دانلود کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود اثر هاکان منگوچ

دانلود و خرید کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود

نویسنده:هاکان منگوچ
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود

کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود نوشتهٔ هاکان منگوچ و ترجمهٔ فائزه پورعلی است. امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب، خوشبختی را مهمان زندگی خود کنید.

درباره کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود

پیام هاکان منگوچ را در کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود، می‌توان به‌صورت یک جمله خلاصه کرد و آن اینکه «رها شو»! این کتاب درمورد رهایی از آینده، از خطاهای گذشته، از ترس‌هایی که مدام به شما یادآوری می‌کنند ممکن است شکست بخورید، سخن گفته است. باید بپذیریم که شکست و ناکامی همیشه در راه رسیدن به هدف‌هایمان کمین کرده‌اند، اما با ترس از آن‌ها هرگز به پیروزی نخواهیم رسید؛ تنها ارادهٔ ما برای برداشتن اولین قدم‌ها سست می‌شود. پس آیا می‌خواهید به‌جای نگرانی‌های روزمره، آرامش راستین را به خود هدیه دهید؟ آرزو دارید که بدون دغدغه‌های پوچ، راه دستیابی به رؤیاهایتان را کشف کنید؟ شادی عمیق معنوی، آرزوی شما هم هست؟ شاه‌کلید رسیدن به این خواسته‌ها کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود، قرار داردهاکان منگوچ که می‌توان او را از صوفیان مدرن دانست، با تعمق در ابیات شعرهای مولوی و سیر در اندیشه‌های بی‌کران این شاعر، آثاری را تألیف کرده که از پرطرفدارترین کتاب‌های روان‌شناسی هستند. کتاب صوتی حاضر یکی از همین آثار تحسین‌شده است.

شنیدن کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هاکان منگوچ

هاکان منگوچ نوازنده و نویسنده‌ای ترک‌زبان است که در کتاب‌هایش از عرفان، زندگی و طریق زندگی پرده برداشته است. آرامش و احساس غرقگی از ویژگی‌های بارزی است که از دیدن ویدیوهای سخنرانی این نویسنده، به دست می‌آورید. کودکی هاکان در شهر نسبتاً کوچک بورسا گذشت، اما کمی بعد به استانبول نقل‌مکان کرد. هاکان همان‌طور که از کودکی به‌سمت نواختن سازهای پیانو و نی کشیده شد، در اوایل نوجوانی به خواندن کتاب‌های معنوی که در کتابخانهٔ خانه وجود داشت هم علاقه نشان می‌داد.

آثار منگوچ در دنیای ادبیات بیشترین شباهت را به آثار «پائولو کوئیلو» دارد. او به هر شکلی که بتواند، مفاهیم ارزشمندی را که به آن‌ها باور دارد، به زبان‌های طرفدارانش (ترکی، انگلیسی، فارسی و...) منتشر می‌کند. او را در اغلب شبکه‌های اجتماعی با محتواهایی آرامش‌بخش و معنوی که تولید می‌کند، می‌توان یافت:

هاکان منگوچ در کتاب «هیچ ملاقاتی تصادفی نیست»، با بیانی ساده و روایتی داستانی، به شرح سفری ۷روزه می‌پردازد که یک عارف صوفی‌مسلک به‌همراه یک دختر رهسپار سفری دور می‌شوند. هر دوی آن‌ها با دست خالی راهی شده‌اند و در این سفر تجربیاتی کسب می‌کنند که باارزش‌تر از هر باروبنه‌ای است. از طرف دیگر این ۲ مسافر، این جهان و زبان آن را به‌شکلی عمیق‌تر درک می‌کنند که پیش از تن‌دادن به این سفر به‌هیچ‌وجه ممکن نبود. «دلت که پاک باشد»، کتاب بعدی منگوچ، بیشتر از اینکه جنبهٔ داستانی داشته باشد، روایتی است که از سفر تحقیقاتی خود به آفریقا داشته است. این کتاب به سفرنامه‌ای جذاب شباهت دارد که در آن مسافری درک و دریافت خودش از وقایع سفرش و هم‌نشینی با صوفی‌های آفریقا را آورده است. کتاب «من نی هستم» یک سفر معنوی به درون است. خواننده همراه با یک نوازندهٔ نی که نویسنده‌ٔ کتاب است، رهسپار سفری درونی می‌شود و سر از سازوکار نی و شباهتش به وجود و خلقت آدمی درمی‌آورد. کتاب «۲۱ قانون مولانا» نیز حاوی سؤال‌وجواب‌کردن مولانا جلال‌الدین بلخی است؛ پدر معنوی تمام کسانی است که به‌دنبال عرفان و صوفی‌گری هستند. در این کتاب هاکان مگنوچ با ریزبینی و زیرکی خاص خود به‌سراغ سؤال‌هایی اساسی و بنیادین رفته و در تفکری که مولانا آن را بنا نهاده، به‌دنبال جواب‌‌هایی می‌گردد که با جهان امروزی در تناسب باشد. «دلت که پاک باشد، داستانت پایان خوشی خواهد داشت» نام کتاب دیگری از این نویسنده است.

بخشی از کتاب صوتی راه به قدم های تو روشن می شود

«می‌دانم که ترس و اضطراب آینده و مشکلات جدیدی که برایمان در عصر حاضر به وجود آمده و وضعیتمان را نامشخص کرده، ذهن ما را بسیار درگیر کرده است. ترس‌هایمان بزرگتر و افکارمان به گره کوری تبدیل شده‌اند که راه به جایی نمی‌برند. به‌طور کلی نمی‌دانیم امروز و فردایمان چه خواهد شد.

چیزی که در پی گفتنش هستم این است که نباید به خاطر ترس‌هایمان دچار حرص و طمع شویم. هر زمان که فرصت زندگی کردن را از دست می‌دهی، درواقع زیان‌کار هستی. به نظر می‌رسد که راه‌حل در آینده است اما این طور نیست؟ به نظر می‌رسد درمان زمانی است که به اهدافمان برسیم... اما متأسفانه این‌گونه نیست. خیال می‌کنی با رسیدن به هدف مسائلت هم پایان می‌یابد، در آینده آرامش بیشتری خواهی داشت و آسوده و شاد خواهی بود. آینده اکنون است هم‌سفر من!

درمان تو رسیدن به هدف نیست، در این است که با آرامش، سلامتی و عزم در مسیر رسیدن به هدف گام برداری. هرگز از رویاهایت دست برندار. مراقب باش که در مسیر رسیدن به رویاهایت، خودت و عزیزانت را نابود نکنی. چون در این صورت هنگامی که به رویاهایت رسیدی، کسی نمی‌ماند که شادی‌ات را با او قسمت کنی؛ خودت هم دیگر در آن رویاها حضور نخواهی داشت.»

معرفی نویسنده
عکس هاکان منگوچ
هاکان منگوچ

هاکان منگوچ نوازنده و نویسنده‌ای ترک‌زبان است که در کتاب‌هایش از عرفان، زندگی و طریق زندگی پرده برمی‌دارد. اگر اهل شبکه‌های اجتماعی و محتواهای معنوی باشید، حتما ویدیوهای او را درباره‌ی زندگی و فلسفه‌ی وقایع دیده‌اید. آرامش و احساس غرقگی از ویژگی‌های بارزی است که از دیدن ویدیوها عاید مخاطب می‌شود و این حس وقتی که در حال ورق زدن کتاب‌های عارفانه‌ی او هستیم هم با ما همراه می‌شود.

نظرات کاربران

رهروان مسعود
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

بسیار عالی

کاربر 7353203
۱۴۰۲/۰۸/۱۱

کتاب خیلی عالی بود واقعا

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۳۳۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان