دانلود کتاب صوتی قدرت پشتکار با صدای جابر جاهد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت پشتکار اثر متیوس گرا

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت پشتکار

معرفی کتاب صوتی قدرت پشتکار

کتاب صوتی قدرت پشتکار نوشتهٔ متیوس گرا و ترجمهٔ فاطمه عبدی زاده است. جابر جاهد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. چگونه پشتکار می‌تواند ضامن موفقیت شما در زندگی باشد؟

درباره کتاب صوتی قدرت پشتکار

کتاب صوتی قدرت پشتکار، حاوی یک راهنمای عملی برای همهٔ کسانی است که می‌خواهند تغییر خوبی در زندگیشان ایجاد کنند. گفته شده است که اگر از تمرینات فصل‌های این کتاب پیروی کنیم و آن‌ها را واقعاً انجام دهیم، شوروشوقی را تجربه خواهیم کرد که فکر آن را نمی‌کردیم. کلید اصلی رسیدن به نتیجه یک کلمه است؛ عمل. اگر برای رسیدن به موفقیت در هر حوزه‌ای از زندگی، کاری را که باید انجام دهید، انجام دهید، آدم موفقی خواهید بود. شما نیازی به پول بیشتر، موقعیت بهتر و یا انگیزه ندارید. چیزی که به آن نیاز دارید تعهد و نظم است. 

شنیدن کتاب صوتی قدرت پشتکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی قدرت پشتکار

«موفقیت اتفاقی نیست بلکه یک فرآیند است. مهارت داشتن در چیزی نیاز به تلاش زیادی دارد. یعنی چه؟ یعنی اگر واقعاً می‌خواهید در کاری که انجام می‌دهید مهارت پیدا کنید باید هر روز و هر روز آن را تمرین کنید. مثل هر کار دیگری نیاز است در ابتدا تلاش بیشتری به خرج دهید و جز این راه دیگری ندارید.

اما می‌توانید کاری کنید تا مطمئن باشید در زندگی دست به هر کاری بزنید آن را به خوبی انجام می‌دهید.

عادت‌های خوبی ایجاد کنید

به‌صورت علمی ثابت شده است که ایجاد یک عادت بین ۲۸ تا ۳۵ روز طول می‌کشد. یعنی اگر می‌خواهید رفتاری را به صورت عادت در بیاورید حداقل باید ۳۰ روز آن را تکرار کنید.

فرضاً بیایید بگوییم می‌خواهید یک بدنساز حرفه‌ای شوید. خوب، بدنسازان حرفه‌ای چه کار می‌کنند؟ عموماً ساعت پنج صبح از خواب بیدار می‌شوند تا تمام وعده‌های غذایی طول روز خود را آماده کنند و دو بار در روز به شدت تمرین می‌کنند. آیا می‌خواهید صرف‌نظر کنید؟ نه؟ پس باید عادت‌هایی ایجاد کنید که پشتیبان شما در این مسیر باشد.

باید ۳۰ روز ساعت ۱۰ شب بخوابید و ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شوید و غذای کل روز را درست کنید. ۳۰ روز باید صبح زود و بعداز ظهر تمرین کنید.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۹۶۲۹۲۲ابراهیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶

عالی بود

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان