دانلود کتاب صوتی زنانی که جرات کردند با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنانی که جرات کردند اثر اویلین بایلنسن

دانلود و خرید کتاب صوتی زنانی که جرات کردند

معرفی کتاب صوتی زنانی که جرات کردند

کتاب صوتی زنانی که جرات کردند نوشتهٔ اویلین بایلنسن و لوئیس کاوفمن و ترجمهٔ زهره زاهدی و با صدای فریبا فصیحی است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ زنانی است که جرات کردند به ندای قلبشان گوش دهند و در زندگی خودشان و دیگران، تحولی عظیم بیافرینند.

درباره کتاب صوتی زنانی که جرات کردند

زمین محکمی که ما زنان بر آن ایستاده‌ایم، بر سنگ بناهایی استوار است که خواهران روشن‌بین ما در گذشته و حال آن‌ها را بنا کرده‌اند و می‌کنند. این زنان برجسته از همهٔ اقشار اجتماع و در طیف رنگارنگی از عملکردهای گوناگون بر موانع پیروز شدند و درها را به روی پیروان خود باز کردند. از «سوزان بی آنتونی» که تلاش‌های خستگی‌ناپذیرش باعث شد زنان حق رأی کسب کنند گرفته تا «هیلاری کلینتون» که پیش از رسیدن به مقام معاونت ریاست‌جمهوری به عنوان نامزد حزب دموکرات برای ریاست‌جمهوری ۱۸ میلیون رأی به دست آورد.

دنیا جای بهتری شده است چون این زنان به دنیا آمدند و رؤیاهایشان را دنبال کردند، چه با فروتنی و چه با خشم. ازجمله آنچه «ریچل کارسون»، نویسندهٔ کتاب «بهار بی‌صدا» برای حفاظت از محیط‌زیست، «روزا پارکس» برای حق رأی شهروندان، «مادام کوری» برای علوم، «هلن کلر» برای نابینایان، «کوکو شنل» برای جهان مد و «گلوریا استاینم» برای حق رأی زنان انجام دادند. این گرامی‌داشت زنان شجاع به افتخار آن‌هایی است که با وضعیت موجود زمان خود مبارزه کرده‌اند تا عرصهٔ امکانات برای انسان‌ها را وسعت بخشند.

برخی از زنانی که در این کتاب صوتی با آن‌ها آشنا می‌شوید از این قرار هستند:

ابی گیل آدامز

ژوزفین بیکر

کلارا بارتون

مارگارت بورک وایت

ریچل کارسون

کوکو شنل

مری کاسات

جولیا چایلد

شرلی چیس هولم

هیلاری کلینتون

مادام کوری

مری بیکرادی

کاترین گراهام

هلن کلر

زورا نیل هارستون

مادر ترزا

روزا پارکس

فرنسیس پرکینز

النور روزولت

ویلما رودلف

مارگارت تاچر

هریت تابمن

شنیدن کتاب صوتی زنانی که جرات کردند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب زنانی که جرات کردند را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید دربارهٔ زنان بزرگ تاریخ بیشتر بدانید، این کتاب را حتما بشنوید. 

بخشی از کتاب صوتی زنانی که جرات کردند

«هرچند ابی گیل آدامز زنی بسیار روشنفکر، خودش در منزل تحصیلات کرده بود، اعتقاد داشت زنان استحقاق برخورداری از تحصیلات عمومی، هم‌پایه‌ی تحصیلاتی که برای مردان فرهم بود را دارند. وی به عنوان بانوی اول کشور (همسر رئیس جمهور)، وکالت دفاع از آزادی بردگان افریقایی/امریکایی را هم بر عهده داشت. بعضی از نامه‌هایی که پس از مرگ وی انتشار یافت نشان می‌دهد که او تا چه حد در امور ریاست جمهوری همسرش جان آدامز نفوذ و دخالت داشته است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان