دانلود کتاب صوتی پویش پیامبر (ص) با صدای محمد آقاسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پویش پیامبر (ص) اثر سید مجتبی حسینی

دانلود و خرید کتاب صوتی پویش پیامبر (ص)

معرفی کتاب صوتی پویش پیامبر (ص)

کتاب صوتی پویش پیامبر (ص) نوشتهٔ سید مجتبی حسینی و با صدای محمد آقاسی است و انتشارات نیستان هنر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پویش پیامبر (ص)

پویش پیامبر در قالب مجموعه‌ای از سخنرانی‌های سید مجتبی حسینی درباره شخصیت و وجود پیامبر اکرم (ص) در هفت فصل تدوین شده است و به ترتیب موضوعات معرفت و محبت، خلقت تا بعثت، بعثت تا رحلت، معراج، وحی و تجربه نبوی و خاتمیت، سلوک فردی و سلوک اجتماعی در شخصیت ایشان را مورد واکاوی قرار می‌دهد.

این مجموعه سخنرانی به‌صورت طبقه‌بندی شده و با استنادهای متعدد از منابع روایی و با ایراد برهان و دلایل منطقی و درعین‌حال همه‌فهم است و سعی شده شخصیت عظیم الشان پیامبر اکرم (ص) در این هفت فصل موردتوجه قرار دهد.

شنیدن کتاب صوتی پویش پیامبر (ص) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های مذهبی و قرانی می‌توانند از شنیدن این کتاب لذت ببرند.

درباره سید مجتبی حسینی

سید مجتبی حسینی در سال ۱۳۳۳ در مشهد متولد شده است. او عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در سوریه و کنونی در عراق است. وی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۷۶ همزمان با تدریس در حوزه و دانشگاه، به مدّت هفت سال، نمایندهٔ رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان بوده‌است. او سپس به عنوان نماینده رهبری در سوریه مشغول به خدمت شد که این دوران، همزمان با بحران‌های اخیر سوریه و لبنان بود. وی پس از فوت محمدمهدی آصفی به عنوان نماینده رهبری در کشور عراق منصوب شد.

بخشی از کتاب صوتی پویش پیامبر (ص)

«یکی از موضوعات مشهور و بحث‌برانگیز مربوط به پیامبر (ص)، «معراج» ایشان است.

عموم فرق مسلمین اصل معراج یا اسراء (سیر شبانه) پیامبر (ص) را براساس آیه اول سوره اسراء و یا آیات ۷ تا ۱۸ سوره نجم در گنجینهٔ باورهای خود دارند. اما تنوع مباحث در کم و کیف این سیر بسیار زیاد است و شاید کمتر موضوعی (از موضوعات مشابه) باشد که در آن، این‌همه تنوع دیدگاه و قرائت وجود داشته باشد.

حتی در دیدگاه‌های درون‌مذهبی (یا درون‌فرقه‌ای) نیز می‌توان اختلاف‌نظرهای چشمگیری را مشاهده کرد.

اینکه آیا این سیر، در بیداری بوده یا در خواب، جسمی بوده یا روحی، فقط از مسجدالحرام بوده تا مسجدالاقصی یا به آسمان‌ها هم بوده، یک‌بار بوده یا چندبار، مشاهدات پیامبر (ص) در این سیر چه بوده و چگونه؟ طول این سفر چقدر بوده و... نمونه‌های جدی پرسش‌ها و اشکالات وارد بر بحث معراج می‌باشد.

این تشتت آراء را می‌توان نشأت گرفته از تشتت و تنوع کیفی و محتوایی روایات معراج دانست. (و البته به نظر نگارنده بخشی از تشتت روایات شاید ناشی از تشتت آراء باشد چراکه لزوماً همۀ روایات موجود، از صحت سند و صحت صدور از ناحیۀ معصومین برخوردار نیستند.)

به‌هرحال بحث‌برانگیزترین دیدگاه، دیدگاهی است که معتقد است معراج پیامبر (ص) جسمانی بوده و نه‌تنها به مسجدالاقصی بلکه به آسمان‌ها و اعلی‌درجۀ آسمان‌ها بوده و آن هم در مدت زمان کوتاه و بلکه بسیار کوتاه، (به اندازه تخلیۀ غیرکامل آب یک کوزه، یا کمتر از طول زمان باز یا بسته شدن یک در) این دیدگاه اخیر، نظر اکثر علمای شیعه بوده و حتی برخی آن را از ضروریات دین شمرده و اعتقاد به آن را لازم دانسته‌اند.»

نظرات کاربران

hadi
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

سلام. خیلی گرونه

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۵۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵۵,۰۰۰
تومان