دانلود کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن با صدای بابک مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن اثر مت هیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن

معرفی کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن

کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن نوشتهٔ مت هیگ و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. بابک مینایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی داستان مبارزه با افسردگی است.

درباره کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن

کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن داستان مبارزه با افسردگی است. مت هیگ در مقدمهٔ کتاب می‌گوید ذهن انسان پدیده‌ای‌ است منحصربه‌فرد و به شیوه‌های منحصربه‌فردی هم دچار اشکال می‌شود. ذهن نویسنده نیز دچار اشکال شده بود؛ البته به شیوه‌ای متفاوت با اشکالات ذهنی سایر افراد. تجارب ما با تجارب دیگران تا حدودی هم‌پوشانی دارند، اما هرگز به تجارب کاملاً یکسان تبدیل نمی‌شوند. کاربرد اصطلاحاتی همچون افسردگی (یا اضطراب، حملهٔ هراس و وحشت و نیز اختلال وسواس فکری/OCD) می‌تواند کارگشا باشد، اما باید توجه کرد که افراد، زیر چتر این عناوین، تجربهٔ کاملاً یکسانی از امور ندارند. افسردگی برای هر شخص به‌گونه‌ای متفاوت بروز می‌کند. رنج به شیوه‌های گوناگون و با درجات مختلف خودش را نشان می‌دهد؛ همچنین واکنش‌های متفاوتی را نیز برمی‌انگیزد. بر این اساس اگر قرار باشد تجربیات ما از جهان اطراف تبدیل به کتابی شود که مفید هم واقع شود، تنها کتابی ارزش مطالعه دارد که توسط خود ما نوشته شده باشد. برای ابتلا به افسردگی یا حملهٔ هراس و وحشت یا تمایل به خودکشی، حس‌وحال تعریف‌شده‌ای وجود ندارد. این امراض همان‌گونه که در ما بروز پیدا می‌کنند، هستند. درد و رنج همچون یوگاست؛ مسابقه‌ای نیست که اساس آن مبتنی بر رقابت باشد، ولی نویسنده در طول سال‌های متمادی دریافته است که مطالعهٔ احوالاتِ دیگر رنج‌بُردگانی که نجات یافتند و بر اندوهشان فائق آمدند، مایهٔ تسلای او می‌شود و او را امیدوار می‌کند. مت هیگ که از افسردگی سخت رها شده، در این کتاب، روایت زندگی خودش و مراحل آن را بازگو کرده است.

شنیدن کتاب صوتی دلایلی برای زنده ماندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه پیرامون موضوع افسردگی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مت هیگ

مت هیگ در سال ۱۹۷۵ در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه هال در رشتهٔ زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد و تابه‌حال آثار داستانی و غیرداستانی بسیاری برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. او در ۲۴سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد، اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی بازگردد. کتاب «دلایلی برای زنده ماندن» یکی از آثار مکتوب این نویسنده است.

معرفی نویسنده
عکس مت هیگ
مت هیگ

مت هیگ نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در ایران با کتاب‌ مشهور کتابخانه‌ نیمه شب شناخته می‌شود. او که خودش با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم کرده است و شناختی از آن دارد، دست به تابوشکنی زده است؛ در کتاب‌ها و آثارش به سراغ این موضوع رفته است و باب صحبت و گفتگو پیرامون افسردگی را باز کرده است.

نظرات کاربران

کاربر ۶۰۱۲۱۰۷
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

این کتاب واقعا معجزه است

علی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

اولا که تشکر ویژه میکنم از آقا مینایی عزیز بابت گویندگی شون. اما نمیدونم چرا انرژی بالای گوینده، جذابیت متن رو برای من کم میکنه. بنظرم بهتره کتاب هایی که با محتوای جلوگیری از خودکشی، بازگشت به زندگی و موارد مشابه

- بیشتر
کاربر ۳۰۶۸۸۸۸
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

گویندگی آقای مینایی و روان خواندن شون اثر گذار در فهم بهتر کتاب دارد @babakminaeiofficial

Mah(D)
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

کتاب چاپی 40 هزار تومنه بعد شما صوتی رو گذاشتین 65 هزار تومن؟ خیلی جالب هستین

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۳۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان