دانلود و خرید کتاب ساده زیستی درمانی لاینس ماندی ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساده زیستی درمانی اثر لاینس ماندی

کتاب ساده زیستی درمانی

معرفی کتاب ساده زیستی درمانی

کتاب ساده زیستی درمانی؛ فارسی-انگلیسی نوشتۀ لاینس ماندی و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است. این کتاب را انتشارات مهراندیش منتشر کرده است.

درباره کتاب ساده زیستی درمانی

به‌راستی چگونه می‌توانیم ساده‌تر زندگی کنیم و از ارزش‌های ساده‌زیستی لذت ببریم؟

کتاب کوچک ساده زیستی درمانی با اندیشه‌هایی بزرگ و عاقلانه راه‌های عملی و سودمندی را برای کشف و به‌کارگیری ساده‌زیستی پیش پای شما می‌گذارد. زندگی یک امر پیچیده است کار برای انجام‌دادن زیاد؛ وقت بسیار کم درخواست‌ها بیش از اندازه توان و منابع اندک هیاهو و مشغله فراوان؛ آرامش و سکوت مختصر.

راه‌حل چیست؟ یک راه‌حل این است تصمیم بگیریم که زندگی را تا ذات اصلی آن جمع‌وجور کنیم و آن را ساده نماییم و یا دست‌کم ساده‌تر نتایج این تصمیم که در واقع نتیجه صدها تصمیم کوچک به‌جای یک تصمیم بزرگ است بسیار بزرگ و اساسی است. با ساده‌تر زندگی‌کردن فشارها و بارهای بیش از اندازه سنگین را از ذهن احساسات و جان و تن خویش برمی‌داریم.

با ساده‌تر زندگی‌کردن به یاری منابع برگشت‌ناپذیر و تمام‌شدنی طبیعت می‌آییم. با ساده‌تر زندگی‌کردن فهرست مشغله‌ها و کارهای جورواجور خود را کم می‌کنیم و انرژی و فرصت بیشتری برای آنچه باقی‌مانده است پیدا می‌کنیم. با ساده‌تر زندگی‌کردن قلبمان را باز می‌کنیم تا منبع مافوق طبیعی یعنی پروردگار خود را بپذیریم و با او یگانه شویم؛ پروردگار ما که دوستمان دارد و برای ما جز خیر و خوبی نمی‌خواهد. اگر شما هم از آن کسانی هستید که می‌خواهند بدانند و تجربه کنند که کم چگونه می‌تواند زیاد باشد بگذارید این کتاب ساده زیستی درمانی، راهنما و آموزگار دانا و مهربان شما در این مسیر اساسی و ارزشمند باشد.

خواندن کتاب ساده زیستی درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مناسب است.

درباره لاینس ماندی

لاینس ماندی مدیر یکی از پروژه‌های انتشارات آبی در آمریکا و نویسنده تعدادی از کتاب‌های کمک پریان است. به جز کتاب‌های کمک پریان کتاب‌های دیگری نیز در موضوع سلامت روح و جسم و رسیدن به آرامش زندگی توسط ماندی نوشته شده است. لاینس ماندی پدر سه فرزند است.

درباره مهدی سجودی مقدم

مهدی سجودی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران است. به جز ترجمه ۴۴ جلد کتاب‌های کمک پریان ترجمه‌های بلندی‌های بادگیر؛ زنبق دشت؛ کتاب‌خوان؛ خنده در تاریکی؛ گتسبی بزرگ؛ دور شده؛ مکبث؛ شاه لیر و.... و ویراستاری بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب در کارنامه سجودی دیده می‌شود

کتاب‌های یک‌عالمه حرف برای تو؛ روی شانه‌های شب؛ رودررو با لسان‌الغیب تفالی نو بر غزلیات حافظ شیراز؛ نجوای نگاه (مجموعه شعر) و زیر پلک‌های عشق (مجموعه شعر) توسط مهدی سجودی نوشته شده‌اند.

بخشی از کتاب ساده زیستی درمانی

«- عشق را به جوهره و اساسش برسان. عشق بیش از هر چیز شناختن و شناخته‌شدن است. کوشش کن و هر چه لازم است انجام بده تا بشناسی و خودِ واقعیات را بشناسانی آنگاه وحدت و یگانگی عشق زمینی و عشق الهی را درخواهی یافت

- یک‌زمان‌هایی برای کار کردن است - و یک‌زمان‌هایی برای کار نکردن نعمتِ در ایوان لم‌دادن و توی صندلی ننویی تاب‌خوردن را دست‌کم نگیر. اینها هدایای کوچکی هستند که می‌توانی به خودت بدهی و به دیگران.

- یادت باشد که پاداش اصلی کارکردن معنا یافتن و خیر و بهروزی است نه پول این را اگر فراموش کنی از خیر و بهروزی نیز خبری نخواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۰٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان