دانلود کتاب صوتی سواری مرگ با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سواری مرگ اثر استفن کینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سواری مرگ

نویسنده:استفن کینگ
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سواری مرگ

کتاب صوتی سواری مرگ نوشتهٔ استفن کینگ با ترجمهٔ زهرا پناهی و صدای تایماز رضوانی در استودیو نوار منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی سواری مرگ

الن دانشجوی جوانی است که باخبر می‌شود مادرش بیمار است و باید مسیری طولانی برای رسیدن به مادرش برود، ولی چون ماشین خوبی ندارد تصمیم می‌گیرد با ماشین‌های گذری خودش را به مادرش برساند. او در راه با چند راننده‌ٔ عجیب همراه می‌شود و جایی که فکر می‌کند سوار یک ماشین امن شده است به چهرهٔ راننده دقت می‌کند و مردی را می‌بیند که سرش را بریده‌اند و دوباره به تنش دوخته‌اند. الن می‌فهمد سوار ماشین کسی شده است که پیام‌آور هولناک مرگ است.

کتاب صوتی سواری مرگ کتابی جذاب و ترسناک است که شما را به دنیای حیرت‌انگیز استفن کینگ می‌برد. از این کتاب سال ۲۰۰۴ یک اقتباس سینمایی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی میک گاریس ساخته شده است.

شنیدن کتاب صوتی سواری مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره استفن کینگ

استیون اِدْوین کینْگ در سال ۱۹۴۷ میلادی در پورْتْ‌لَندِ ماین متولد شد. پدر و مادر او با هم اختلافات زیادی داشتند و روزی پدر استیون به بهانه خرید سیگار، خانه را برای همیشه ترک کرد. مادر استیون او و برادر خوانده‌اش دیوید را به‌تنهایی و با مشقت زیاد بزرگ کرد. استیون در سال ۱۹۵۹ بعد از نوشتن مقاله‌ای برای یک روزنامه محلی کم تیراژ به نویسندگی علاقه‌مند شد. او در مورد برنامه‌های تلویزیونی نقد و مقاله نوشت. رفته‌رفته داستان‌های کوتاه آغازین خود را به ۳۰ سِنت به آدم‌های محلی فروخت. بعضی از داستان‌ها را نیز به هم‌شاگردی‌های مدرسه می‌فروخت که معلم‌ها پس از آگاهی از جریان مانعش شدند. اکثر آثار ابتدایی‌اش علمی - تخیلی بودند. پس از خواندن مجلات ترسناک خاله‌اش در سال ۱۹۵۹ به ژانر وحشت علاقه‌مند شد.

او از نویسندگانی همچون هاوارد فیلیپس لاوْکرَفْت، رابِرتْ بلاچ وجک فینی الهام گرفت، و سپس داستان ترسناک I Was a teenage GraveRobber را نوشت.

استیون در سال ۱۹۶۷ که توانست داستان کف شیشه‌ای را چاپ کند، مسیر زندگی‌اش تغییر کرد و از سال دوم دانشگاه شروع به نوشتن مقالات هفتگی برای روزنامه دانشگاه کرد. استیون در فعالیت‌‌های سیاسی - دانشجویی نیز شرکت می‌کرد. او یکی از اعضای تشکل‌های دانشجویی بود؛ ابتدا با این عقیده محافظه‌کارانه که جنگ با ویتنام برخلاف قانون اساسی است و سپس در مقام یکی از حامیان فعال جنبش ضدجنگ در دانشگاه اورونو. او در سال ۱۹۷۰ در رشته زبان انگلیسی لیسانس گرفت. او پس از ازدواج وضع مالی خوبی نداشت و نتوانست به دلیل فشارخون، قدرت بینایی ضعیف، کف پای صاف و قدرت شنوایی ضعیف، کار متناسب با رشته‌اش پیدا کند و کارگر یک کارخانه تولید مواد شوینده شد.

او اولین داستان کوتاهش را پس از فراغت از تحصیل نوشت و پس از ازدواج هم تعداد زیادی از این داستان‌ها فروخت. در سال ۱۹۷۳ بالاخره یکی از داستان‌های بلند استیون با عنوان «کری» فروش خوبی داشت و استیون بالاخره دست از کارهای جانبی کشید و نویسنده تمام‌وقت شد.

موضوعاتی از قبیل ترس‌های شبانگاهی، ارواح شیطانی، بیماران روانی خودآزار و دگرآزار ساختار اصلی اکثر داستان‌های استیون کینگ را تشکیل می‌دهند. در حقیقت کینگ به نویسندهٔ داستان‌های ترسناک مشهور است که البته علاقهٔ او به این سبک نوشتاری ریشه در داستان‌های تخیلی کتابخانه پدرش دارد (پدری که خانواده‌اش را در زمان خردسالی استیون ترک کرد.)

بر اساس بسیاری از داستان‌های استیون کینگ فیلم ساخته شده است. داستان‌های مشهوری مانند مسیر سبز، درخشش، منطقه مرده و رهایی از شاوشنگ، کری و کریستین.

نظرات کاربران

mary777
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

تازه کتاب رو شروع کردم، بنا به اسم نویسنده و کامنت‌ها سراغش رفتم. و البته بابت کارهای خوبی که از تایماز رضوانی شنیدم. رضوانی واقعا گوینده خوبی هست اما واقعا چه دلیلی داره که دقیقه ۱۳ کتاب، افغانستان رو به

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان