دانلود و خرید کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی ال ریس ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی اثر ال ریس

کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

نویسنده:ال ریس
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

خلاصه‌کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی نوشتهٔ ال ریس و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب قوانین جادویی بازاریابی را که باید بدانید به شما ارائه می‌دهد.

درباره خلاصه‌کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

چگونه دیدگاه مردم را از طریق اصول اولیه بازاریابی تغییر دهید؟

بازاریابی تماماً با درک و دیدگاه افراد سروکار دارد. مردم تنها زمانی یک محصول را خریداری می‌کنند که فکر کنند برتر و باکیفیت است؛ درحالی‌که ممکن است واقعاً برتر و باکیفیت نباشد.

به عنوان مثال، کارخانه‌ٔ ژاپنی هوندا در کشور ژاپن تنها به‌ عنوان یک تولیدکننده‌ٔ موتورسیکلت شناخته می‌شود و به همین علت، بازار فروش خودروهای هوندا در ژاپن بسیار کساد است؛ این در حالی است که خودروهای هوندا در آمریکا یکی از پرفروش‌ترین محصولات وارداتی محسوب می‌شوند! این تفاوت ناشی از «دیدگاه» مردم است.

باوجوداین، بسیاری از مدیران این موضوع مهم را در نظر نمی‌گیرند. به عکس‌العمل یک شرکت نسبت به کاهش فروش محصولاتش دقت کنید؛ ممکن است برای بالابردن آمار فروش خود اقدام به ارتقای کیفیت محصولاتش کند و در این راه میلیون‌ها دلار هزینه کرده و سعی کند محصولاتش را با انتظارات مشتریان تطبیق دهد. درحالی‌‌که تنها کاری که باید انجام دهد، تغییردادن دیدگاه مشتریان است. پس در هنگام تعیین استراتژی بازاریابی، تلاش برای تغییر دیدگاه مشتری بسیار مؤثرتر از تلاش برای ارتقای کیفیت محصول است. بازاریابی، ابزاری مناسب و مؤثر برای تغییر دیدگاه مشتری است.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چگونه ترجیح‌دادن کوکاکولا به پپسی، سن شما را فاش خواهد کرد؟

۲. چگونه یک شرکت می‌تواند به غیر از نام خود، مالک یک کلمه باشد؟

۳. متکبر و مغروربودن چگونه باعث عدم موفقیت در بازاریابی می‌شود؟

خواندن خلاصه‌کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در بازاریابی موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ۲۲ قانون ابدی بازاریابی

«اگر می‌خواهید رهبر بازار باشید و اصطلاحاً بازار را به دست بگیرید، ابتدا باید خود را به عنوان «قطب بازار» برای محصولتان معرفی کنید. قطب بازار بودن به این معنی است که اگر مشتری قصد خرید محصولی را دارد که شما یکی از تولیدکنندگان آن هستید، اولین نامی که برای خرید محصول به ذهن مشتری می‌رسد، برند شما باشد. برای رسیدن به این هدف و جلب نظر مشتری، باید احساسی فراموش‌نشدنی در ذهن مشتریان خود باقی بگذارید.

با توجه به مفهوم قطب بازار، یک سؤال اساسی مطرح می‌شود:

چگونه باید مطمئن شوید که محصول شما در بین رقبای خود، رتبه اول را دارد؟

«قانون رهبری» بر این موضوع تأکید دارد که برای پیروزی در رقابت سنگین بازار باید اطمینان حاصل کنید از اینکه محصول شما در نوع خود، اولین است. این واقعیتی انکارناپذیر است؛ اولین کسی که از دروازه عبور کند، معمولاً زودتر به مقصد می‌رسد.

البته با وجود اینکه اولین بودن می‌تواند در تثبیت جایگاه شما به عنوان رهبر بازار مؤثر باشد، اما تنها راه برای بهترین بودن و رسیدن به جایگاه اول نیست. «قانون ذهن» می‌گوید برای اینکه محصول شما به موفقیت دست پیدا کند، باید در ذهن مشتریان، انتخاب اول باشد. طبق این قانون ممکن است شما اولین عرضه کننده محصول در بازار نباشید، اما بتوانید رهبری آن محصول را به دست بگیرید.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۱۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان