دانلود کتاب صوتی خاک آمریکا با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاک آمریکا اثر جنین کامینز

دانلود و خرید کتاب صوتی خاک آمریکا

نویسنده:جنین کامینز
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خاک آمریکا

کتاب صوتی خاک آمریکا داستانی از جنین کامینز با ترجمهٔ سید رضا حسینی است. این اثر را آوانامه با صدای سحر بیرانوند منتشر کرده است. خاک آمریکا کتاب برگزیدهٔ سال ۲۰۲۰ آمریکا شد و نشریات، منتقدان و نویسندگان بسیاری مانند جان گریشام، آن پاچت و جولیا آلوارز در ستایش این کتاب سخن گفته‌اند. نشریهٔ لس‌آنجلس‌تایمز این رمان را «بالا‌برندهٔ آدرنالین خون» می‌داند. نیویورک ژورنال معتقد است این اثر نوعی واقع‌گرایی مدرن و شگفت‌انگیز است.

درباره کتاب صوتی خاک آمریکا

خاک آمریکا روایتی از سفر و زندگی لیدیا، کتاب‌فروشی است که برای فرار از دست کارتل‌های مواد مخدر سفری خطرناک را به آمریکا آغاز می‌کند. 

«روز پیش، لیدیا یک کتاب‌فروشی داشت. روز پیش، لیدیا با یک روزنامه‌نگار ازدواج کرده بود. روز پیش، او همراه با تمام کسانی بود که از هر چیز دیگری در این دنیا بیشتر دوستشان داشت. امروز، پسر هشت ساله او، لوکا، تمام چیزی‌ است که برایش باقی مانده است. به خاطر اوست که یک چاقو را روی ساق پایش بسته و پنهان می‌کند. به خاطر اوست که روی سقف قطاری که با سرعت تمام در حال حرکت است، می‌پرد.»

کتاب صوتی خاک آمریکا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌شود.

درباره جنین کامینز

جنين کامینز، نویسنده آمریکایی، ۶ دسامبر ۱۹۷۴ در اسپانیا متولد شد. پدرش در نیروی دریایی ایالات متحده کار می‌کرد و مادرش پرستار بود. او در رشته‌های زبان انگلیسی و ارتباطات تحصیل کرد.

در سال ۱۹۹۳ جنین کامینز نامزد نهایی جشنواره گل رز ترلی بود. این جشنواره یک رویداد بین المللی است که در میان جوامع ایرلندی در سراسر جهان جشن گرفته می شود. او در سال ۱۹۹۷ به آمریکا آمد و در صنعت چاپ و نشر در کتاب‌های پنگوئن مشغول به کار شد و ده سال در این حرفه مشغول بود.

از میان کتاب‌های او می‌توان به یک پاره پاره در بهشت، پسر بیرونی، شاخه كج و خاک آمریكا اشاره کرد.

بخشی از کتاب صوتی خاک آمریکا

«پس در حالی به اتومبیل نزدیک می‌شود که دستی که با آن سوئیچ را گرفته است می‌لرزد و با دست دیگرش سعی دارد جلوی لرزیدن آن را بگیرد. به لوکا نگاه می‌کند. لوکا انگشت شستش را بالا می‌آورد تا به او قوت قلب بدهد. به خودش می‌گوید بمبی در کار نخواهد بود. بعد از اون گلوله‌بارون، بمب دیگه زیاده‌رویه. سوئیچ می‌اندازد تا در را باز کند. یک نفس عمیق می‌کشد. یک نفس دیگر. و بعد آن را می‌چرخاند. صدای بازشدن در او را تا مرز سکته می‌برد. اما بعد هیچ صدایی نمی‌آید. نه صدای تیک‌تیک بمب و نه صدای نشت یک گاز مرگبار. لیدیا چشمانش را می‌بندد، درجا می‌چرخد و شستش را برای لوکا بالا می‌آورد. درِ اتومبیل را تا آخر باز می‌کند و بنا می‌کند به گشتن داخل اتومبیل. چه چیزهایی نیاز خواهد داشت؟ نمی‌تواند حرکاتش را درست انجام دهد. آشفتگی‌اش لحظه‌ای مجال هرکاری را از او می‌گیرد. با خودش فکر می‌کند ممکن نیست واقعآ این اتفاق افتاده باشه. ذهنش به‌هم‌ریخته و حواسش پرت است. مادرش را به خاطر می‌آورد که بعد از مرگ پدر لیدیا تا چند هفته مدام دور خودش می‌چرخید. از سینک ظرفشویی سراغ یخچال می‌رفت و باز برمی‌گشت. جلوی سینک ظرفشویی می‌ایستاد و دستش را می‌گذاشت روی شیر و یادش می‌رفت آن را باز کند. لیدیا نمی‌تواند این‌طور دور خودش بچرخد و وقت هدر بدهد. خطر در کمین است. باید حرکت کنند.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۸۲۱۴۷
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

شاهکاری بی بدلیل در عین ایجاز فرم مستحکمی در شیوه روایت داره

فروغ
۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بی نظیره هیجان انگیز دلهره آور غیر منتظره عالی عالی گویندگی فوق العاده 👌🏻✨ مرسی لذت بردم 🙌🏻

ghazal*79
۱۴۰۲/۰۴/۱۸

کتابی فوق العاده تاثیرگذار ، متنی روان و توصیفهایی بسیار عمیق و دقیق ، هنگام شنیدن این کتاب احساس میکردم که در حال تماشای فیلم یا سریال هستم . کتابی پر کشش . خلاصه که عالی بود 👌🌸

زمان

۲۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۰۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۰۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۷,۰۰۰
تومان