دانلود کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود

کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود نوشتهٔ پتر بیکسل و ترجمهٔ احسان کشاورزیان است. همن وخشور، یاس جعغری، مریم ناصری، لیلا نادری، نسیم باقری، سپیده وخشوری، دنیا نجفی، شایسته صفویان، شیرین سلطانی، زینب حاجی حسینی، ژاله اکبری، صبا سراج، فاطمه سراج زاده، حورا عمادی، زینب افخمی، آیناز خسروزاده، معصومه گودرزی و خدیجه میرخانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و آوای چیروک آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یک مجموعه داستان کوتاه است.

درباره کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود

کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه نویسندهٔ سوئیسی را در بر گرفته است، نخستین و شناخته‌شده‌ترین کتاب «پتر بیکسل» بوده است. این داستان‌های کوتاه برای بزرگسالان نوشته شده‌اند، اما شکل حکایت‌هایی را که برای کودکان مناسب هستند، به یاد ما می‌آورند. این کتاب صوتی حاوی مجموعه داستان کوتاه، کلاسیک و ارزشمندی است که نویسنده در آن توانسته اثری بی‌همتا برای زمان خودش و ما بیافریند؛ با متنی موجز، دیدی دقیق و همراه با روشی تأثیرگذار. داستان‌های پتر بیکسل ساده و کوتاه‌ هستند و می‌توانند شنونده را غافلگیر کنند.

داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر سوئیس و قالب داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پتر بیکسل

پتر بیکسل (Peter Bichselدر سال ۱۹۳۵ در لوتسرن در سوئیس زاده شد. او نویسنده‌ای سوئیسی و آلمانی‌زبان است که چاپ اولین کتابش به نام «در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود» در سال ۱۹۶۴ شهرت بسیاری برایش به ارمغان آورد. رمان «فصل‌ها» منتشرشده در سال ۱۹۶۷، اگرچه با اقبال عمومی و منتقدان روبه‌رو نشد، اما در سال ۱۹۶۵ جایزهٔ ادبی «گروه ۴۷» را به‌خاطر ۴ بخش نوشته‌شده‌اش دریافت کرد. این نویسندهٔ اروپایی در سال ۱۹۶۹ با چاپ کتاب «داستان‌های کودکان» باعث شگفتی منتقدان شد. کتاب با اقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد و بلافاصله به بسیاری از زبان‌ها ترجمه شد و مدت‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها قرار داشت. اینکه او را استاد داستان‌های کوتاه می‌دانند پربیراه نیست. پتر بیکسل در نوشتن داستان‌های کوتاه و ایجاد موقعیت‌ها و وقایع منحصربه‌فرد و نه لزوماً خاص، با خلق شخصیت‌هایی پیچیده توانایی شگرفی دارد. داستان‌های او مینیاتورهای زیبا و اعجاب‌آوری‌ هستند که خواننده را پس از تمام‌شدن اثر به تفکر وامی‌دارند. تنهایی، عدم‌مخاطب و نداشتن روابط انسانی از جمله مباحثی‌ است که در آثار او نمایان است. داستان‌های پتر بیکسل گرچه ساده و کوتاه‌ هستند، بار معنایی عجیبی بر روح خواننده می‌گذارند.

بخشی از کتاب صوتی در واقع خانم بلوم دلش می خواهد با مرد شیر فروش آشنا شود

شیرفروش صبح‌ها ساعت چهار سر وکله‌اش پیدا می‌شود. خانم بلوم نمی‌شناسدش. بیشتر اوقات با خودش فکر می‌کند آدم بهتر است شیرفروش را بشناسد. «بد نیست یک ‌بار هم که شده چهار صبح بلند بشم تا باهاش آشنا بشم.» اما نگران است که شیرفروش ببیندش و با او بداخلاقی کند یا فکر بدی درباره‌اش بکند. آخر، قابلمهٔ خانم بلوم فرورفتگی دارد. در واقع خانم بلوم دلش می‌خواهد با مرد شیرفروش آشنا شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۶۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان