دانلود کتاب صوتی مال من! با صدای کاوه یانقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مال من! اثر مایکل هلر

دانلود و خرید کتاب صوتی مال من!

معرفی کتاب صوتی مال من!

کتاب صوتی مال من! نوشتهٔ مایکل هلر و جیمز سالزمن و ترجمهٔ امیرمحمد جوادی است. کاوه یانقی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی ما را با سازوکار قوانین مالکیت، بایدها و نبایدهای مواجهه با آن‌ها آشنا می‌کند.

درباره کتاب صوتی مال من!

قوانین پنهان مالکیت چگونه زندگیمان را کنترل می‌کند؟ کتاب صوتی مال من! کوشیده است تا به این پرسش پاسخ گوید. این کتاب صوتی را ۲ تن از چهره‌های برجستهٔ جهان در زمینهٔ مالکیت نوشته‌اند. آن‌ها می‌کوشند ابتدا طرح منسجمی را از ایدهٔ مالکیت ترسیم کنند و سپس به بیان چالش‌های آن بپردازند. مایکل هلر و جیمز سالزمن معتقدند تنها ۶ قانون ساده وجود دارد که بیشتر مردم برای ادعای مالکیت دربارهٔ همه‌چیز از آن‌ها استفاده می‌کنند. مالکان، قانونی را انتخاب می‌کنند که ما را به انجام آنچه آن‌ها خواستار آن هستند، هدایت کند، اما ما می‌توانیم انتخاب متفاوتی داشته باشیم. این مسئله نه‌تنها برای صندلی اتوبوس، بلکه برای جدال و مناقشه بر سر مسائلی از قبیل حریم خصوصی دیجیتال و نابرابری ثروت نیز صادق است. نویسندگان در کتاب صوتی مال من! با روایتی جذاب از عناصر گوناگونی همچون تجارت، تاریخ و زندگی روزمره استفاده می‌کنند تا نشان دهند چگونه قوانین مالکیت زندگی ما را کنترل می‌کند و به جهان ما سروشکل می‌دهد. ایدهٔ مالکیت مفهومی طبیعی به نظر می‌رسد که در سرشت ما وجود دارد و از کودکی با حضور فزاینده در نهادهای اجتماعی و تعامل با دیگران، رفته‌رفته در شخصیت ما قوت می‌گیرد.

شنیدن کتاب صوتی مال من! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد موفقیت در کسب‌وکار و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مال من!

«بیشتر دعواهای مالکیت واقعاً به کنترل فیزیکی بدل نمی‌شوند. نمی‌توانید به هر دلیلی هرچه را که می‌خواهید داشته باشید، به دست بیاورید. البته بچه‌های کوچک سعیشان را می‌کنند. به راه‌هایی نیاز داریم تا بگوییم: «دستت رو بکش. اون مال منه.» به این معنی که باید دعواهای نمادین را هم به دعواهای واقعی اضافه کنیم. چالشی که ما را به صندلی پارکینگ و پیش از آن به پایه و اساس قلمروخواهی حیوانات می‌رساند. مالکیت در این حوزه بیش از پیش اهمیت می‌یابد. آن‌طور که رز می‌گوید: «مالکیت با چیزی مثل فریادی بلند ایجاد می‌شه. فریادی اونقدر بلند که همه صداش رو بشنوند. اولین کسی که بگه این مال منه، و این حرف رو طوری بزنه که عموم مردم متوجه بشن، مالکیت رو به دست آورده.» این مسئله فقط برای انسان هم نیست. جیک‌جیک، چه‌چه و سوت و آواز پرندگان برای کوهنوردان بهاری بسیار گوش‌نواز است. منظور کاملاً متفاوتی را به مخاطب خود می‌رساند. گاهی پرندگان آواز می‌خوانند تا منابع غذایی را نشانه‌گذاری کنند. این را سال 2003 در انیمیشن «در جست‌وجوی نمو» دیده‌ایم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۷۷۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
تومان