دانلود کتاب صوتی بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم) با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم) اثر اگ ماندینو

دانلود و خرید کتاب صوتی بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم)

کتاب صوتی بزرگترین فروشنده جهان؛ جلد دوم نوشته اُگ‌ ماندینو است که با ترجمه مریم تیموری و صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است. کتاب صوتی بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم) ده شرط موفقیت را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم)

شما معجزه‌ی تقریبا ناممکنی را در دست دارید که سرانجام در حال تبدیل شدن به واقعیت است. چندگانه‌ای در سبک کلاسیکِ الهام‌بخش که در دو دهه‌ گذشته زندگی‌های بیشتری را از هر اثر انگیزشی‌ای در جهان تحت تاثیر قرار داده است. بیش از نه میلیون نفر همچنان درون کتاب بزرگترین تاجر جهان، حکایت گیرای شتربانی کوچک، به نام حفیض، که از طریق پیروی از اصول درون ده طومار خاص درباب موفقیت به بزرگترین تاجر جهان تبدیل شد، آرامش و امید می‌یابند.

و حال، درنهایت جهانیان کشف خواهند کرد چه بر سر بزرگترین تاجر، درهنگامی که سرانجام از کناره‌روی بیرون آمد تا حرفه‌ی جدید را آغاز کند می‌آید. در ابتدا ناکامی می‌یابد؛ تا آن زمان که هدیه‌ای ویژه از کسی که به مدت نیم قرن او را ندیده بود دریافت می‌کند. سپس پیروزمندانه به میهنش باز می‌گردد تا ده شرط موفقیت خود را بنویسد تا با تمام آنانی که در پی زندگی‌ای بهتر هستند، در میان بگذارد.

کتاب بزرگترین فروشنده جهان؛ جلددوم پایان داستان قلب میلیون‌ها نفری را که از قبل حفیض را به مانند دوست عزیزی می‌شناختند متاثر خواهد کرد و حکمتش را به نسل گسترده‌ جدیدی معرفی خواهد کرد. اگ ماندینو امروزه بزرگترین و پرخواننده‌ترین نویسنده‌ انگیزشی و خودیاوری در جهان است. از چهارده کتاب او بیش‌ از بیس و پنج میلیون نسخه به هجده زبان به فروش رسیده است.

شنیدن کتاب بزرگترین فروشنده‌ جهان (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت در کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۹۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان