دانلود و خرید کتاب زنانی که جرات کردند اویلین بایلنسن ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنانی که جرات کردند اثر اویلین بایلنسن

کتاب زنانی که جرات کردند

معرفی کتاب زنانی که جرات کردند

کتاب زنانی که جرات کردند نوشته اویلین بایلنسن و لوئیس کاوفمن درباره زندگی زنانی است که جرات کردند به ندای قلبشان گوش دهند و در زندگی خودشان و دیگران، تحولی عظیم بیافرینند.

این کتاب را با ترجمه زهره زاهدی در دست دارید. 

درباره کتاب زنانی که جرات کردند

همه ما درباره نقشی که زنان در جامعه ایفا می‌کنند می‌دانیم و به خوبی با محدودیت‌هایی که با آن‌ روبه‌رو هستند، آشناییم. اما در کتاب زنانی که جرات کردند قرار است با زنان شجاعی آشنا شویم که جرات تغییر را داشتند. زنانی که توانستد از قالب‌های از پیش تعیین شده بیرون بیایند و تغییرات عمیقی را در زندگی خود و جامعه اطرافشان به وجود بیاورند. بسیاری از آنان مانند هیلاری کلینتون یا هلن کلر و ماری کوری، نام‌های آشنایی برای ما هستند و برخی دیگر را نمی‌شناسیم و از کارهایی که انجام دادند، آگاه نیستیم. 

اویلیون بایلنسن و لوئیس کاوفمن در این کتاب از زندگی این زنان شجاع نوشته‌اند و نحوه عملکرد آنان را بررسی کرده‌اند. این کتاب به همه ما کمک می‌کند تا با قدرت‌های نهفته در درونمان آشنا شویم و یاد بگیریم همان طوری که خودمان می‌خواهیم زندگی کنیم.  

کتاب زنانی که جرات کردند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب زنانی که جرات کردند را به تمام بانوان پیشنهاد می‌کنیم. اگر دوست دارید درباره زنان بزرگ تاریخ بیشتر بدانید، این کتاب را حتما بخوانید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان