کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ با صدای سلمان ظاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جی شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ نوشتهٔ دیوید جی شوارتز و ترجمهٔ مهین خالصی است. سلمان ظاهری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یکی از پرفروش‌‌ترین کتاب‌ها درزمینهٔ موفقیت به‌شمار می‌رود. این کتاب با آموزش‌هایی که به شنوندهٔ خود می‌دهد به او این توانایی را می‌دهد تا از نیروی فکرش استفاده کرده و موفقیت، شادی و رضایت از زندگی را به‌دست آورد.

درباره کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ روش‌هایی کاربردی را برای طراحی برنامه‌های زندگی شخصی، خانوادگی و کاری به ما ارائه کرده است.

دیوید جی. شوارتز ثابت می‌کند که ما برای رسیدن به موفقیت نیاز نداریم حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش باشیم؛ بلکه تنها نیاز داریم اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیریم تا ما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ به‌خاطرش نوشته شده است.

در این کتاب، ۱۰ها تئوری به‌صورت علمی و عملی و همچنین چندین روش کلی وجود دارد که این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم بزرگ‌اندیشیدن را در خودمان تقویت کنیم. اگر بتوانیم این نیرو را در خودمان تقویت کنیم، موفقیت و خوشحالی را که همیشه در جستجوی آن بوده‌ایم، به‌دست می‌آوریم. دیوید جی. شوارتز در این کتاب صوتی سعی کرده که هر یک از تاکتیک‌ها را با کمک تجربه و زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آنها به‌گونه‌ای ارائه کند که بیشتر قابل درک باشد. ما نه تنها متوجه می‌شویم که چه باید بکنیم بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنیم که چگونه هر قاعدهٔ کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به‌کار بندیم.

راه‌هایی که در کتاب جادوی فکر بزرگ عرضه شده‌اند، برای عمل‌کردن هستند و نه فقط برای مطالعه‌کردن.

شنیدن کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و افرادی که از دگرگون‌شدن زندگی خود نمی‌ترسند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید جی شوارتز

دیوید جوزف شوارتز سال ۱۹۲۷ در امریکا به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه نبراسکا و مدرک دکترایش را از دانشگاه اوهایو دریافت کرد و سال‌ها در دانشگاه جورجیا درس بازاریابی را تدریس می‌کرد. او مسئولیت‌هایی مانند رئیس بخش و رئیس صندوق امور مالی مصرف‌کنندگان را در این دانشگاه برعهده داشته است.

شوارتز یکی از سخنرانان مشهور در حوزهٔ موفقیت در قرن بیستم است. او شرکت «creative educational service» که یکی از اولین شرکت‌های مشاورهٔ جهان است را پایه‌گذاری کرده است.

گفته می شود که دیوید جی شوارتز بیشتر شهرت خودش را به‌واسطهٔ کتاب جادوی فکر بزرگ به‌دست آورده است اما آثار دیگری نیز دارد که هر کدام از آنها به موضوعی در زمینهٔ موفقیت کسب‌وکار پرداخته‌اند. از محبوب‌ترین کتاب‌های او می‌توان کتاب‌های «اسرار اعتمادبه‌نفس»، «جادوی خود جهت‌دهی»، «سیستم حق امتیاز برای ایجاد فروشگاه‌های مستقل خرده‌فروشی» و «یک نماینده حرفه‌ای برای فروشندگان» را نام برد.

دیوید جی شوارتز در سال ۱۹۸۷ در امریکا درگذشت.

بخش‌هایی از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

«آن‌هایی که در زندگی به جایی نرسیده‌اند و برنامه‌ای هم برای رسیدن به جایی ندارند، همیشه برای تبرئه‌ی خود یک کتاب توجیهات آماده دارند. افرادی که کارهایشان چنگی به دل نمی‌زند، در توضیح «چرا نداریم، چرا نمی‌توانیم، چرا نیستیم و چرا فلان کار را انجام نمی‌دهیم» حاضرجوابند. زندگی افراد موفق را مورد بررسی قرار دهید تا پی ببرید که تمام بهانه‌هایی را که یک آدم معمولی می‌آورد، یک آدم موفق هم می‌تواند بیاورد، اما نمی‌آورد.»

نظرات کاربران

رضا قدملی
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

بسیار کتاب تاثیر گذار ، برای انسانهای هدفدار و مسمم

زمان

۱۰ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۸۸۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۸۸۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان