دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز اثر ال. ام. مونتگمری

دانلود و خرید کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۴۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز

کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز نوشتهٔ ال. ام. مونتگمری و ترجمهٔ سارا قدیانی است. مریم پاک‌ذات گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی، جلد چهارم از مجموعه‌داستان‌های آنی شرلی است؛ دختری با موهای قرمز و شیفتهٔ داستان‌سرایی.

درباره کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز

کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز دربارهٔ همان آن‌شرلی مشهوری است که می‌شناسیم.

آن شرلی شاید محبوب‌ترین دختربچهٔ دنیای ادبیات باشد؛ دختری با موهای قرمز و بزرگ‌شده در نوانخانه که اتفاقاً پا به خانهٔ «متیو و ماریلا کاتبرت» می‌گذارد و دنیایش تغییر می‌کند. متیو و ماریلا خواهر و برادر مزرعه‌داری هستند که تصمیم می‌گیرند فرزند پسری را نزد خودشان بیاورند، اما اشتباهی باعث می‌شود یک دختربچه به «گرین گیبلز» بیاید. شیرین‌زبانی و پرحرفی و البته خاطرات تلخ گذشتهٔ آنی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا متیو و ماریلا او را پیش خود نگه دارند. آنی می‌بیند که تمام رؤیاهای قشنگش در گرین گیبلز به واقعیت تبدیل شده است. به مدرسه می‌رود و دوستان جدید پیدا می‌کند و با گیلبرت آشنا می‌شود و دوستی بی‌نظیری را با دایانا آغاز می‌کند.

داستان آنی شرلی برای ایرانیان همراه با خاطرات و نوستالژی‌های زیباست؛ چون چندین سال پیش سریال و انیمیشن این داستان از تلویزیون پخش شد.

«آن در گرین گیبلز» سریال تلویزیونی پر مخاطب کانادایی است که در سال ۱۹۸۵ بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز نوشتهٔ لوسی ماد مونتگمری ساخته و از شبکهٔ سی‌بی‌سی (CBC) پخش شد. این مجموعه نیز مانند قصه‌های جزیره و امیلی در نیومون بر پایهٔ داستانی از لوسی ماد مونتگمری و تهیه‌کنندگی کوین سالیوان ساخته شد. مگان فالوز در این سریال نقش آنی را بازی می‌کرد.

انیمیشن آن شرلی با موهای قرمز نیز با نام اصلی آنی در گرین گیبلز یک انیمهٔ تلویزیونی ۵۰ قسمتی بر پایهٔ رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگمری است که توسط استودیو نیپون انیمیشن ساخته شد. پخش آن از ۱۹۷۹ در شبکه فوجی تلویژن آغاز شد و تا ۳۰ سپتامبر ۱۹۷۹ ادامه داشت. در پخش ایران این سریال، موسیقی‌ای از جرج مایکل بر روی تیتراژ آن آمد که باعث شد برای همیشه در ذهن ایرانیان این انیمیشن با این آهنگ تداعی شود.

یک سریال تلویزیونی اقتباس‌شده از آنی شرلی در ژانر درام تاریخی نیز ساخته شده که خود داستان در کانادا و در سال‌های ۱۸۹۰ اتفاق می‌افتد و خود سریال در ۳ فصل و ۲۷ قسمت در طی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ توسط شبکه سی‌بی‌سی تله‌ویژن و نتفلیکس تولید و توزیع شده است.

حال می‌توانید جلد چهارم از مجموعه‌کتاب‌های آنی شرلی را این بار در قالب کتاب صوتی بشنوید و با صدای گوینده همراه شوید و پا به گرین گیبلز بگذارید.

شنیدن کتاب صوتی آنی شرلی در ویندی پاپلرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ال. ام. مونتگمری

لوسی ماد مونتگمری نویسندهٔ رمان آنی در گرین گیبلز در ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ در جزیرهٔ پرنس ادوارد به دنیا آمد. این نویسندهٔ کانادایی ۲۰ رمان منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها هنوز در سراسر جهان خوانده می‌شوند، اما محبوب‌ترین اثر وی مجموعهٔ «آنی شرلی در گرین گیبلز» موفقیتی بزرگ برای او به همراه داشت. هنگامی که لوسی کودک بود، مادرش بر اثر بیماری سل درگذشت. پدرش به دلیل مشکلات روحی پس از مرگ همسرش او را به پدربزرگ و مادربزرگ مادری خود که در مزرعه‌ای در جزیرهٔ پرنس ادوارد زندگی می‌کردند، سپرد. این زوج سالخورده با مونتگمری سختگیرانه و رسمی برخورد می‌‌کردند و شخصیت حساس او را درک نمی‌کردند. او کودکی خود را اغلب با خواندن کتاب، نوشتن و با تخیلات خود گذراند. این تنهایی البته، شاید به ظاهر بسیار دردناک بود، اما باعث شد که لوسی از همان دوران کودکی، به یک خیال‌پرداز و یک داستان‌نویس تبدیل شود و همین تجربه‌ها در کتاب‌هایش نفوذ پیدا کرد و باعث شد او آدم‌‌هایی را در داستان‌هایش خلق کند که مردم در تمام دنیا با آن‌ها همذات‌پنداری می‌کنند.

ماجرای نوشتن آنی شرلی نیز از این قرار است که یک روز مونتگمری مشغول مرور یک روزنامه بود و نوشته‌ای را پیدا کرد که یک دهه قبل از آن نوشته شده بود. در آن آمده بود: «زوج سالخورده‌ای درخواست حضانت و نگهداری یک پسر یتیم را داشتند که به اشتباه دختری برای آن‌ها فرستاده شده است.» پس از آن او شروع به نوشتن داستانی دربارهٔ دختر یتیمی با موهای قرمز کرد.

مونتگمری ۲۰ رمان، بیش از ۵۰۰ داستان کوتاه، ۳۰ مقاله، زندگی‌نامه و یک کتاب شعر منتشر کرده است. «آنی در گرین گیبلز» به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شده و از آن فیلم، نمایشنامه، نمایش موزیکال، کارتون، مینی‌سریال و نمایش‌های رادیویی ساخته شده است. این کتاب جزیره پرنس ادوارد را به همه دنیا شناساند. حالا محل تولد وی به یک مکان تاریخی تبدیل شده و سالانه بیش از ۱۲۵ هزار بازدیدکننده دارد. مونتگمری همهٔ این کارها را زمانی انجام داد که زنان حتی نمی‌توانستند رأی دهند.

نظرات کاربران

Emily
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

مطالعه نسخه چاپی خیلی خوبه 😍توی این جلد آنی به سامرساید می‌ره و سه سال معلم میشه نیم سال اول با شاگردانش خیلی مشکل داره اما با حربه های مخصوص خودش یه کار هایی می کنه که اسپویلش نمی کنم و

- بیشتر
رقـیه ســادات🌱
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

این جلد تماما نامه‌های آنی به گیلبرته و بخاطر همین فضای متفاوتی با جلدهای قبلی و بعدی داره، و البته به اندازه‌ی اونا هم هیجان نداره. ولی با این وجود باز می‌شه به همون اندازه دوستش داشت و از ماجراهایی

- بیشتر
saqqa
۱۴۰۱/۰۷/۲۳

چقدر منتظرش بودیم 😍 یک ماه دیرتر از موعد اومد.

السا غرق کتاب
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

خوبه عالی

AK
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

نمونش رو دارم گوش میدم ولی خدایا شکرت که من فیلم آنه رو دیدم و با شخصیتش آشنا شدم

فوژان
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

با سپاس فراوان از خوانش زیبای خانم پاک ذات عزیز عالی و دلنشین فقط نکته ای که به نظر من رسید این بود که در جلد چهارم صدای آنی نسبت به جلد سوم دچار تغییرات معکوس شده و صدایی کم سن

- بیشتر
کاربر 7288853
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

خوب فقط کاش نامه برای گیلبرت نبود ماجرا بود

کاربر ناشناس
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

عالی واقعا عالی بود

زهرا کربلایی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

کتاب چهارم به خوبی سه کتاب قبلی نیست ریتم داستان خیلی یکنواخت و زود باعث کسل شدن میشه من سه کتاب قبلی رو در کمتر از یک ماه گوش دادم

zeinab
۱۴۰۲/۰۶/۲۴

خیلی کتاب خوبی بود

زمان

۱۰ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۸۹۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۸۹۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان