دانلود کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری اثر دنیل والتر

دانلود و خرید کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

معرفی کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

کتاب صوتی غلبه بر اهمال‌ کاری نوشتهٔ دنیل والتر است که با ترجمهٔ سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق با گویندگی مهدی افشاریان در ناشر صوتی کتاب یاران فناور منتشر شده است. کتاب غلبه بر اهمال‌کاری دربارهٔ استراتژی‌های قدرتمند برای مقابله با تنبلی و افزایش بهره‌وری است. این کتاب ذهن شما را روشن می‌کند و چشمانتان را به‌سوی امکانات بی‌نهایتی که در دسترستان است باز می‌کند.

درباره کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری

دستیابی به اهداف اصلی‌تان، به توانایی شما در غلبه بر اهمال‌کاری بستگی دارد. خواه این هدف توانایی مالی بیشتر باشد، یا شادی و رضایت شخصی و یا هر چیز دیگری که از زندگی می‌خواهید. کتاب صوتی غلبه بر اهمال‌ کاری راهنمای شما خواهد بود تا با کمک آن بر اهمال‌کاری خود غلبه کنید. این کتاب در ۱۱ فصل شما را همراهی می‌کند.

همه ما در طول شبانه‌روز ۲۴ ساعت وقت داریم که کارهایمان را انجام دهیم، پس چرا بعضی افراد می‌توانند بیش از دیگران به موفقیت برسند؟ آن‌ها به این دلیل کارهای خود را به سرانجام می‌رسانند که وقت خود را صرف فعالیت‌های غیرمولد نمی‌کنند، فعالیت‌هایی که مانع پیشرفت آن‌ها هستند. شما احتمالاً یکی از افرادی هستید که جمله‌هایی ازاین‌دست را می‌گویند: «وقت کافی در طول روز وجود ندارد». اگر بیل گیتس و وارن بافت می‌توانند با استفاده از همان ۲۴ ساعت شبانه‌روزی که همهٔ ما در اختیار داریم، به دو نفر از ثروتمندترین افراد روی کره زمین تبدیل شوند، بدان معنی نیست که آن‌ها موجوداتی فرازمینی هستند بلکه به این معنی است که ما وقت خود را تلف می‌کنیم.

اهمال‌کاری نقطهٔ مقابل بهره‌وری است. برای داشتن بهره‌وری باید اقدامی انجام دهیم تا بتوانیم کارها را به جلو ببریم. وقتی اهمال‌کاری می‌کنیم همه چیز را تا فردا، هفته آینده و در بعضی موارد تا «ابد» عقب می‌اندازیم. اهمال‌کاری یک بیماری روانی است که افراد را از رسیدن به توانایی‌های بالقوه‌شان در زندگی باز می‌دارد. شما می‌توانید با شنیدن کتاب صوتی غلبه بر اهمال‌ کاری از این بیماری رهایی پیدا کنید.

کتاب صوتی غلبه بر اهمال کاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی غلبه بر اهمال‌ کاری را به کسانی که در زندگی به دنبال پیشرفت در کسب‌و‌کارشان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم

محرک‌های درونی و بیرونی درواقع به شما می‌کنند که تعهد و بهره‌وری لازم برای پیگیری اهداف‌تان را تقویت کنید. اما اگر به صورت مستمر آن‌ها را فراموش کنید، دیگر کمکی به شما نخواهند کرد. برطبق اظهارات متخصصان انجمن روانشناسی آمریکا، اگر خود را در معرض محرک‌هایی قرار دهید که برای شما انگیزه‌بخش هستند، به احتمال بیشتری بر روی اهداف‌تان کار خواهید کرد. شنیدن یا دیدن آن‌چه شما را با انگیزه می‌کند می‌تواند شما را به ادامه دادن هدف‌تان تشویق کند. ما در طول روز به چیزهای زیادی فکر می‌کنیم که هیچ فایده‌ای برای ما ندراند جز گم شدن در دریایی از افکار بی‌حاصل. همچنین این افکار هیچ ارتباطی با هدف نهایی ما ندارند. کاترین میلکمن از دانشگاه پنسیلوانیا این ایده را تائید کرده است. وی می‌گوید که داشتن یک یادآور از طریق تداعی، به افراد در به‌یادآوردن اهداف و انجام اقداماتی برای رسیدن به آن‌ها کمک می‌کند.

میلکمن پس از انجام یک پژوهش با گروهی از شرکت کنندگان، که از آن‌ها خواسته شد در یک تکلیف یک ساعته کامپیوتری شرکت کنند، به این نتیجه رسید. اگر شرکت کنندگان این تکلیف را انجام می‌دانند، به خاطر انجام دادن این کار تشویق می‌شدند و هم‌زمان یک دلار نیز به بخش مواد غذایی یک خیریه محلی اهدا می‌شد. در واقع هر بار که شرکت‌کنندگان تشویق می‌شدند، از آن‌ها خواسته می‌شد که یک گیره کاغذ بردارند و در مقابل آن گیره کاغذ بود که هدیه به خیریه داده می‌شد. این دستورالعمل‌ها به گروه کنترل نیز داده شد و سپس از آن‌ها به خاطر شرکت در این پژوهش تشکر کردند. اما به گروه آزمایش گفته شد که گیره‌های کاغذ در کنار یک مجسمه فیل قرار دارند و می‌توانند گیره‌ها را از آنجا بردارند.

در پایان مطالعه، نتایج نشان داد که ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگانی که به آن‌ها گفته شده بود که گیره‌های کاغذ در نزدیکی مجسمه فیل قرار دارند به یاد آوردند که باید گیره‌های کاغذ را بردارند اما فقط ۴۲ درصد از گروه کنترل به یاد آوردند که این گیره‌ها را بردارند. شرکت کنندگان گروه آزمایش به این جهت بیشتر به یاد آوردند که باید گیره‌های کاغذ را جمع‌آوری کنند که مجسمه فیل برای آن‌ها به‌عنوان یک نشانه بصری از وجود گیره کاغذ عمل می‌کرد. وقتی شرکت کنندگان مجسمه‌ای عجیب و غریب را دیدند، آن‌چه که به آن‌ها آموزش داده شده برای‌شان یادآوری شد.

به‌علاوه، میلکمن و راجرز دریافتند که نشانه‌های بسیار واضح در مقایسه با نشانه‌هایی که چندان برجسته نیستند مؤثرترند. به‌عنوان مثال، استفاده از یکی از شخصیت‌های موجودات بیگانه کارتون داستان اسباب‌بازی‌ها به‌عنوان یک سرنخ بصری، در مقایسه با یک دست‌نوشته، بهتر می‌تواند یادآوری کننده باشد. بنابراین اگر می‌خواهید شانس موفقیت خود را افزایش دهید، با استفاده از نشانه‌ها، خود را به‌طور مداوم در معرض انگیزه‌های‌تان قرار دهید.

به صورت کلی، مهم است که این نشانه‌ها واضح باشند زیرا در این‌صورت نادیده گرفتن آن‌ها غیرممکن می‌شود. همچنین می‌توانید از حس‌های دیگری مانند رایحه‌ها، پارچه‌ها و اصوات استفاده کنید. تصویری از فرزند خود را روی میزتان قرار دهید تا به خود یادآوری نمایید که برای فراهم کردن زندگی بهتر برای خانواده‌تان، باید آینده مالی خود را قابل اطمینان‌تر کنید.

می‌توانید تصویر کودک‌تان را در قابی قرار دهید و یک اسپری بر روی آن بزنید که بوی حمام حبابی او را بدهد، یا اگر عکس مورد نظر متعلق به شریک زندگی‌تان است روی قاب عکس‌اش بوی ادکلن او را بزنید. برای روشن شدن بحث، باید بگویم که من صرفاً در مورد چسباندن یادداشت‌های یادآوری در همه جای خانه صحبت نمی‌کنم بلکه باید واقعاً تخیل داشته و خلاق باشید. همچنین مهم است که نشانه‌ها را هر چند روز یک‌بار به جاهای مختلف منتقل کنید زیرا اگر به جای همیشگی‌شان عادت کنید کم‌کم آن‌ها را به‌عنوان بخشی از مبلمان خانه‌تان خواهید دید.

در پایان، یک راه دیگر برای تازه نگه داشتن کارها در ذهن و ایجاد انگیزه این است که انگیزه‌های خود را هر چند روز یک بار بنویسید و سعی کنید هر بار از عبارات و کلمات مختلف استفاده کنید.

هر دولتی یک مانیفست دارد. شما نیز احتمالاً در کار خود یک مانیفست یا راهنما برای انجام امور دارید، پس چرا به این فکر نمی‌کنید که یک مانیفست نیز برای غلبه بر اهمال‌کاری داشته باشید؟

نظرات کاربران

bookbuff
۱۴۰۱/۰۳/۱۹

این کتاب به نوعی ادامه کتاب قدرت انضباط شخصی اثر دنیل والتر است که در آن می‌توانیم هم‌زمان بر اهمال‌کاری خود غلبه کنیم و به سمت اهداف خود حرکت کنیم. کتاب از مفاهیم علمی ومنابع دانشگاهی نیز استفاده کرده و

- بیشتر
کاربر ۵۴۰۴۹۷۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

کتاب خوبیه فقط از ۲۱ توصیه ای که نوشته ۱۵تاش رو آورده و ۶ مورد آخر رو نگفتن

کاربر ۵۶۷۲۵۶۱
۱۴۰۱/۱۰/۱۳

از اون دسته کتاب های انگیزشی زرد نبود و واقعا مفید بود 👍.

somebody
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

نمیدونم باید چی بگم که حق مطلب ادا بشه. من خیلی کتاب روانشناسی خوندم اما به جرات میگم این بهترینشون بود. برای کسانی که مرتب کارهاشون رو عقب می اندازن و کلافه شدن و برای رهایی از شر تنبلی خیلی

- بیشتر
absent
۱۴۰۱/۱۰/۱۷

خوبه

nadia
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

همیشه میگم کتابها هستن که آدما رو پیدا میکنن. این کتاب اصلا جزو کتابهای مورد علاقه و مورد پسند یا اصلا فاز فکریم نبود ،ولی توی بدترین شرایط روحی خیلی اتفاقی طاقچه بهم پیشنهادش داد و باید بگم wooooooow .خیلی

- بیشتر
Hadise R
۱۴۰۲/۰۲/۱۶

خییلی عالی بود میتونم بگم در این موضوع و این سبک میتونه بهتریین باشه همه‌ی مسائل توی ذهنتون و چیزهایی که برای موفقیت لازمه رو پوشش میده حتما گوش بدین گوینده هم عااالی بود

Yasaman Dehghani
۱۴۰۱/۱۱/۲۵

خیلی کتاب خوبی بود من لذت بردم گویندگی هم عالی بود

Mina
۱۴۰۱/۱۱/۰۴

این کتاب عالی بود،بخونید مثال هایی که تو کتاب زده ملموسه و راه حل هایی که ارائه میده کاملا قابل انجامه

omie-yld
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

حس خوبی دارم که این کتاب رو خوندم و واقعا تو شرایطی قرار داشتم که کتاب داشت بهش اشاره میکرد تونستم با کلی نت برداری، خودم رو برای غلبه ب اهمال کاری مجهز و بروز کنم متنی روان گویندگی کمی آهسته

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۹۰۰
۲۲,۴۵۰
۵۰%
تومان