دانلود کتاب صوتی بلندی های بادگیر با صدای بهناز بستاندوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بلندی های بادگیر اثر امیلی برونته

دانلود و خرید کتاب صوتی بلندی های بادگیر

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بلندی های بادگیر

کتاب صوتی بلندی های بادگیر نوشتهٔ امیلی برونته و ترجمهٔ رضا رضایی است. بهناز بستاندوست و رضا عمرانی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده‌اند و استودیو نوار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یکی از رمان‌های مشهور، عاشقانه و کلاسیک است.

درباره کتاب صوتی بلندی های بادگیر

کتاب صوتی بلندی های بادگیر داستان زندگی و عشق پسرِ بی‌سرپناهی به نام «هیت کلیف» است که «آقای ارنشاو» او را به سرپرستی گرفته است. او و دختر آقای ارنشاو، «کاترین»، رابطه‌ٔ صمیمی و عاطفی عمیقی برقرار می‌کنند، اما این عشق قرار نیست عاقبت خوبی داشته باشد و انتقام را به‌همراه دارد. رمان صوتی «بلندی‌های بادگیر» روایت عشق است و انتقام؛ با شخصیت‌هایی که آمیزهٔ لطافت و خشونت‌ هستند. در این رمانْ مهر و کین، امید و بیم و… در مکانی که آن هم آمیزه‌ای است از گرما و سرما، روشنایی و تاریکی، تابستان طراوت‌بخش و زمستان اندوه‌بار در هم تنیده‌اند. امیلی برونته نویسندهٔ رئالیستی‌ای است که رمان صوتی «بلندی های بادگیر» را به زبان سادهٔ روزگار خود نوشته است، اما رگه‌های رمانتیسم و سنت داستان‌نویسی گوتیک و فضاهای خیالی و حتی جادویی در کارش نمایان است؛ به‌طوری‌که بعضی از نقادان این اثر را یکی از آثار سبک ادبی «گوتیک» (Gothic) هم خوانده‌اند.

موفقیت این رمان تا اندازه‌ای به‌خاطر ابهام و پیچیدگی آن است. امیلی برونته شخصیت‌های داستانش را نقد نمی‌کند و قضاوت دربارهٔ خوبی و بدی آن‌ها را بر عهدهٔ خواننده می‌گذارد. این خصوصیت باعث شده هر نسل از خوانندگانْ نظر متفاوتی نسبت به این اثر داشته باشد. نویسنده رابطهٔ پرشور و ویرانگر ۲ خانواده را به‌خوبی تعریف می‌کند و به منظرهٔ بکر خلنگ‌زار مانند یکی از شخصیت‌های داستان جان می‌بخشد. چهارچوب، محل وقوع و عشق آتشین قهرمانان داستان آن را به اثری با قابلیت‌های سینمایی تبدیل کرده که بارها از آن فیلم نیز ساخته‌اند.

شنیدن کتاب صوتی بلندی های بادگیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی کلاسیک انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره امیلی برونته

امیلی برونته در سال ۱۸۱۸ در ثورتن یورک‌شر در انگلستان متولد شد. او و خواهرانش «شارلوت برونته» و «آن برونته» فرزندان «پاتریک برونته» بودند که به‌عنوان پیشوای روحانی در منطقه فعالیت و خدمت می‌کرد. امیلی برونته کتاب مشهورش، «بلند‌ی‌های بادگیر» را با استفاده از تجربه‌های خودش و افزودن چاشنی تخیل و هنر نویسندگی در سال ۱۸۴۷ منتشر کرد. ویژگی متمایزکنندهٔ این رمان در زمان انتشارش لحن شاعرانه و دراماتیک بیان آن، نداشتن توضیحات فراوان و ساختار غیرمعمولش بود. امیلی برونته با همین داستان شورانگیز به بلندی‌های ادبیات صعود کرده است. او در ۱۹ دسامبر ۱۸۴۸، یک سال پس از انتشار کتابش و در ۳۰سالگی، به‌دلیل ابتلا به بیماری سل از دنیا رفت.

بخشی از کتاب صوتی بلندی های بادگیر

جوزف مرد سن و سال‌داری بود. نه، پیرمرد بود، شاید هم خیلی پیر، اما سرحال بود و قبراق.

نظرات کاربران

shivajbr
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

خیلی داستان جذابی بود،گوینده هاهم صدای گیرا و جذابی داشتن. به شدت پیگیر داستان بودم. شاید غیر طبیعی باشه اما من خیلی دلم برای هیتکیلیف می سوخت😢

Armin Moharrami
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

بعضی از فایل‌ها دارای مشکل هست و صدا بعضی جاها قط می شه و جمله ناکامل می مونه و می پره جمله بعد. هرچه به فصل‌های اخر می‌رسیم این ایراد بیشتر می‌شه.

nili.vh
۱۴۰۲/۰۴/۱۲

رمان زیبا و خوبی بود و به سبک فیلم های وسترنی مانند آنا کارنینا و غرور تعصب نوشته شده است. موضوع خیلی جذابی نداشت ولی در کل خوب بود.

پروین
۱۴۰۲/۰۵/۳۰

انسان اشرف مخلوقاته. فقط انسانه که میتونه عاشق بشه. عشق چشم سر را کور و چشم دل را روشن می‌کند."عشق بازی کار باز نیست، ای دل سر بباز" به نظر من آقای هیتکلیف عاشق نبود. بلکه بیش از حد حسود

- بیشتر
مونا
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

رمان جذابی بود. من قسمت هایی که با صدای آقای عمرانی بود بیشتر دوست داشتم.

Farnaz
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

منم زیاد محتوای کتاب رو نپسندیدم داستان روال ساده و کسل کننده آیی داشت .

قاصد
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

به عنوان یه رمان معروف خیلی معمولی بود. داستان کشش و جذبه نداشت. در کل لذتی از خوندنش نبردم انگار حرف جدیدی برای گفتن نداشت. همه ش منتظر بودم تموم بشه. اما گویندگی ها عالی بود.

Sama
۱۴۰۲/۱۰/۰۲

رمان بلندی‌های بادگیر یا همان عشق هرگز نمیمیرد،رمانی جذاب درباره عشقی قدیمی است که در گذر زمان و حتی مرگ از بین نرفته.این رمان را سالها پیش در دوره نوجوانی خوانده بودم،و با گوش دادن دوباره آن حظی بسیار بردم👌👌👌

کاربر 7577952
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

به نظرم عالی بود من خیلی راضی بودم فقط ولوم کار پایینه

کاربر ۶۰۹۷۱۸۰
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

داستان خیلی ساده ایی بود و پر از مرگ و میر . نمیشه گفت بد بود ‌ . ولی متوسط بود

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۷۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان