دانلود کتاب صوتی شادی در سختی ها با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شادی در سختی ها اثر اندرو ماتیوس

دانلود و خرید کتاب صوتی شادی در سختی ها

گوینده:شهره روحی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شادی در سختی ها

کتاب صوتی شادی در سختی ها نوشتهٔ اندرو ماتیوس و ترجمهٔ ویدا دلیر و با صدای شهره روحی است و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ راز شادزیستن در تمام شرایط زندگی و جنبه‌های روان‌شناسانه آن است.

درباره کتاب صوتی شادی در سختی ها

کتاب صوتی شادی در سختی ها سعی دارد با لحنی ساده و صمیمانه و داستان‌وار مهم‌ترین مسائل زندگی ما را که باعث می‌شوند از شادی و رضایت  دور باشیم، توضیح دهد. برای مثال مسئله‌ای مثل پذیرش را با شرح یک داستان بیان می‌کند و ضرورت وجود آن را در زندگی هر انسانی توضیح می‌دهد.

شنیدن کتاب صوتی شادی در سختی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با ساده‌ترین واژگان به عمیق‌ترین معناها دست پیدا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شادی در سختی ها

«آیا جست‌وجوی شادی خودخواهی است؟ این جا نکته‌ی دوگانه‌ای وجود دارد. ما ـ به صورت خودکار ـ شادی را جست‌وجو و دنبال می‌کنیم؛ اما بعضی مردم واهمه دارند چنین کاری خودخواهی است. بنابراین، آن‌ها احساس گناه می‌کنند ـ و این مسئله آن‌ها را ناراحت می‌کند! جست‌وجوی شادی خودخواهی نیســت. تیره‌روزبودن خودخواهی است!

مردم شاد فکورتر و به‌فکرتر هستند. مردم غمگین در خودشان غرق شده‌اند. مردم شاد بهتر دوست می‌شوند، بهتر دوست می‌دارند و بهتر کار می‌کنند.

***

گاهی اوقات زندگی ســخت اســت. وقتی اوضاع غیرامیدوارانه به نظر می‌رسد شما چطور ادامه می‌دهید؟ شــما فقط می‌توانید مشکات خود را مثل زمانی که از کوه بالا می‌روید پشت سر بگذارید.

چنانچه شما به صخره نوردی بروید و روی لبه‌ای گیر کنید، یک‌مرتبه روی زمان حال تمرکز می‌کنید! وقتی زندگی شما در خطر است، شما آینده را فراموش می‌کنید. تمام سعی و تلاشتان معطوف قدم بعدی تان می‌شود؛ بعد قدم بعدی‌تان؛ وجب به وجب؛ در نهایت شما به مسیر رهایی چنگ می‌زنید.

همین تدبیر برای زندگی روزمره نیز کاربرد دارد. وقتی زندگی مشکل می شود، این تنها راهبرد اســت. شما می پرسید: «وقتی که حتی نمی‌توانم اجاره‌ام را بپردازم چطور می‌توانم مثبت نگر باقی بمانم؟ چطور می‌توانم ادامه بدهم در حالی که غصه‌دار هستم، تنها هستم یا شدیدا بیمارم؟»

وقتی که بدترین حالت روی می‌دهد، شما نمی‌توانید نگران بقیه‌ی زندگی‌تان باشـید. حتی نمی‌توانید نگران بقیه‌ی ماه جاری‌تان باشید. اما می‌توانید تقریباً در هر نوبت یک روز را مدیریت کنید. و اگر احیاناً ۲۴ســاعت خیلی مشکل است، هر پنج دقیقه به پنج دقیقه را در نظر بگیرید. هر دفعه یک مشــکل را حل کنید. گام دیگر را بردارید. شــما کمی اعتماد به نفس پیدا می‌کنید ... گام دیگر را بردارید و یکی دیگر. عاقبت درمی‌یابید که آن بدترین حالت پشت سر گذاشــته شده است.» 

نظرات کاربران

کاربر ۸۱۸۵۹۳
۱۴۰۱/۰۸/۱۵

همه ی کتابها درباره اینه که با دیگران چطور رفتار کنین،ولی این کتاب نحوه رفتار با خودمان را آموزش میده

زمان

۸ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۹۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۲,۵۰۰
تومان