دانلود و خرید کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا نسرین قلی نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا اثر نسرین قلی نژاد

کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا

امتیاز:
۲.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا

کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا نوشتۀ نسرین قلی نژاد است. این کتاب را انتشارات مانیان منتشر کرده است.

درباره کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا

کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا شرح‌حال نسرین قلی نژاد مربی یوگا است که دوره‌های مدرسی و رشد توسعۀ شخصی را نیز سپری کرده است. او در این کتاب نحوۀ تغییر زندگی‌اش با ورزش یوگا را برای ما تعریف می‌کند. یوگا اساساً یک‌رشتۀ معنوی است که مبتنی بر یک علم بسیار ظریف بوده و بر ایجاد هماهنگی بین ذهن و بدن تمرکز دارد؛ این هنر و علم زندگی سالم است.

خواندن کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی مناسب است که به سلامت و تناسب خود اهمیت می‌دهند.

بخشی از کتاب از من قدیم تا من جدید با یوگا

«آشنایی من با یوگا

آشنایی من با یوگا از اهواز شروع شد. سال ۱۳۷۸ آشنایی جذاب و دلپذیری با یوگا برای من اتفاق افتاد که قلباً در زندگی‌ام مبارک بود و همیشه خدا را به‌خاطر این لحظۀ ناب خودشناسی شکرگزارم مدت‌ها می‌گذشت که تایم ورزشی را در زندگی‌ام تنظیم کرده بودم؛ یک دورۀ آمادگی جسمانی کار کردم و بعد مشغول ایروبیک شدم ... تا اینکه یک روز زمانی که در یکی از باشگاه‌های اهواز مشغول ورزیدن جسم و روانم بودم، دعوت‌نامه‌ای با اعلام ثبت‌نام در کلاس یوگا از طرف مدیر باشگاه به من داده شد که همان ورزش مدنظر من بود. سفر معنوی و خودشناسی من با اولین استاد که و مربی به‌تازگی از ژاپن آمده بود آغاز شد؛ محل زندگی او، اهواز و نامش استاد سوزوکی بود. او به زبان پارسی تسلط خوبی نداشت؛ اما با کلام و گویش شیرین خود تمرینات را برای ما قابل‌فهم و کلاس را برایمان جذاب و مفرح می‌کرد با اینکه مدت کوتاهی کنار ایشان بودم اما توانستم از فواید پربار و فوق‌العاده اثربخش یوگا هم در ساختار خود و هم در ساختار زندگی‌ام بهره ببرم و خیلی هم از این اتفاق خوشحال هستم.

یوگا برای من نقطۀ عطفی شد و اول در خودم و بعد در زندگی‌ام تحولی کوچک اما ادامه‌دار در جریان بود تا اینکه به یک آگاهی وصل شدم که هیچ‌وقت قطع نشد پس از سال‌ها وقفۀ مقطعی بارها در مسیر یوگا قرار گرفتم. دعوت‌نامۀ خداوند و شایستگی آدم‌ها ابدی است؛ همه چیز به‌وقت مناسبش به‌رغم تلاش‌ها خواسته‌ها و آرزوهای دلت تحقق پیدا می‌کند؛ هرگاه که تو بخواهی هر بار زیباتر از نامۀ قبلی به دستت می‌رسد! تو فقط در ارتعاش خواسته‌ات قدم، بردار تمام جهان هستی تو را به سمت خواسته‌ات خواهد کشانید به‌شرط اینکه در مسیر تسلیم باشی و به هستی بله بگویی آنگاه خواهی دید که چگونه همه چیز تبدیل به عاملی برای جشن‌وسرور تو می‌شود و اگر تسلیم نباشی و به هستی نه بگویی آن‌وقت همه چیز سببی می‌شود برای شکوه و شکایت.»

نظرات کاربران

Fatemeh☘️
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

میشه لطفا تو بی نهایت قرار بدین🙏🏼🙏🏼🙏🏼

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۹۷۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۴۸۰
تومان