دانلود کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه (خلاصه کتاب) اثر جان تاون سند

دانلود و خرید کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه (خلاصه کتاب) نوشتهٔ جان تاون سند و هنری کلود و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب متوجه می‌شوید چه کسی مناسب ازدواج و رابطه است؟

درباره خلاصه‌کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه یک رابطهٔ عاشقانه سالم داشته باشیم؟

اگر همین لحظه تلفنتان زنگ بخورد و کسی که خیلی دوستش دارید از شما بخواهد که با او قرار بگذارید، چه می‌کنید؟

شاید مشتاقانه موافقت کنید، یک برنامه حسابی بچینید، به این فکر کنید که کجا قرار است بروید، چه چیزی بخورید و تلاش کنید همه‌چیز بی‌نقص باشد.

از طرف دیگر، ممکن است از قبل برنامه‌هایی داشته باشید، اما برای آنکه او ناراحت نشود تصمیم ‌بگیرید که برنامه‌هایتان را عقب بیندازید یا کنسل کنید.

از سمتی ممکن است از دست او ناراحت باشید، شاید اخیراً وقت گذراندن و کنار آمدن با او برایتان سخت شده باشد. درست است که هر بار او را می‌بینید سعی می‌کنید خوب رفتار کنید، اما حرف‌های زیادی در دلتان هست که از گفتنشان می‌ترسید.

مسئله دقیقاً همین است. هر رابطه‌ای واقعاً عاشقانه نیست. برای بعضی از افراد و در بعضی از موقعیت‌ها، روابط پر از آسیب، ناراحتی و انتخاب‌های سخت است.

خب، در چنین شرایطی، با خودمان فکر می‌کنیم که آیا بهتر نیست از دیدن طرف مقابل خودداری کنیم؟ اما متأسفانه فرار از روبه‌رو شدن با دیگری، راه‌حل خوبی نیست؛ زیرا مشکل از روابطمان نیست، بلکه مشکل از ماست.

رابطهٔ عاشقانه یکی از راه‌هایی است که به رشد فردی ما کمک می‌کند. در جریان این آشنایی، ما احترام و محبت متقابل را تجربه می‌کنیم و ممکن است به فکر آشنایی بیشتر و حتی ازدواج بیفتیم. اما گاهی همین روابط عاشقانه به ما ثابت می‌کنند که بسیاری از افراد بلوغ لازم برای عاشق ماندن را ندارند.

اکنون سؤال اصلی این است: چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم تا یک رابطه آن‌طور که می‌خواهیم پیش برود؟ پاسخ ساده است: مرزهای خود را حفظ کنید و از خاطراتی که می‌سازید لذت ببرید.

به ما اجازه می‌دهند لذت ببریم، مستقل زندگی کنیم و یاد بگیریم برای شادی و خوشبختی فقط به خودمان وابسته باشیم. مرزها شبیه مسیری هستند که رابطه را بر اساس خواسته‌های ما جلو می‌برند، اجازه می‌دهند صادقانه رفتار کنیم و فضای خصوصی خودمان را داشته باشیم.

از طرفی، اگر طرف مقابل کار اشتباهی انجام داد، ما هنوز این فرصت را داریم که از مرزها برای حفظ رابطه استفاده کنیم. درحقیقت، شاید ما نتوانیم تصمیم بگیریم که دیگران چه‌کار می‌کنند، اما قطعاً راه‌هایی وجود دارد که بتوانیم خودمان را بهتر کنیم.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید ازدواج کنید حتما این کتاب‌ صوتی را گوش دهید.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی مرزهای یک رابطه عاشقانه

«بعضی از افراد پس از بارها عاشق شدن و بارها شکست خوردن، کم‌کم باور می‌کنند که تبدیل به یک آهنربا شده‌اند. آن‌ها سریعاً دیگران را جذب می‌کنند و به سمتشان کشیده می‌شوند. وقتی زندگی در چنین روندی بیفتد، تشخیص فرد مناسب به‌شدّت سخت می‌شود.

در این کتاب، یک روش قابل‌اعتماد برای استفاده از دوستی به‌عنوان پایه و اساس یک رابطه عاشقانه ارائه می‌شود. برای پیدا کردن و رسیدن به یک رابطه عاشقانه نیازی نیست در ابتدای کار، تمام احساستان را بروز بدهید. اتفاقاً بهتر است که برعکس عمل کنید.

در قرارهای ملاقات و زمانی که با فرد موردنظر می‌گذرانید، تلاش کنید تا همه‌چیز کاملاً دوستانه و غیر عاشقانه باشد.

همه چیزهایی که برای ابراز عشق رمانتیک لازم است دور بریزید و کاملاً جدی از خود بپرسید: آیا می‌توانم دنیای درونی خود را با او به اشتراک بگذارم؟ آیا شخصیتش را دوست دارم؟ اگر نتوانم با او رابطه عاشقانه برقرار کنم آیا دوست دارم همچنان دوستم باشد؟

ما به کسانی دست دوستی می‌دهیم که وفادار و مسئولیت‌پذیر باشند. خب آیا رفاقتی بالاتر از شراکت برای تمام زندگی وجود دارد؟ بنابراین، بسیار مهم است فردی که می‌خواهید با او وارد رابطه شوید، ویژگی‌های یک رفیق تمام‌عیار را داشته باشد.

بعضی از ما حتی به شکل ناخودآگاه همیشه به دنبال کسی می‌گردیم که تکمیلمان کند. ما همیشه به دنبال یک شخصیت مکمل هستیم و او را جذاب می‌دانیم چون می‌تواند کارهایی را انجام دهد که ما نمی‌توانیم.

اما این یک تله است. ما باید به‌شدّت مراقب باشیم و شخصیت‌های مخالف را جذب نکنیم. چراکه این دسته از افراد به‌سادگی با عشق واقعی اشتباه گرفته می‌شوند.

اگر این قدرت را نداشته باشیم که با نقاط ضعفمان روبرو شویم، اگر نخواهیم رشد کنیم و یا از حفره‌های درونی خود فرار کنیم، آن‌وقت همه‌چیز را در عشق خلاصه می‌کنیم.

ما به شکل ناخودآگاه دنبال کسی می‌گردیم که فاقد این ویژگی‌ها باشد و برای اصلاح خودمان به او تکیه می‌کنیم. ما فکر می‌کنیم با عمیق‌تر شدن رابطه و نزدیکی بیشتر می‌توانیم نقاط قوت او را وارد شخصیت خودمان کنیم.

برای مثال، ممکن است شما شخصیتی غیراجتماعی و تا حدودی منزوی داشته باشید. شما می‌توانید انتخاب کنید که همین‌طور بمانید، اما نمی‌توانید به یک فرد برونگرا و اجتماعی تکیه کنید تا مشکلاتتان را حل کند. درحقیقت، آنچه واقعاً باید انجام دهید این است که یک راهکار منطقی برای راحت‌تر کردن تعاملات اجتماعی پیدا کنید و روابط خود را در طول زمان بسازید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۵ دقیقه

حجم

۳۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان