دانلود کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی اثر رز شافران

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی

نویسنده:رز شافران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی

خلاصهٔ کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی نوشتهٔ رز شافران و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی خودیاری با استفاده از روش‌های شناختی - رفتاری است.

درباره کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی

خلاصهٔ کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی را یک راهنمای خودیاری با استفاده از روش‌های شناختی - رفتاری نامیده‌اند. اگر شما فردی کمال‌گرا هستید، آیا هرگز به این اندیشیده‌اید که چگونه می‌توانید چرخهٔ «هرگز به اندازهٔ کافی خوب نیستم» را بشکنید؟ گفته می‌شود که برای هیچ‌کس اصلاً مفید نیست که هدف را خیلی دست‌بالا بگیرد. تلاش برای چیزی ممکن است یک ویژگی سالم و مطلوب باشد، اما مواقعی وجود دارد که حس می‌کنیم هیچ‌کدام از کارهایی که انجام می‌دهیم، به اندازهٔ کافی خوب نیست. ما می‌خواهیم بیش‌ازحد بی‌عیب‌ونقص باشیم و اهداف غیرمعقول تعیین کنیم. کمال‌گرایی در چنین سطوح بالایی که غالباً با اعتمادبه‌نفس ضعیف، تقویت می‌شود، ممکن است به‌جای ایجاد موفقیت، به آن پشت کند و به یک وضعیت ناسالم تبدیل شود و منجربه برخی از مشکلات مهم روحی و روانی از جمله اضطراب، افسردگی و اختلالات خوردن شود. کتاب صوتی حاضر، موفق شده روش‌هایی را معرفی کند که به‌عنوان یک درمان بسیار مؤثر برای احساس ناتوانی و عدم‌خوب‌بودنْ اثبات شده‌اند. این خلاصه‌کتاب صوتی، از راهکارهای اثبات‌شدهٔ علمی برای درمان مشکلات روحی و جسمی طولانی‌مدت و ناتوان‌کننده استفاده کرده است.

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید حد نهاییِ کمال، رسیدن به تعادل است و درمی‌یابید که برخی از افراد قوانین و قواعد سختی را برای زندگی خود در نظر می‌گیرند و تمام انرژی خود را صرف رسیدن به معیارهای ایدئال خود می‌کنند. اگر شما هم چنین تمایلاتی دارید، بدان معناست که در دستهٔ انسان‌های کمال‌خواه قرار دارید و شنیدن این خلاصه‌کتاب برایتان مفید خواهد بود؛‌ البته کمال‌خواهی علائم دیگری نیز دارد. به یاد آورید تمام دفعاتی را که دلتان می‌خواست یک کار هنری یا یک ورزش را امتحان کنید، اما چون فکر می‌کردید به اندازهٔ کافی در آن خوب نخواهید بود، قید آن را زدید. چند بار پیش آمده که دلتان بخواهد دوستانتان را ملاقات کنید، اما چون لباس عالی نداشتید یا غذای فوق‌العاده‌ای آماده نکرده بودید، بی‌خیال دورهمی با دوستانتان شدید؟ کمال‌خواهی باعث می‌شود تمام کارهایتان را به دقیقهٔ ۹۰ موکول کنید تا اگر نتیجهٔ خوبی نگرفتید، یک بهانه و توجیه داشته باشید.

دیگر دیدن نیمهٔ خالی لیوان و نقص‌های ریزودرشت کافی است؛ بهتر است دست از سرزنش خودتان بردارید و برای خودتان ارزش بیشتری قائل شوید.

شنیدن کتاب صوتی غلبه بر کمال خواهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

sourina
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

سلام اوایل میاد در مورد علت و چراییِ کمال خواهی و یا کمال طلبیِ ویرانگر حرف می زنه و بعدِش راهکارهایی تمام کاربردی+اجرایی+ مفید رو ارائه می ده. حس مثبتی ازش گرفتم🌻

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۶۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان