دانلود کتاب صوتی موسی ترین به طور با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موسی ترین به طور اثر سید علی شجاعی

دانلود و خرید کتاب صوتی موسی ترین به طور

معرفی کتاب صوتی موسی ترین به طور

کتاب صوتی موسی ترین به طور نوشتهٔ سیدعلی شجاعی است. احسان چریکی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نیستان هنر آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان معاصر و ایرانی در باب مدعیان دروغین پس امام صادق (ع).

درباره کتاب صوتی موسی ترین به طور

کتاب صوتی موسی ترین به طور دربردارندهٔ یک رمان معاصر و ایرانی است. این رمان صوتی ماجرای شش مرد را روایت کرده است که چشمان خلافای عباسی و رازدار مردم هستند. «یزید بن رباح»، «اشعث بن سیّار»، «زیاد یمانی»، «ابوبکر بن ابی‌العوج»، «مروان بن جری» و «عمر بن مغیره رواسی» نام این افراد است. زبان کتاب صوتی حاضر را فاخر و پرشکوه توصیف کرده‌اند. ترکیب تاریخ و قصه‌پردازی در این اثر شما را با خود همراه می‌کند. این رمان صوتی به مدعیان دروغین پس امام صادق (ع) پرداخته است.

شنیدن کتاب صوتی موسی ترین به طور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان تاریخی - مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سیدعلی شجاعی

سیدعلی شجاعی نویسندهٔ ایرانی و فرزند «سید مهدی شجاعی» است. او مانند پدرش در حوزهٔ ادبیات فعالیت می‌کند، اما در رشتهٔ مهندسی صنایع در گرایش سیستم‌ها فارغ‌التحصیل شده‌ است. در سال ۱۳۸۳ با ۲۵ اثر، یک نمایشگاه انفرادی هنرهای مفهومی را در حوزهٔ کانسپچوآل آرت برگزار کرد. سید علی شجاعی بیش از ۱۰۰ اثر چاپ‌شده در حوزهٔ پوستر، جلد کتاب و نشانه دارد؛ همچنین مدتی قائم‌مقام انتشارات «کتاب نیستان» بوده است. او مدتی را نیز به تدریس فلسفهٔ اسلامی، فلسفهٔ غرب، منطق و کلام، نویسندگی، چیستی و چرایی رمان آئینی، داستان درمانی مشغول بوده است. از کتاب‌های او می‌توان به «موسی ترین به طور»، «نیم من بوق ابن پشم پانزده» و «موش و گربه و باقی دوستان» اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی موسی ترین به طور

«چنان‌که در مکتوب پیش آوردم، بعد از آن که جعفر بن محمد پنج وصی برای خود نوشت؛ تفرقه و تحزب پرجان‌تر بر جان علویان نشسته. مدینه حالا معجون چندرنگ فرقه‌هاست. جماعت ناووسیه پی عبدالله ناووس گرفته‌اند و منکر وفات جعفر و مدعی غیبت‌ش شده‌اند. فطحیه با عبدالله أفطح بیعت کرده‌اند و به حجت آن که بزرگ‌ترین فرزند جعفر است، امام‌ش می‌دانند. گروهی به فرزند دیگر جعفر، محمد دیباج مشغول‌اند و جماعتی باور به امامت ابوابراهیم، موسی بن جعفر دارند. اسماعیلیه هم‌چنان به سایه علم امامت اسماعیل، فرزند جعفر بن محمد می‌روند؛ نه انگار که سال‌ها پیش از این وفات یافته. اندکی هم گرد محمد، پسر همان اسماعیل حلقه زده‌اند. و کم از اندکی برای امامت یحیی بن سمیط، سینه چاک می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
۷۵,۰۰۰
۵۰%
تومان