دانلود کتاب صوتی تست مارشمالو با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تست مارشمالو اثر والتر میشل

دانلود و خرید کتاب صوتی تست مارشمالو

نویسنده:والتر میشل
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تست مارشمالو

خلاصه‌کتاب صوتی تست مارشمالو نوشتهٔ والتر میشل و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با شنیدن این خلاصه‌کتاب می‌آموزید چگونه در مقابل وسوسه‌، ذهن را کنترل کنیم.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی تست مارشمالو

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی، می‌آموزید که چگونه می‌توانیم خود را در مقابل وسوسه‌ها، کنترل کنیم و خویشتن‌دار باشیم.

والتر میشل، نویسندهٔ این کتاب، در دههٔ ۶۰ میلادی، آزمایشی را روی تعدادی کودک انجام داد. او در این آزمایش، به تعدادی از بچه‌ها، نوعی آب‌نبات به نام مارشمالو داد؛ سپس آن‌ها را در مقابل ۲ گزینه تنها گذاشت؛ انتخاب اینکه آن خوراکی خوشمزه را همان لحظه بخورند یا اینکه صبر کنند تا بعداً یک مارشمالوی دیگر به آن‌ها داده شود.

والتر میشل با انجام این آزمایش به ظاهر ساده، مفهوم خویشتن‌داری را به وضوح نشان داد.

در خلاصه‌ این کتاب، برای مقابله با وسوسه و نحوه کنترل واکنش‌های‌ ما توسط مغز، اطلاعات مفیدی توضیح داده شده است. طبق مطالعات صورت گرفته، در دوران کودکی، مهارت‌های خویشتن‌داری، شکل می‌گیرد و نقش کلیدی در طول زندگی‌مان ایفا می‌کند. شما با شنیدن این کتاب، خواهید آموخت که خویشتن‌داری چگونه عمل می‌کند و برای بهبود آن، چه کارهایی می‌توان انجام داد.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی تست مارشمالو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی تست مارشمالو

«اگر خوراکی خوشمزه‌ای را به هر کودکی تعارف کنید و اجازه ندهید که از آن بخورد، به احتمال فراوانی، آن کودک اذیت خواهد شد؛ حتی ممکن است برای خوردن آن بیشتر از قبل وسوسه شود. این مسئله، همان چیزی است که آزمون روان‌شناختی معروف تحت عنوان آزمون مارشمالو، بر اساس آن شکل گرفته است.

برای انجام این آزمایش، در ابتدا به تک تک کودکان اجازه داده شد که خوراکی مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند. سپس، به آن‌ها ‌گفته شد که می‌توانند خوراکی را همان لحظه بخورند یا پس از ده دقیقه صبوری، مارشمالوی دیگری به‌عنوان جایزه، به آن‌ها داده خواهد شد.

برای این آزمایش، محقق اتاق را ترک کرده و هر کودک را با خوراکی مورد علاقه‌اش تنها می‌گذاشت؛ اما به هر کودک گفته می‌شد که اگر دیگر نتوانست صبر کند، می‌تواند محقق را صدا کند و سپس، آن خوراکی را بخورد؛ اما در آن شرایط، دیگر خبری از مارشمالوی دوم نخواهد بود.

محققان به صورت مخفیانه، کودکان را تحت نظر گرفتند تا ببینند آن‌ها چگونه این موقعیت را مدیریت می‌کنند. طبق نتیجه‌ای که حاصل شد، عده‌ای از آن کودکان، بلافاصله خوراکی را خوردند؛ گروهی دیگر، تنها پس از چند دقیقه صبر، در نهایت آن خوراکی را خوردند؛ اما تعداد اندکی توانستند در برابر خوراکی، مقاومت بیشتری نشان دهند و جایزه بگیرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۳,۵۰۰
۱۰%
تومان