دانلود کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی) با صدای بهروز رضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی) اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی)

معرفی کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی)

کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی) از گروه نویسندگان با صدای بهروز رضوی است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی گزیده‌ای از سخنان بزرگان تاریخ درخصوص واقعهٔ عظیم کربلا و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان است. این کتاب صوتی شنیدنی، در سه نسخهٔ فارسی و انگلیسی و عربی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی)

مسئله‌ٔ قیام امام حسین(ع) و ماجرای کربلا یکی از رخدادهای بزرگ تاریخ اسلام است و لذا درباره‌ٔ آن واقعه‌ٔ عظیم، تفسیرها و تحلیل‌های شایسته‌ای ارائه شده است. برخی از کسانی که دربارهٔ این واقعه سخن گفته‌اند، حتی مسلمان نبوده‌اند؛ اما عظمت این واقعه و رشادت امام حسین (ع) آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. به گونه‌ای که صدها سال بعد از آن رخداد، دربارهٔ آن سخن گفته‌اند.

عاشورا انقلابی بوده و خواهد بود که بهره‌هایش را پایانی نیست و مکتبی بوده و خواهد بود که چشمهٔ پُرآبش خشک نمی‌گردد و یادی بوده و خواهد بود که هر زمان نو و تازه می‌شود. انقلاب‌های تحول‌آفرین این‌گونه‌اند که به مرور زمان جایگاه واقعی خود را می‌یابند. عاشورا یکی از این انقلاب‌هاست. عاشورا این مکتب جاودانه، آن‌قدر عظیم است که باعث شده بسیاری دربارهٔ آن مطلب بنویسند و ارادت خود را نسبت به امام حسین (ع) ابراز کنند.

کتاب صوتی عطش مجموعه‌ای از همین نوشته‌ها و گفته‌هاست.

شنیدن کتاب صوتی عطش (نسخه فارسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند درخصوص عاشورا و کربلا بیشتر بدانند پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

Hrezapour.ir
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

امام حسین نام بزرگی است که صرفا با نظر عمومی بعضی از بزرگان مسیحی و دانشمندان در مورد عمومیت موضوع نمی تواند اعتبار به آنها می دهد نه امام حسین پس اینکه فلان کس در مورد اینکه درک بلا جایی

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۵۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان