دانلود کتاب صوتی کار جانبی با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کار جانبی اثر کریس گیلبو

دانلود و خرید کتاب صوتی کار جانبی

معرفی کتاب صوتی کار جانبی

کتاب صوتی کار جانبی نوشتهٔ کریس گیلبو است و با ترجمهٔ فرخ بافنده و گویندگی افشین اعتماد در انتشارات کتاب خوانا منتشر شده است. این کتاب به شما راه پول درآوردن در اوقات بیکاری را یاد می‌دهد.

درباره کتاب صوتی کار جانبی

کتاب کار جانبی با ارائه مثال‌هایی از زندگی واقعی به همراه مشاوره‌های کارامد، به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خود دست یابید و در عین حال، الزامات و تعهد شغلی محدودی داشته باشید. بسیاری از ما خیال شغلی برای خود را در خلوت در سرمان داریم؛ شغلی که اول و آخرش خودمانیم، ترس دیر کردن یا کافی نبودن حقوقمان را نداریم، از تندخویی مدیر یا ترش‌رویی همکاران در امانیم، زمان را در مسیر هدر نمی‌دهیم و در آرامش و سکوتِ خانه به کار دلخواهمان می‌رسیم. این رؤیا دست‌کم یک‌بار به ذهن تک‌تک افراد شاغلی که صبح به‌سختی چشم‌هایشان را باز می‌کنند، و البته دل‌ خوشی از محیط کارشان ندارند، خطور کرده است.

کتاب کار جانبی سعی دارد یک کار جانبی به شما معرفی کند، کاری که کنار کار خودتان آن را ادامه دهید. کار جانبی معنایش امنیت شغلیِ مضاعف است. این کار به شما تواناییِ تصمیم‌گیری می‌دهد؛ وقتی که چک‌های متعددی از منابع مختلف دریافت کنید، دیگر زندگی و سرنوشتتان بسته به هوس‌های یک کارفرمایتان نیست. هزاران نفر توانسته‌اند مشاغل جانبی موفقی خلق کنند. بسیار محتمل است که بتوانید بدون سرمایه‌گذاریِ زمان و پول زیاد بر روی پروژه خود، یک منبع درآمد دوم بدست آورید.

کتاب صوتی کار جانبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کسب درآمد بیشتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کار جانبی

«برنامهٔ ۲۷ روزه

هفته ۱: زرّادخانه‌ای از ایده‌ها بساز

کار جانبی منافع بسیاری دارد، ولی تماماً با یک ایده شروع می‌شود. هفتهٔ اول به تو یاد خواهد داد که چطور ایده‌هایی را تولید کنی که واقعاً جواب می‌دهند.

روز ۱: آینده را پیش‌بینی کن.

جادهٔ تبدیل ایده به درآمد با جواب دادن به این سؤال مهم شروع می‌شود که: بیست و هفت روز دیگر، زندگی‌ات چه فرقی با امروزت دارد؟

روز ۲: یاد بگیر که پول چطور روی درخت سبز می‌شود.

برخی ایده‌ها برای کار جانبی بهتر از بقیه هستند. سه مشخصهٔ یک ایدهٔ عالی را بشناس و ببین که چطور می‌توانی ایده‌هایی با بالاترین پتانسیل موفقیت پیدا کنی.

روز ۳: ایده‌هایی را خلق کن، قرض بگیر، یا کِش برو.

با به کارگیری آنچه در مورد ایده‌های دارای پتانسیل بالای موفقیت آموخته‌ای، وقتش است حداقل سه ایدهٔ بالقوه را برای کار جانبی‌ات خلق کنی، قرض بگیری، یا کِش بروی.

روز ۴: موانع و فرصت‌های هر ایده را سبک و سنگین کن.

حالا که چند تایی ایده در چنته داری، بیا نگاهی دقیق‌تر به آن‌ها بیندازیم تا خوبی‌ها و بدی‌های آنها را بشناسیم.

روز ۵: سودت را پشت دستمال سفره پیش‌بینی کن.

برای تخمین زدن سودِ کار جانبی‌ات نیاز به مدرک حسابداری یا ماشین‌حساب مهندسی نداری. فقط به یک دستمال سفره، یک قلم و مقداری واقع‌بینی احتیاج داری.

هفتهٔ ۲: بهترین ایده‌ات را انتخاب کن.

وقتی که چندین ایده داری، باید بتوانی بهترین‌هایشان را مشخص کنی. یاد بگیر که چطور ایده‌ها را فوراً مقایسه و رتبه‌بندی کنی، تا بتوانی آن ایده‌ای را که بالاترین احتمال موفقیت را دارد،‌ با اطمینان عملی کنی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان