دانلود کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) اثر اليزابت ويلسون

دانلود و خرید کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

معرفی کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم نوشتهٔ اليزابت ويلسون و ترجمهٔ امیرحسین میرزائیان است. فرزانه فائزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است. در «مجموعهٔ ایزدبانوان»، ایزدبانو استعاره از زنی کامل است که می‌داند چه می‌خواهد و برای آنچه می‌خواهد نقشه‌ای پیشرو دارد.

درباره کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم

کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم دربارهٔ زنان است. چندکارگی یا چندبعدی‌بودن واژه‌ای مدرن برای توضیح توان طبیعی زنان است که در طول هزاران سال برای بشر واضح و آشکار بوده است. زنان توان آن را دارند که در زمان واحد چند نقش متفاوت را ایفا کنند. یونانیان باستان این نکته را به‌خوبی می‌دانستند و این توان بالقوهٔ زنان را با جلوه‌دادن در جمع ایزدبانوان خود جاودانه کردند. ما توان آن را داریم که در طول زندگی‌مان از انرژی استعاری ایزدبانوان مختلف بهره بگیریم.

نخستین پرسش این است که به‌راستی خواهان چه چیزی هستید. برای پاسخ به این پرسش باید درک درستی از آنچه شما را شادمان می‌کند، به شما انگیزه و الهام می‌بخشد، نیروهایی که زندگی شما را شکل می‌دهند و حوزه‌هایی از زندگی که به آن‌ها بی‌اعتنا بوده‌اید داشته باشید.

این کتاب صوتی با مطرح‌کردن چند پرسش و بررسی پاسخ‌ها به خواننده کمک می‌کند بتواند تشخیص دهد رفتارش به کدام ایزدبانو نزدیک است و با این روش خودش را بهتر و کامل‌تر بشناسد. این کتاب به شما کمک می‌کند نقاط ضعف‌ خود را پیدا و بر نقاط قوت خویش تأکید کنید. 

شنیدن کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی ایزد بانوان؛ چگون زن کاملی باشیم

«۱. شما در یک میهمانی هستید و شخصی که شما هم مایل به هم‌صحبتی با او هستید توجهش به شما جلب می‌شود و بیشتر وقتش در میهمانی را به سخن گفتن با شما می‌گذراند.

الف) شما هم هرچه را که در چنته دارید خالی می‌کنید. حتی اگر کار خاصی در این‌باره نکنید، دلتان می‌خواهد او به این زودی‌ها شما را فراموش نکند.

ب) مدت‌زمانی که با او به صحبت می‌پردازید به این بستگی دارد که او چه چیزی برای گفتن دارد. اگر حرف‌هایش جالب توجه باشد، وقت بیشتری را به او اختصاص می‌دهید.

ج) اگر او به راستی بافکر، بامحبت و باملاحظه باشد به مکالمه ادامه می‌دهید، اما اگر دریابید او فردی سطحی است، زود حوصله‌تان سر می‌رود.

د) فقط در صورتی وقت‌تان را به او اختصاص می‌دهید که مشکلی داشته باشد و یا نیازمند مشورت شما باشد.

۲. فارغ از این‌که بچه دارید یا نه، پاسخ شما به این جمله چیست: «زندگی بدون بچه نصفه و نیمه است.»

الف) با بچه‌ها مشکلی ندارید، اما به نظر شما آن‌ها می‌توانند روابط شما را نابود کنند.

ب) البته که این جمله درست نیست. اکثر مردم اگر می‌توانستند خود را از شر فکر تولید مثل آسوده سازند از زندگی راضی‌تر بودند.

ج) زندگی بدون مراقبت از چیزی ورای وجود شما نصفه و نیمه است، حال آن چیز در یکی از بهترین حالات می‌تواند فرزند بیولوژیک شما باشد.

د) بله، به نظرم این جمله درست است، حتی اگر برای خود من مصلحت‌اندیشانه نباشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان