دانلود کتاب صوتی جاسوس اول شخص با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاسوس اول شخص اثر سام شپارد

دانلود و خرید کتاب صوتی جاسوس اول شخص

نویسنده:سام شپارد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جاسوس اول شخص

کتاب صوتی جاسوس اول شخص نوشته سام شپارد است و با ترجمه آراز بارسقیان و صدای احسان چریکی در نشر نوین کتاب گویا منتشر شده است. 

درباره کتاب جاسوس اول شخص

برای کسانی که با آثار سام شپرد آشنایی دارد، تعجبی ندارد که او به داستان ادیپ کشیده شوند. شپرد سال‌ها درباره خانواده‌ها و پویایی خانواده نوشته است و ادیپ داستان اصلی یک خانواده ناکارآمد است. داستان مردی که در آمریکا روایت دیگری از داستان ادیپ شهریار است. در این داستان باز هم داستان ادیپ شهریار تکرار می‌شود آن هم در جامعه مدرن امروزی. در این کتاب می‌خوانید که چطور یک مرد مدرن آمریکایی سرنوشتی مانند ادیپ دارد. مردی که پدر خود را کشت و با مادرش ازدواج کرد.

شنیدن کتاب جاسوس اول شخص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات نمایشی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سم شپرد

ساموئل شپارد راجرز چهارم در ۵ نوامبر ۱۹۴۳ به دنیا آمد. وی نمایشنامه‌نویس، داستان‌نویس، کارگردان و بازیگر آمریکایی بود که در طول زندگی حرفه‌ای‌اش بیش از ۴۰ نمایشنامه نوشت. او یکی از نویسندگان فیلمنامهٔ فیلم «پاریس، تگزاس» بود.

شپارد (شپرد) که برای نخستین‌بار در سال ۱۹۷۱ با نمایشی به نام «دهان کابوی» موردتوجه قرار گرفت، در سال ۱۹۷۹ برای نگارش نمایشنامهٔ «کودک مدفون» جایزه پولیتزر را دریافت کرد.

برخی از فیلم‌هایی که سام شپارد در آن‌ها به ایفای نقش پرداخت: روزهای بهشت، رستاخیز، مرد ژنده، فرانسیس، مردان واقعی، حماقت برای عشق، جنایت‌های دل، ماگنولیاهای فولادی، پرونده پلیکان، همه اسب‌های زیبا، هملت، سقوط شاهین سیاه، دفترچه خاطرات، باندیداس، قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل، بازی منصفانه، بلک‌تورن، خانه امن، کشتار با لطافت، آگوست: اوسیج کانتی، خارج از کوره، سرمای جولای، در نبردی مشکوک، شوهر تصادفی، بارش برف روی سروها، گذرگاه امن و...

سام شپارد در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۷ در ۷۳ سالگی درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۲۳,۱۰۰
۳۰%
تومان