دانلود کتاب صوتی مینیمالیست شاد با صدای پوریا عطایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مینیمالیست شاد اثر مارک رکلاو

دانلود و خرید کتاب صوتی مینیمالیست شاد

معرفی کتاب صوتی مینیمالیست شاد

کتاب صوتی مینیمالیست شاد نوشتهٔ مارک رکلاو و ترجمهٔ فرزانه قناعتی با صدای پوریا عطایی است و انتشارات اندیشه آگاه آن را منتشر کرده است. چگونه با رها کردن امور غیرضروری به آرامش درونی برسیم و زندگی ساده‌تر، منظم‌تر، پرمعناتر و لذت‌بخش‌تری خلق کنیم؟

درباره کتاب صوتی مینیمالیست شاد

کتاب صوتی مینیمالیست شاد به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه با رهاکردن امور غیرضروری به آرامش درونی برسیم و زندگی ساده‌تر، منظم‌تر، پرمعناتر و لذت‌بخش‌تری خلق کنیم.

مینیمالیسم یعنی حذف چیزهای غیرضروری و تمرکز بر ضروریات. اگر به این سبک زندگی پایبند باشید، به‌مرور به خوشبختی، رضایت‌مندی و رهایی دست می‌یابید. مینیمالیسم با تغییرات کوچک به دست می‌آید، با قدم‌های کوچک. همین قدم‌ها به‌مرور زمان تغییرات بزرگی به وجود می‌آورند. تمرین روزانه، پیشرفت تدریجی و تغییر، از کلمات جادویی این مسیرند. مارک رکلاو دربارهٔ کتاب مینیمالیست شاد می‌گوید: «در این کتاب ما نه‌تنها به مینیمالیسم و ساده‌زیستی، بلکه به آرامش جسم و ذهن که حاصل مینیمالیسم هستند نیز می‌پردازیم. اگر این کتاب را فقط برای سرگرمی می‌خوانید، امیدوارم برایتان جالب و سرگرم‌کننده باشد، اما اگر نکاتی که گفته‌ام را به کار بگیرید، احتمالاً به مرحله‌ی بعدی زندگی خود وارد می‌شوید. مرحله‌ای که ممکن است شادتر از قبل شوید و احساس آزادی و رهایی کنید که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید. بستگی به شما دارد. اگر می‌خواهید سریع ثروتمند شوید یا نیاز فوری به پول دارید، این کتاب برای شما مناسب نیست. چیزهای خوب به زمان نیاز دارند و موفقیت هم همین‌طور.»

شنیدن کتاب صوتی مینیمالیست شاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند با روش‌های بدیع شاد شوند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مارک رکلاو

مارک رکلاو، مربی، سخنران و نویسندهٔ ۱۲ عنوان کتاب است. ازجمله آثار او می‌توان به برخی از پرفروش‌ترین‌ها در سطح بین‌المللی اشاره کرد: «سی روز: عادت‌های خودت را تغییر بده، زندگی‌ات تغییر می‌کند»، «اول خودت را دوست داشته باش» و «چطور دیگران را مجذوب خود کنیم».

تاکنون بیش از نیم میلیون نسخه از کتاب‌های او به فروش رفته و به بیش از ۱۵ زبان دیگر ازجمله اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی، چینی، روسی، تایلندی، اندونزیایی، پرتغالی و کره‌ای ترجمه‌شده‌اند.

او اولین کتاب خود را تحت عنوان «سی روز» در سال ۲۰۱۴ پس از اخراج از اولین شغلش نوشت و کمی پس‌ازآن از یک فرد بیکار به پرفروش‌ترینِ آمازون تبدیل شد و همین عنوان دومین کتابش شد.

هدف او انگیزه دادن به انسان‌ها، برای خلق زندگی دلخواه‌شان است؛ و کتاب‌هایش به‌عنوان مرجعی برای رسیدن به این اهداف است. پیام او ساده است. افراد زیادی می‌خواهند زندگی‌شان را تغییر دهند، اما فقط تعداد کمی حاضرند کارهایی را به‌طور مداوم و در طول زمان انجام دهند تا به این هدف برسند. می‌توانید با به‌کارگیری عادت‌های جدید که شما را در مسیر اهدافتان یاری می‌کنند، برای رسیدن به شادی و موفقیت خود برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را خلق کنید.

بخشی از کتاب صوتی مینیمالیست شاد

«بدون شک اولین قدم برای مینیمالیست شدن تماشای کمتر تلویزیون است؛ زیرا هرروز هزاران آگهی بازرگانی سعی دارند شما را به خرید بیشتر تشویق کنند.

این روزها تبلیغات همه‌جا هست، حتی در گوشی‌های هوشمند؛ بنابراین اگر یاد بگیریم کمتر بخواهیم، مستقیماً در برابر فرهنگی قرار می‌گیریم که در ذهن ما القا می‌کند چیزهای بیشتری نیاز داریم.

نمی‌دانم به دلیل اینکه مینیمالیست شده‌ام یا از افزایش عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفسم است که این تبلیغات هیچ تأثیری بر روی من ندارند یا شاید از درون خلائی حس نمی‌کنم که لازم باشد با خریدهای مدام جبران کنم. می‌توانم تیشرت‌های غیر برند و معمولی بپوشم و احساس بسیار خوبی هم داشته باشم. البته به دلیل علاقه به آرم نایک چند تیشرت از این برند هم دارم.

به‌هرحال ذهنیت و تفکر مینیمالیستی در طول مسیر ساخته می‌شود. مسیری که در آن باید دائم از خود بپرسید: «آیا واقعاً این را لازم دارم؟»، «آیا این واقعاً خوشحالم می‌کند؟» (من این سؤالات را مرتب از خودم می‌پرسیدم و کاملاً مؤثر بود. از ماری کُندو سپاس‌گزارم). این سؤالات را آن‌قدر از خودتان بپرسید که ملکهٔ ذهنتان شوند آن‌وقت رفته‌رفته خواهید دید هرجا که هستید مرتباً آن‌ها را از خود می‌پرسید. مهم نیست در پاساژ مشغول خرید هستید یا در وب‌سایت‌های خرید آنلاین گشت می‌زنید، بیشتر اوقات پاسختان به این سؤالات «منفی» خواهد بود. بسیار عالی! از این بهتر نمی‌شود.

به‌مرور متوجه می‌شوید که در مسیر صحیح قرارگرفته‌اید و دست از جابه‌جا کردن وسایل می‌کشید و آنچه را نیاز ندارید دور می‌ریزید. مرتب کردن، با کم کردن و دور ریختن وسایل فرق می‌کند. از خودتان بپرسید: «آیا واقعاً این را لازم دارم؟» نه اینکه وسایل را به هر شکل ممکن درون سبد و قفسه قرار دهید، این به معنای کم کردن وسایل نیست.»

نظرات کاربران

k1toys.com
۱۴۰۲/۱۲/۲۸

باید همه ی دنیا این کتاب را یکبار که نه بلکه چندین بار بخوانند ممنون از برنامه طاقچه ممنون از گوینده عالی شاد و سلامت و پر روزی باشید الهی آمین 🙏🏼💐

مَروا
۱۴۰۳/۰۱/۱۷

اگر جزو آدمایی هستید که در کل مینیمال هستند، این کتاب یه جور یادآوری قوانینی‌ست که انجام میدهید. نسخه صوتی شاد اجرا شده بود و برای یه تایم خالی مفید بود. اما اگر نمیدونید مینی‌مال یعنی چی، باید بگم از

- بیشتر

زمان

۴ ساعت

حجم

۲۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت

حجم

۲۲۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
تومان