دانلود رایگان کتاب صوتی پادکست چوق الف ۲ با صدای گروه گویندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پادکست چوق الف ۲ اثر گروه گویندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی پادکست چوق الف ۲

معرفی کتاب صوتی پادکست چوق الف ۲

«پادکست چوق الف ۲» کاری از گروه گویندگان رادیو گوشه است که دربارهٔ فعالیت‌های فرهنگی نشر چشمه صحبت می‌کند. «حرفه: کشتن» عنوان قسمت دوم این پادکست است.

درباره پادکست چوق الف ۲

در قسمت دوم پادکست فرهنگی چوق الف ابتدا تکه‌ای از رمان برتا ایسلا نوشتهٔ خابیر ماریاس را با صدای اشکان عقیلی‌پور و مهسا ملک مرزبان، مترجم این اثر، می‌شنویم. سپس اشکان عقیلی‌پور قسمتی از کتاب «سخت پوست» نوشتهٔ ساناز اسدی را می‌خواند. همچنین در این پادکست کتاب‌هایی از نشر چ، ناشر تخصصی کودک و نوجوان نشر چشمه نیز بررسی می‌شوند. این قسمت به کتاب مراقبت از یک سیاهچالهٔ خانگی نوشتهٔ میشل کیوواس اختصاص دارد و قسمتی از آن را با صدای مترجم این اثر، زهرا چوپانکاره، می‌شنویم. کیوواس همچنین نویسندهٔ کتاب اعترافات یک دوست خیالی است. در ادامه مهدی صابری دربارهٔ مشخصات مجموعهٔ تاریخ فلسفهٔ راتلج صحبت می‌کند. مجموعهٔ راتلج توسط انتشارات چرخ که ناشر تخصصی علوم انسانی خانوادهٔ فرهنگی نشر چشمه است، منتشر می‌شود. پخش قسمتی از کتاب صوتی هم‌نوایی شبانهٔ ارکستر چوب‌ها که با خوانش مانی حقیقی و توسط رادیو گوشه منتشر شده است، پایان‌بخش قسمت دوم پادکست چوق الف است.

پادکست چوق الف ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران موضوعات ادبیات و فرهنگ و هنر پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

ع رب متعفن نجس
۱۴۰۲/۰۱/۱۸

چرت

صمد رهبریار
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

به نظرم برای معرفی کتاب های فلسفی باید زمان بیشتری اختصاص داده شود ولی برای معرفی کتاب های داستانی و کتاب کودک و نوجوان زمان بندی مناسب است.

هم خود محسن و انتخاباش عالیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

چقدر عالیه این چوق الف ممنون از شما بانیان خوش فکر

کاربر ۲۵۵۳۱۸۶
۱۴۰۱/۱۰/۱۸

توصیه میکنم

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۵۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان