دانلود کتاب صوتی نکته‌ های صمیمانه با صدای سید امید حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نکته‌ های صمیمانه اثر سیدجعفر مطلبی

دانلود و خرید کتاب صوتی نکته‌ های صمیمانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نکته‌ های صمیمانه

کتاب صوتی نکته‌های صمیمانه نوشتهٔ سیدجعفر مطلبی است و انتشارات خط آخر آن را با گویندگی سید امید حیدری منتشر کرده است. این کتاب جملات صمیمانه و خودمانی نویسنده دربارهٔ موضوعات مختلف است.

درباره کتاب صوتی نکته های صمیمانه

کتاب نکته‌های صمیمانه حاوی تعدادی از دلنوشته‌های نویسنده است که با زبانی روان و نثری ساده در موضوعاتی دینی و اجتماعی نگاشته شده است. نویسنده تلاش می‌کند برای روایت داستان‌هایش از تصویرپردازی‌هایی بهره گیرد که به انتقال بهتر مفاهیم مدّنظر او کمک کند و همچنین خواندن ادامهٔ اثر را برای مخاطب لذت‌بخش و آسان کند.

کتاب صوتی نکته های صمیمانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران دل‌نوشته پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی نکته های صمیمانه

«چه خوب است پا را در یکی از حرم‌های اهل بیت(ع) یا خود پیامبر (ص) بگذارید بدون اینکه به کسی یا چیزی فکر کنید و سعی کنید تمام توجه‌تان به صاحب آن حرم باشد. آنگاه است که می‌فهمید تمام ادیان فقط اوست، نهایت و تمام عقل و استدلال به سوی اوست و تمام قلب و دلت او را فریاد می‌زند و به او محبت شدید دارد. آری چون او تو را به سوی الله تبارک و تعالی و سبحان راهنمایی می‌کند و به اذن الله شفا می‌دهد، به اذن الله زنده می‌کند، به اذن الله نور و علم می‌دهد و به اذن الله، هر کاری از او بر می‌آید. آری، او واسطهٔ فیض بین ما و الله تبارک و تعالی و سبحان است؛ چون او بنده‌ٔ خالص و پاک و طاهر الله تبارک و تعالی و سبحان است. انسان در زندگی این جهان با جمع هم‌زیستی دارد؛ لذا باید در روابط بین انسان‌ها به تفاوت‌ بین آنها توجه داشته باشد. این تفاوت‌ها در موقعیت‌های زمانی و مکانی، نوع خلقت از لحاظ زنی و مردی یا خنثی، کوچکی و بزرگی، شدت و ضعف در عقل، فهم و درک، همچنین سلامتی، نقص و بیماری و نوع تفکر و عقیده آنها وجود دارد. توجه به موارد مذکور، به انسان کمک می‌کند که بتواند بهتر با آنها تعامل داشته و زندگی کند. در ارتباط با انسان‌ها، باید تفاوت‌های بین آنها را بپذیریم. نمی‌توان توقع داشت که همه مثل هم باشند. سبک زندگی یک راننده اتوبوس بین شهری که همیشه در مسافرت است با سبک زندگی یک نگهبان که محدودیت‌های فراوانی برای سفر دارد، هرگز یکسان نیست. تفاوت‌های بین انسان‌ها، چه برخاسته از شغل آنها باشد یا پیشینه‌های متفاوت زیستی، فرهنگی و آموزشی، یا توانمندی‌های متفاوت آنها، یا بینش متفاوت و یا هر دلیل دیگری، باید از جانب ما برای ارتباط، پذیرفته شده باشد. هنگام گفت‌وگو با افراد مختلف باید ظرفیت و موقعیت آنها و میزان درک و فهم آنها را در نظر بگیریم و طبق توصیه روایت «کَلّمَ النّاس علی قَدْرِ عقولهم»، سخن بگوییم تا بتوانیم با افراد مختلف ارتباط برقرار کنیم. یک استاد دانشگاه باید بداند که وقتی با فرد بی‌سوادی روبه‌رو می‌شود، اگر از اصطلاحات تخصصی رشته خودش استفاده کند، تعامل و ارتباط سازنده‌ای شکل نخواهد گرفت. انتظار نداشته باشیم که همه افراد، همه چیز را بفهمند. دو نفر که در رشته‌های متفاوتی تحصیل کرده‌اند هر کدام در رشته خودشان مواردی را می‌فهمند که دیگری اطلاعی از آن ندارد. آزادی برای هر موجودی در محدوده‌ٔ خود اوست که باعث آسایش و راحتی اوست. کسی که در خیابان رها و سرگردان است و خانه ندارد آزاد نیست. ماهی را اگر از آب بیرون بیاوریم آزاد نیست. کسی که در هر موقعیتی، هر کاری دوست داشته باشد انجام می‌دهد، آزاد نیست بلکه اسیر هوای نفس و خواسته‌هایش است. آزادی واقعی، به معنای رهایی از بردگی و بندگی غیر خدای لایتناهی است. آزادی فردی گاهی صحبت درباره آزادی کسی است که می‌خواهد در زندگی شخصی خود آزاد باشد. آیا این فرد می‌تواند زهر بخورد؟ آیا می‌تواند زیر دریا را برای سکونت انتخاب کند؟ حتی یک ماهی می‌تواند بیرون از آب زندگی کند؟‌»

تحقیق در عملیات پیشرفته
مصطفی زندیه
جامعه نقاش
علی عبدی
گام به گام دروس چهارم ابتدایی، درس یار فارسی
مهدیه موسی زاده
تب سرخ
لیلا فرهمندنیا
سلامت سوسیالیستی در مبارزه با نئولیبرالیسم
مزدک دانشور
ایستگاه گورخوان
سعیده شفیعی
کدام دل کدام دلبر
مریم مالدار
عصر امروز
ایوب آقاخانی
مروری بر سیستم‌های موقعیت‌یابی ماهواره‌ای
سید حمید گوداسیایی
سرزمین خیال
آنتونی دوئر
مباحثی از حقوق تجارت بین الملل
محمدمهدی اسدی امیر آبادی
مقایسه تطبیقی اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری با دیوان عالی کشور
بهروز خاکساری
جایگاه بهره‌وری فناوری اطلاعات در آموزش پرورش
فریبا جلیلیان
جغرافیای طبیعی تاریخی سیستان
حسن احمدی کرویق
مجموعه سوالات ارتقاء و بورد ۹۸ پاتولوژی اکرمن ۲۰۱۸
فاطمه قنبرپور
نگاهی نو به دوره قوانین مالیاتی مصوب ۱۳۹۴/۴/۳۱
صفی اله ناصری
تاثیر تکنولوژی در مسیر موفقیت
مارک مک کورمک
سایه سدر
نسرین رفیعی‌منش
فعالیت های دستی برای اوقات فراغت سفالگری
ژولیان هافستد
بنیان صیانت شورای نگهبان
مهدی نورایی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۷۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان