوداینکه فقط شش هفت متر عمق داشت، نور ماه در آن نیفتاده بود و تنها چیزی که می‌توانستم ببینم شکل مات و مبهمی از لحاف بود. یا شاید هم آن روبالشی بود. درپوش را سرجایش گذاشتم، کمی آن را صاف کردم بعد برگشتم سمت خانه. سعی کردم در همان مسیری پیش بروم که آن توده‌ی درهم پیچیده‌ی حجیم را آورده بودیم، بطور عمدی پا روی زمین می‌کشیدم تا اگر ردی از خون باقی مانده پاکش کنم....»


نظرات کاربران

کاربر ۶۶۶۷۳۳۹
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

امیدوارم از آقای اکرامی بیشتر کتاب داستان بشنویم.

وحیده
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

متوسط بود

کاربر 7584123
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

داستان رو خیلی دوست داشتم. از شنیدنش لذت بردم.

hooman
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

خوب بود ‌ فقط صدای زن ها درست در نیومده

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۴۳۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان