دانلود و خرید کتاب قدرت پشتکار متیوس گرا ترجمه فاطمه عبدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت پشتکار اثر متیوس گرا

کتاب قدرت پشتکار

معرفی کتاب قدرت پشتکار

کتاب قدرت پشتکار نوشته متیوس گِرا است که فاطمه عبدی زاده آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه پشتکار می‌تواند ضامن موفقیت شما در زندگی باشد؟ 

درباره کتاب قدرت پشتکار

این کتاب، راهنمای عملی همه کسانی است که می‌خواهند تغییر خوبی در زندگیشان ایجاد کنند. اگر صرفاً کتاب را روخوانی کنید وقت خود را تلف می‌کنید. اگر هیچ کاری نکنید هیچ‌چیزی در زندگی شما تغییر نمی‌کند.

اما اگر از تمرینات فصل‌های بعدی پیروی کنید و آن‌ها را واقعاً انجام دهید، تضمین می‌کنم شور و شوقی را تجربه خواهید کرد که فکر آن را نمی‌کردید. کلید اصلی رسیدن به نتیجه یک کلمه است: عمل.

یکی از بهترین نقل‌قول‌هایی که می‌تواند منظورم را برساند این است: « افراد موفق کاری را که باید انجام می‌دهند چه آن را دوست داشته باشند چه نداشته باشند».

اگر برای رسیدن به موفقیت در هر حوزه‌ای از زندگی، کاری که باید انجام دهید را انجام دهید آدم موفقی خواهید بود. شما نیازی به پول بیشتر، موقعیت بهتر و یا انگیزه ندارید. چیزی که به آن نیاز دارید تعهد و نظم است.

جادوی پشتکار در ریتم نهفته است. ریتم را می‌توان چنین تعریف کرد « نیرو یا قدرتی که اجازهٔ حرکت یا رشد قوی‌تر چیزی در گذر زمان را می‌دهد».

فکر کنید زندگی پیست مسابقه است. شما با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت در حال حرکتید و چیزی جلوی شما را نمی‌گیرد. همین‌طور که به سرعت درحرکتید و به سرعت خود اضافه می‌کنید با دیواری 500 متری روبروی خود مواجه می‌شوید. برای اینکه تصادف نکنید به سرعت فرمان را می‌چرخانید در نتیجه ماشین شروع به سر خوردن می‌کند. دیگر هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید کم‌کم امید خود را از دست می‌دهید و حالا فقط انتظار تصادف را می‌کشید. اما با این وجود فرمان را می‌چرخانید و معجزه رخ می‌دهد. آرام آرام ماشین تحت کنترل شما قرار می‌گیرد و به سمتی که فرمان دادید حرکت می‌کند. می‌توانید صدای گذشتن از کنار دیوار را بشنوید دیواری که نزدیک بود با آن تصادف کنید. حالا جای شما امن است.

به این می‌گویند ریتم در عمل. این اتفاق در هر عملی چه مثبت چه منفی رخ می‌دهد و می‌توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و آن را در هر جهتی از زندگیتان که می‌خواهید هدایت کنید.

پس چرا به جای اینکه علیه شما عمل کند به نفع خود از آن استفاده نکنید؟ چگونه از آن استفاده کنید تا اتفاقات فوق‌العاده‌ای در زندگی‌تان بیافتد. برای درک این موضوع این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب قدرت پشتکار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال پیشرفت در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب قدرت پشتکار

موفقیت اتفاقی نیست بلکه یک فرآیند است. مهارت داشتن در چیزی نیاز به تلاش زیادی دارد. یعنی چه؟ یعنی اگر واقعاً می‌خواهید در کاری که انجام می‌دهید مهارت پیدا کنید باید هر روز و هر روز آن را تمرین کنید. مثل هر کار دیگری نیاز است در ابتدا تلاش بیشتری به خرج دهید و جز این راه دیگری ندارید.

اما می‌توانید کاری کنید تا مطمئن باشید در زندگی دست به هر کاری بزنید آن را به خوبی انجام می‌دهید.

عادت‌های خوبی ایجاد کنید

به‌صورت علمی ثابت شده است که ایجاد یک عادت بین ۲۸ تا ۳۵ روز طول می‌کشد. یعنی اگر می‌خواهید رفتاری را به صورت عادت در بیاورید حداقل باید ۳۰ روز آن را تکرار کنید.

فرضاً بیایید بگوییم می‌خواهید یک بدنساز حرفه‌ای شوید. خوب، بدنسازان حرفه‌ای چه کار می‌کنند؟ عموماً ساعت پنج صبح از خواب بیدار می‌شوند تا تمام وعده‌های غذایی طول روز خود را آماده کنند و دو بار در روز به شدت تمرین می‌کنند. آیا می‌خواهید صرف‌نظر کنید؟ نه؟ پس باید عادت‌هایی ایجاد کنید که پشتیبان شما در این مسیر باشد.

باید ۳۰ روز ساعت ۱۰ شب بخوابید و ساعت ۵ صبح از خواب بیدار شوید و غذای کل روز را درست کنید. ۳۰ روز باید صبح زود و بعداز ظهر تمرین کنید.

نظرات کاربران

amirhossein.raeisi
۱۴۰۰/۱۰/۰۶

۲۰ دقیقه بیشتر وقت نمیخواد ولی لازمه خوندش، پشتکار فقط یه چیزع اونم عمل کردنه.

Drsamina Ballin parrst
۱۴۰۰/۰۸/۱۹

کوتاه بود ولی کامل بود🧡🍂 خوب بود

کاربر ۴۱۶۳۲۵۶
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

وقت کمی میگیره اما خیلی چیزا یادت میده خریدش پیشنهاد میشه

نصرینی
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

کتابی با صفحات کم ولی محتوای بسیار این برای تمام کسانیکه در کارهای خود تنبلی می کنند و کارهای خود را به تعویق می اندازند بسیار کاربردی می باشد با تشکر از تیم خوب طاقچه با آرزوی موفقیت

صدیقه
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

خیلی کوتاه و خوب

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
«تکرار مادر مهارت است» آنتونی رابینز
Amirhossien Farahi
اگر عادت کنید کارها را از روی انگیزه انجام دهید هرگز در کاری موفق نمی‌شوید.
Amirhossien Farahi
توجه کنید که اگر از عادت‌ها به نفع خود استفاده کنید نه علیه خود فراتر از انتظار خواهید بود.
Amirhossien Farahi
به‌صورت علمی ثابت شده است که ایجاد یک عادت بین ۲۸ تا ۳۵ روز طول می‌کشد. یعنی اگر می‌خواهید رفتاری را به صورت عادت در بیاورید حداقل باید ۳۰ روز آن را تکرار کنید.
Amirhossien Farahi
«افراد موفق کاری را که باید انجام می‌دهند چه آن را دوست داشته باشند چه نداشته باشند»
Amirhossien Farahi
پس، اراده خود را پرورش دهید و تبدیل به آدم منظمی شوید. عادت کوچکی که دوست دارید در خود به وجود بیاورید را انتخاب کنید. باید واقع‌بین باشید و چیزی انتخاب کنید که مطمئنید می‌توانید انجام دهید، چون باید آن را ۳۰ روز تکرار کنید. اگر بابت انجام آن به خودتان اعتماد ندارید یک کار ساده مثل مرتب کردن رختخواب بعد از بیداری را انتخاب کنید. شاید احمقانه به نظر برسد اما از این طریق است که نظم شکل می‌گیرد
Amirhossien Farahi

حجم

۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان