دانلود کتاب صوتی جزیره شاتر با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جزیره شاتر اثر دنیس لهین

دانلود و خرید کتاب صوتی جزیره شاتر

نویسنده:دنیس لهین
انتشارات:استودیو نوار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جزیره شاتر

کتاب صوتی جزیره شاتر نوشتهٔ دنیس لهین است و با ترجمهٔ کوروش سلیم زاده و صدای تایماز رضوانی در استودیو نوار منتشر شده است. 

درباره کتاب صوتی جزیره شاتر

جزیره شاتر رمان داستان اتفاقات عجیب در یک بیمارستان روانی در جزیره‌ای دورافتاده است. داستان در سال ۱۹۵۴ اتفاق می‌افتد وقتی ۲ مارشال ایالات متحده تصمیم می‌گیرند برای بررسی یک فرار عجیب به یک زندان بیماران روانی بروند. بیمارستان روانی عجیبی که در آن یک زندانی با وجود اقدامات سخت توانسته از آن فرار کند. راشل سولاندو برای قتل ۳ فرزندش در زندان بوده و توانسته از یک سلول امنیتی فرار کند. در اتاق ریچل کدی پیدا می‌شود که تدی کد آن را می‌شکند. این کد به بیمار شماره ۶۷ اشاره می‌کند درحالی‌که سوابق بیمارستان فقط ۶۶ بیمار را ثبت کرده است. همین موضوع تدی را به شک می‌اندازد از طرف دیگر رفتار آدم‌ها در محیط بیمارستان مشکوک است. این موضوع در کنار فکرکردن به مردی که زن تدی را کشته و در همین بیمارستان است میگرن او را تشدید می‌کند.

آن‌ها در تحقیق‌هایشان در بخش C از زبان زندانی‌ها می‌شنوند که در این آزمایشگاه آزمایش‌های غیرقانونی روی مجرمان می‌شود و همین موضوع تدی را وارد بازی ترسناکی می‌کند.

از این رمان یک اقتباس سینمایی موفق هم ساخته شده است. این فیلم را مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۰ کارگردانی کرده است و لئوناردو دی کاپریو، مارک رافالو، بن کینگزلی و میشل ویلیامز در آن ایفای نقش کرده‌اند. رابی رابرتسون مشهور موسیقی ماندگاری برای این فیلم ساخته است.

شنیدن کتاب جزیره شاتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های معمایی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره دنیس لهین

دنیس لیهان متولد ۴ اوت ۱۹۶۵ و نویسنده آمریکایی مشهوری است. او بیش از ۱۲ رمان منتشر کرده است. لیهان در محلهٔ دورچستر بوستون، ماساچوست به دنیا آمد و بزرگ شد. او بیشتر عمر خود را در منطقه بوستون زندگی می‌کرد، جایی که بیشتر کتاب‌هایش را در آنجا نوشت اما اکنون در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کند. او در کالج بوستون درس خواند و بعد در رشته نویسندگی خلاق در دانشگاه بین‌المللی فلوریدا در میامی فارغ‌التحصیل شد. اولین اثر او نوشیدنی قبل از جنگ (۱۹۹۴) بود که در این کتاب شخصیت‌های تکرارشونده پاتریک کنزی و آنجلا جنارو را معرفی می‌کرد. او این شخصیت‌ها را بارها در کتاب‌هایش تکرار کرد تا اینکه بن افلک از چهارمین رمان از این مجموعه با نام Gone, Baby, Gone اقتباس موفقی در سال ۲۰۰۷ ساخت. در این اثر کیسی افلک و میشل موناگان بازی کردند. 

در سال ۲۰۰۳ هم از کتاب رودخانه عرفانی او اقتباسی به کارگردانی کلینت ایستوود با بازی شان پن، تیم رابینز، و کوین بیکن ساخته شد. مشهورترین اقتباس از آثار و فیلم جزیره شاتر است که مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۰۷ ساخت. لیهان اولین فیلم‌نامه سینمایی خود را به نام «قطره» به‌عنوان اقتباسی از داستان کوتاه خود «نجات حیوانات» نوشت. در این فیلم تام هاردی، نومی راپیس و جیمز گاندولفینی (در آخرین اجرای فیلم خود) بازی کردند. این فیلم که در ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۴ اکران شد و نقدهای مثبتی از طرف منتقدان دریافت کرد به‌ویژه برای فیلمنامه هوشمندانه‌اش. او به‌عنوان نویسنده تدریس می‌کند و دکترای افتخاری ادبیات دارد.

نظرات کاربران

noroozi
۱۴۰۱/۰۵/۱۴

آقای رضوانی بسیار بسیار عالی داستان میگن.👏👏

کاربر ۳۰۴۳۷۴۰
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

هیجان انگیز بود

کاربر navid mirkiani
۱۴۰۳/۰۱/۰۷

کتاب خیلی خوبی رو با گویندگی روان گوش‌دادم و آمینادَب موریس بلانشو ، مسخ کافکا ، مستأجر رولان توپور و.... انداخت که که البته باید بگم قصه مستقل خودش رو داره 👌

Fatemeh a.m.
۱۴۰۲/۰۹/۲۴

وقتی شروعش کردم اصلا فکر نمی‌کردم با همچین کتابی رو به رو شم. اوایل کتاب داستان روندی آروم و معمولی داره. کتاب خیلی پیش پا افتاده و ساده به نظر میرسه و همینطور که پیش میره هی پیچیدگی‌هاش بیشتر و

- بیشتر
farshad.james
۱۴۰۲/۰۸/۰۱

گوینده خفن .داستان هم خفن ...

کاربر 5166653
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

کتاب جزاب و خوبی نبود دنبال هیجان هستین این کتاب به درد نمیخوره معمولیه فقط دو فصل اخرش خوبه

زمان

۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان