دانلود کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده با صدای فریاد موسویان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده اثر ریچارد برانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده

انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده

کتاب صوتی «درنگ نکن انجامش بده» نوشتهٔ ریچارد برانسون با ترجمهٔ امير توفيقی و گویندگی فریاد موسویان توسط استودیو نوار منتشر شده است. موانع همیشه بر سر راه ما قرار دارند، کافی است که ما نترسیم و جلو برویم. 

درباره کتاب درنگ نکن انجامش بده

ریچارد برانسون که کارآفرین و سرمایه‌گذار صاحب‌نامی در بریتانیا است در این کتاب، به روایت داستان زندگی خود، شکست‌ها و موفقیت‌هایش و همین‌طور به ارائه راهکاریی برای عملی کردن و انجام خواسته‌ها می‌پردازد. او عقیده دارد اولین قدم این است که بپذیریم چالش‌ها همیشه هستند و هر گاه چالشی در مسیرمان قرار گرفت، می‌توانیم آن را حل کنیم. وقتی ما اقدام به انجام‌دادن کاری می‌کنیم، پیشرفت کرده‌ایم و این موضوع به مراتب بهتر از نشستن و دست‌روی‌دست‌گذاشتن است.

برانسون در کتاب صوتی درنگ نکن انجامش بده، جهان‌بینی و شیوه تفکر خود را که به نظر او تاثیر واضح و عینی در موفقیت‌هایش داشته، با زبانی ساده توضیح می‌دهد و توصیه‌های خود را که حاصل سال‌ها تجربیات شخصی و همراهی با افرادی تاثیرگذار است، در قالب خاطره بیان می‌کند. او می‌گوید: «علاقه اصلی من به زندگی، مواجهه با مشکلات بزرگ و شرایط دشوار است. من دوست دارم زندگی را در حد نهایت تجربه کنم و می‌خواستم همه‌چیز را امتحان کنم.»

فصل اول: اصل انجام‌دادن

فصل دوم: خوشحال بودن

فصل سوم: شجاعت

فصل چهارم: خود را به‌چالش‌کشیدن

فصل پنچم: مستقل‌بودن

فصل ششم: در لحظه زندگی‌کردن

فصل هفتم: ارزش‌قائل‌شدن برای خانواده و دوستان

فصل هشتم: احترام گذاشتن

فصل نهم: سرمایه‌داری

فصل دهم: نوآور بودن

فصل یازدهم: نیکی‌کردن

فصل دوازدهم: داشتن سرعت‌عمل

فصل سیزدهم: جوان فکر‌کردن

کتاب درنگ نکن انجامش بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره ریچارد برانسون

ریچارد برانسون با نام کامل سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون (Sir Richard Charles Nicholas Branson) ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰ در لندن به دنیا آمد. او کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی، رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است.

شرکت ویرجین، شرکتی خوشه‌ای بریتانیایی و چندملیتی است، بیش از ۴۰۰ زیرمجموعه در سراسر جهان دارد و خدمات مختلفی را از جمله خدمات اینترنتی، مدیریت ایستگاه‌های رادیویی و کانال‌های تلویزیونی، تولید لوازم آرایشی، مدیریت خطوط هواپیمایی و اپراتوری شبکه‌های راه‌آهن، ارائه می‌کند. مشهورترین شرکت‌های تابعه گروه ویرجین عبارتند از: ویرجین آتلانتیک، ویرجین اکسپرس، ویرجین امریکا، ویرجین استرالیا و ویرجین رکوردز.

پدربزرگ او، سر جورج آرتور هاروین برانسون، قاضی دادگاه عالی پادشاهی بود. ریچارد برانسون هنگامی که به مدرسه متوجه اختلال خوانش پریشی‌اش شد. اما توانایی خوبی در برقراری ارتباط با دیگران داشت بنابراین در شانزده سالگی تحصیل را رها کرد و با همکاری دوستش، مجله دانش آموز را راه اندازی کرد. بعدتر در دهه ۱۹۷۰، کمپانی «ویرجین رکوردز» را تأسیس کرد و مؤسس شرکت «ویرجین گروپ» هم هست. او در دهه ۱۹۸۰ شرکت هوایی «ویرجین آتلانتیک» را به وجود آورد و دهه ۱۹۹۰ شاهد «ویرجین موبایل» و «ویرجین ترین» نیز بود.

ریچارد برانسون در سال ۲۰۱۲، بنا به گفته مجله فوربز، به عنوان چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی معرفی شد. در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده‌ است.

بخشی از کتاب درنگ نکن انجامش بده

«در زمانی که من در حال آغاز زندگی‌ام بودم، همه چیز به نسبت این روزها، از ثبات بیشتری برخوردار بود. در ان دوره معمولا مسیر شغلی افراد مشخص بود، و اغلب همان مسیری بود که پدر هر شخصی پیموده بود. اغلب مادرها هم خانه‌دار بودند. امروز اما، هیچ چیز قطعی نیست و زندگی به شکلی پرکشمکش، تداوم دارد. مردم ناگزیرند برای این که به جایی برسند، تصمیم‌های مهمی بگیرند. بهترین درسی که من یاد گرفته‌ام، این است: درنگ نکن و انجامش بده. مهم نیست کاری که می‌خواهی انجام دهی، چه کاری است یا انجام دادن‌اش تا چه حد سخت به نظر می‌رسد. افلاطون، فیلسوف یونان باستان می‌گوید: «شروع، مهم‌ترین بخشِ هر کاری است».

یک سفر هزار کیلومتری هم با همان گام اول شروع می‌شود. اگر از همان ابتدا به این راه نگاه کنید، تمام آن کیلومترهای دشوار و خسته کننده از مسیر را در نظر آورید و به خطراتی که ممکن است در طول مسیر با آن‌ها روبه‌رو شوید فکر کنید، ممکن است هیچ‌گاه آن گام اول را برندارید و پا در راه نگذارید. فرقی نمی‌کند در زندگی قصد دارید به چه چیزی دست پیدا کنید، ولی هر چه باشد، تا تلاش نکنید به هدفتان نخواهید رسید. پس اولین گام را بردارید و پا در راه بگذارید. ممکن است با چالش‌های زیادی روبه‌رو شوید. ممکن است بارها و بارها طعم شکست را بچشید. اما در نهایت موفقیت از آنِ شما خواهد بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۱۷۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان