دانلود کتاب صوتی باور با صدای ایمان رئیسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باور اثر دیگو سیمئونه

دانلود و خرید کتاب صوتی باور

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی باور

کتاب صوتی باور نوشتهٔ دیگو سیمئونه و ترجمهٔ رضا کریمی است. ایمان رئیسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این ورزشکار در این اثر صوتی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود سخن گفته است.

درباره کتاب صوتی باور

کتاب صوتی باور نوشتهٔ «دیِگو پابلو سیمِئونه گونزالز»، فوتبالیست پیشین و مربی آرژانتینی است که در آوریل سال ۱۹۷۰ میلادی در بوئنوس‌آیرس متولد شده است. او را با لقب «ال چولو» نیز می‌شناسند؛ لقبی که سال‌ها پیش یکی از مربیانش او را با آن صدا کرده و این اسم، همچنان روی او مانده است. ال چولو بیش از ۱۰۰ بازی با پیراهن «آلبی‌سلسته»، ۲ بار قهرمانی کوپا آمریکا و مدال نقرهٔ المپیک، افتخارات ال چولو در پیراهن آرژانتین هستند؛ همچنین بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را در جام جهانی ۱۹۹۸ بر بازو بست. دوران مربی‌گری سیمئونه از همان‌جایی آغاز می‌شود که دوران بازی‌اش به اتمام رسیده بود. دیگو سیمئونه (Diego Simeone) در کنار استعدادهای فوتبالی‌اش، همواره شخصیت جذاب و کاریزماتیکی از خود به نمایش گذاشته که به محبوبیتش کمک کرده است. او در کتاب صوتی «باور»، ساده و صمیمی روبه‌روی مخاطب نشسته و از زندگی‌اش می‌گوید؛ از باورهای فوتبالی‌اش و از باورهایش نسبت به زندگی. او نخست از رؤیادیدن می‌گوید، از یادگرفتن، احساس‌کردن، دنبال‌کردن، جدال‌کردن، کنترل‌کردن، ارزیدن، سازماندهی و پیروزشدن. با رهبری‌کردن ادامه می‌دهد و از درس‌دادن حرف می‌زند، از تمرین‌دادن، غلبه‌کردن، رقابت‌کردن، مشاهده‌کردن، برنامه‌ریزی‌کردن، حس‌کردن و مبارزه‌کردن. در پایان هم «باور» خود را با درک‌کردن پایان می‌دهد؛ فصلی که در آن از آرژانتینی‌بودن می‌گوید و از معنایی که فوتبال برای مردم آرژانتین دارد و از حسی که پوشیدن آن پیراهن آبی و سفید برای نخستین‌بار و تمام دفعات بعدی برای او داشته است.

گفته می‌شود که توجه به جزئیات و سازگاری سریع با شرایط در حال تغییر هم در زندگی و هم در بازی فوتبال از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگو سیمئونه بوده است. او تأکید بسیاری بر ویژگی‌های فردی بازیکنانش دارد و معتقد است که یک مربی خوب باید بتواند از مجموعه‌ای از افراد منفرد یک تیم خوب بسازد نه اینکه تفاوت‌های فردی را قربانی تاکتیکی از پیش مشخص شده کند. برای دیگو سیمئونه توانایی درک بازیکن‌ها اهمیت فراوانی دارد؛ چراکه از آن‌ها انتظار دارد بتوانند مانند خودش واکنش مناسبی به شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی بازی بدهند.

نشر صوتی آوانامه در ادامهٔ مجموعهٔ کتاب‌های ورزشی، پس از انتشار کتاب‌هایی همچون «پپ گواردیولا»، «رهبری»، «قصهٔ شگفت‌انگیز لئو مسی»، «نوبت من»، «پوگبا: از زمین بازی تا استادیوم»، «دوباره فوتبال»، «پسری از برزیل»، «می‌اندیشم، پس بازی می‌کنم»، «رونالدو: ظهور یک برنده»، «من زلاتان هستم»، «روح یک پروانه»، «هنرمند»، «ترس و نفرت در لالیگا»، «زندگی‌نامهٔ من»، «صدایت را بلند کن» و «رهبری به سبک آقای خاص»، کتاب صوتی باور اثر فوتبالیست و مربی پرحاشیه «دیِگو سیمِئونه» را تولید کرده است.

شنیدن کتاب صوتی باور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌های ورزشکارها پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

mohamad salimi
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

همین که سرفصلهای این کتاب رو نگاه کنی ، کافیه که شروع به خوندنش کنی و چند بار و چند بار دیگه هم بخونیش زندگی حرفه‌ای از دیدگاه یک انسان موفق که از یه زندگی بسیار ساده به اوج رسیده و

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۶۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان