دانلود و خرید کتاب افسانه‌ های خوشبختی سونیا لیوبومیرسکی ترجمه حسام طیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب افسانه‌ های خوشبختی اثر سونیا لیوبومیرسکی

کتاب افسانه‌ های خوشبختی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب افسانه‌ های خوشبختی

کتاب افسانه‌ های خوشبختی نوشتهٔ سونیا لیوبومیرسکی و ترجمهٔ حسام طیبی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ روان‌شناسی شخصیت است.

درباره کتاب افسانه‌ های خوشبختی

کتاب افسانه‌ های خوشبختی درمورد مرغ و غاز همسایه سخن گفته است؛ چیزی که باید خوشحالتان کند، اما نمی‌‌‌‌کند و چیزی که نباید خوشحالتان کند، اما می‌‌‌‌کند! نویسنده تلاش کرده است مهم‌ترین تصورهای اشتباه انسان امروزی درمورد شادی را آشکار کند. سونیا لیوبومیرسکی در این کتاب آشکار کرده که چگونه باید در خاردارترین لحظه‌های زندگی فرصت پیدا کرد. با تمرکز بر مهم‌ترین و به‌هم‌ریخته‌ترین لحظه‌های زندگی، نویسنده قصد دارد چشم‌اندازی شفاف برای مخاطبان فراهم کند تا سبک زندگی رضایت‌بخش و سالم را بسازند. او عقیده دارد که در فرهنگ‌های عقب‌افتاده، به انسان‌ها وعده‌های پوچ داده شده است؛ افسانه هایی که اصرار می‌کنند خوشبختی مادام‌العمر تنها زمانی ارزانی خواهد شد که انسان به تابلوهای علامت در جادۀ موفقیت بزرگسالی توجه کند. این نسخۀ سیاه و سفید از خوشبختی باعث می‌شود که نتوانیم جنبۀ منفی هر موقعیت منفی را مشاهده کنیم و همین از ظرفیت برای رشد و پرورش شخصی می‌کاهد.

کتاب حاضر در قالب دوره‌ای از خودیاری پیرامون مفهوم خوشبختی و فراخوانی برای توجه به پیچ‌وخم‌های زندگی با ذهنی بازتر، مجموعه‌ای از آموزه‌های کاربردی را با خواننده به اشتراک گذاشته است. این‌ها اثبات کرده است که انسان سازگارپذیرتر از آن است که تصویر می‌شود. اینجا مخاطبان طوری توانمند می‌شوند تا نگاهی فراتر از نخستین واکنش خود به هر موقعیت داشته باشند و با شواهد علمی آشنا شوند که نشان می‌دهد اغلب همین ذهنیت و نه شرایط اطراف است که اهمیت پیدا می‌کند. لیوبومیرسکی دربارهٔ این موضوع کندوکار کرده که «بایدهای» خوشبختی چگونه نه‌تنها به‌زیستی را تهدید می‌کنند، بلکه رویارویی افراد با واقعیت‌های گاه دشوار ناشی از دوران بزرگسالی را سخت‌تر می‌کند. او کتاب خود را به ۳ بخش تقسیم کرده تا به وضعیت‌ها یا شرایطی رسیدگی کند که در آن افراد بالغ به احتمال بیشتری با موانع روبه‌رو می‌شوند؛ از جمله روابط اجتماعی، کار و شغل، سنین میانسالی تا سالخوردگی. رویکرد سونیا لیوبومیرسکی بر پایهٔ تحقیقات علمی شکل گرفته و بی‌اندازه کاربردی است، اما مانند مسیر جست‌وجوی خود خوشبختی، این رویکرد نیز نیازمند تعهد شخصی و انضباط است؛ زیرا هیچ «فرمول جادویی» برای دستیابی به شادکامی وجود ندارد.

خواندن کتاب افسانه‌ های خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

وحیده
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

این کتاب رو متنی از نمایشگاه خریدم....عاااالی بود .از تصورم فراتر.لطفا صوتی اش رو بذارید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۱ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان