دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی با صدای گشتاسب امجدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

دانلود و خرید کتاب صوتی آیین دوست یابی

معرفی کتاب صوتی آیین دوست یابی

کتاب صوتی آیین دوست یابی نوشتهٔ دیل کارنگی و ترجمهٔ مهناز بهرنگی است. گشتاسب امجدی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آیین دوست یابی

کتاب صوتی آیین دوست یابی حاصل گردش‌های نویسندهٔ آن، دیل کارنگی، در روزنامه‌ها، مقالات مجلات، پروندهٔ دادگاه‌های خانواده، نوشته‌های فلاسفهٔ قدیم و روان‌شناسان جدید است. او مطالب بسیاری را برای نگارش این کتاب مطالعه کرده است؛ افزون بر این او یک محقق حرفه‌ای استخدام کرده و در طول یک‌سال‌و‌نیم، با زیروروکردن کتابخانه‌های مختلف، آنچه را فکر می‌کرده از نظرش دور مانده، گردآوری کرده است. همهٔ این کوشش‌ها برای آن است که با شنیدن این کتاب بتوانید راه‌های برقراری ارتباط سالم و مؤثر با دیگران را بیاموزید.

کتاب صوتی آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی به شما نشان می‌دهد که چگونه اعتماد‌به‌نفس‌، نفوذ و تأثیرگذاریتان را بر دیگران افزایش دهید و دیگران را وادار کنید در کنار شما کار کنند. کارنگی در این کتاب چندین قاعدهٔ انسانی را به شما معرفی می‌کند که با وجود گذشت سال‌های متمادی، همچنان کاربرد دارند و با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید در زندگی شخصی و روابط اجتماعیتان تغییرات مثبت پدید آورید. او که از اساتید برتر آموزش اصول روابط انسانی است، نسبت به تغییر مسائل جاری و زندگی روزمره، بسیار حساس بود و مرتب در حال به‌روزکردن روش‌ها و آموزش‌های خود بود.

تعامل و برقراری ارتباط با سایر افراد به احتمال زیاد بزرگ‌ترین چالشی است که هر شخص با آن مواجه است و تفاوتی ندارد که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. اگر جهت یادگیری تعامل بهتر با سایر افراد، زمان و انرژی بگذارید و در این راه تلاش کنید می‌توانید توانایی‌ها‌یتان را بالا برده و هر کاری را که بخواهید، انجام دهید. با شنیدن کتاب صوتی آیین دوستیابی در خواهید یافت که راز بزرگ رفتار با دیگران چیست، چگونه می‌توان یک فرد خوش‌صحبت بود و توجه دیگران را به خود جلب کرد؛ همچنین می‌آموزید چگونه انتقاد کنید تا موردتنفر طرف مقابلتان قرار نگیرید، چه کاری انجام دهید تا دیگران از انجام کار برای شما خشنود شوند و در نهایت روش‌هایی برای اینکه مردم شما را دوست داشته باشند و دوستان خوبی بیابید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شنیدن کتاب صوتی آیین دوست یابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیل کارنگی

دیل هاریسون کارنگی در ۲۴ نوامبر ۱۸۸۸ در میسوری به دنیا آمد. او نویسنده و سخنران انگیزشیِ آمریکایی و گسترش‌دهندهٔ درس‌هایی در زمینه‌های پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. کتاب‌های «آیین دوستیابی»، «آیین سخنرانی» و «آیین زندگی (چگونه تشویش و نگرانی را از خود دور کنیم)» از مشهورترین آثار او هستند.

دیل کارنگی در یک نوامبر ۱۹۵۵ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی آیین دوست یابی

«بسیارى از آدم‌ها به دانشگاه مى‌روند تا اشعار ویرژیل را بخوانند یا به کشف اسرار جبر و ریاضى پى ببرند. ولى از این امر غافلند که آن‌چه بیش از هر چیز بدان محتاجند این است که بفهمند ذهن خودشان چگونه عمل مى‌کند. براى نمونه، یک بار براى عده‌اى از فارغ‌التحصیلان دانشگاهى تازه استخدام شده در شرکت کریر، تولید کننده‌ى کولر، یک دوره «روش سخنرانى» تدریس مى‌کردم. یکى از افراد کلاس دائم از دوستانش مى‌خواست در اوقات فراغت با او بسکتبال بازى کنند. به آن‌ها مى‌گفت: «از شما مى‌خواهم بیایید و با من بسکتبال بازى کنید.

من عاشق بازى بسکتبال هستم. ولى مدتى است که وقتى به ورزشگاه مى‌روم تعداد بازیکن‌هایى که براى شروع بازى لازم است کم هستند. متأسفانه فقط دو سه نفر مى‌آیند و فقط مى‌توانیم بایستیم و همین‌طورى با هم پاس‌کارى کنیم. تازه یک چشمم هم بر اثر برخورد توپ کمى کبود شد. خیلى دلم مى‌خواهد فردا همه‌ى شماها بیایید، تا یک بازى حسابى با هم بکنیم.»

این شاگرد با این طرز بیان مى‌خواست رفقایش را ترغیب به بازى بسکتبال کند. دیدید که فقط از تمایل خودش و این که عاشق بازى بسکتبال است حرف مى‌زد. حتى یک کلمه از مزایاى این بازى براى دیگران نگفت تا آن‌ها را تشویق به آمدن کند.

در صورتى که پیدا کردن دلایلى که آن‌ها را متقاعد کند چندان هم دشوار نبود. کافى بود فقط از فواید ورزش، فعالیت در هواى آزاد، لذت بازى، و غیره سخن مى‌گفت تا آتش اشتیاق را در وجود آن‌ها نیز شعله‌ور کند.»

معرفی نویسنده
عکس دیل کارنگی
دیل کارنگی
آمریکایی | تولد ۱۸۸۸ - درگذشت ۱۹۵۵

دیل کارنگی پروفسور و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی بود که در زمینه‌ی سخنرانی عمومی و روانشناسی موفقیت، پیشگام محسوب می‌شد. کارنگی آثاری مهم از خود بر جای گذاشت که امروزه به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده‌اند. این نویسنده در دوران حیات و حتی پس از مرگ نیز بسیار تحسین‌شده بود و دوره‌های آموزشی مهمی مانند فروشندگی، سخنرانی در جمع و خودسازی را بنیان‌گذاری کرد.

نظرات کاربران

parisa
۱۴۰۲/۱۱/۰۳

گوینده واقعا افتضاحه. انگار ادم اهنی داره کتاب میخونه

Hasan Movahed
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

من تو دوست یابی مشکل داشتم، واقعا کمک میکنه کتاب محتوا عالی بیان خوب . مثلا یکجا میگه بعضی اوقات در مناقشات باید اجازه بدی دوستت بر تو قالب بشه و این حس لذتی در اون ایجاد میکنه .

Net Omid
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

صدای گوینده بسیار عالی و نحوه خواندش هم خیلی جذاب است

مهران ظریف
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

ترجمه و نحوه گویش راوی کتاب خوب نیست

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۴۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۲,۶۸۰
۵۷,۸۷۶
۳۰%
تومان