دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) با صدای مسعود صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) اثر هنریت کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب)

گوینده:مسعود صفری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (خلاصه کتاب) نوشتهٔ هنریت کلاوسر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود صفری است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب، بدان چه می‌خواهی و به دست آور.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

با شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی می آموزید چگونه تنها با نوشتن خواسته‌هایتان آن‌ها را محقق کنید.

تصور کنید داستان زندگی‌تان قرار است با دستان خودتان نوشته شود و تمامی جزئیاتش به‌وسیلهٔ شما طراحی شود. اگر زندگی‌تان همان داستانی بود که نویسنده‌اش خود شما بودید، چگونه آن را می‌نوشتید؟

آلبرت اینشتین اعتقاد داشت آن چیزی که بیشتر از دانش می‌تواند باعث موفقیت شود تخیل است. بر همین اساس هرچقدر دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری راجع‌به خواسته‌هایتان فکر کنید، به همان اندازه مسیر روشن‌تری برایتان باز خواهد شد. یک مهندس ساختمان هم قبل از اینکه نقشه ساختمانی را طراحی کند ابتدا تصویر آن را در ذهنش مجسم خواهد کرد؛ به همین ترتیب، قدم به قدم طرحش را نیز کامل می‌کند. همه چیز را مانند یک فیلم سینمایی ببینید که شما تنها قهرمان آن هستید. در سناریوی زندگی‌تان بنویسید که به همه خواسته‌هایتان رسیده‌اید و با موفقیت تمام چالش‌ها را پشت سر گذاشته‌اید.

هیچ کس بدش نمی‌آید که کاری بزرگ در زندگی‌اش انجام دهد و احساس پیروزی و خاص بودن را تجربه کند. با وجود این، رؤیابافی و خواستن به تنهایی نمی‌تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و باید برای دستیابی به آنها کارهایی نیز انجام دهید. اما برای شروع، بهتر است که بعد از شنیدن این ‌کتاب، قدم اول را برداشته و خواسته‌هایتان را مو به مو یادداشت کنید. در پایان این خلاصه‌کتاب خواهید دید که این کار به‌هیچ‌وجه احمقانه‌ نیست و تنها با متمرکز شدن بر روی رؤیاهای‌تان می‌توانید تک تک آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این خلاصه‌کتاب صوتی به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان