دانلود کتاب صوتی رانده و مانده با صدای فاطیما بهارمست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رانده و مانده اثر آنیتا دسای

دانلود و خرید کتاب صوتی رانده و مانده

نویسنده:آنیتا دسای
انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۳۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رانده و مانده

کتاب صوتی رانده و مانده نوشتهٔ آنیتا دسای و ترجمهٔ مهدی غبرایی و با صدای فاطیما بهارمست است و ناشر صوتی سماوا (سوره مهر) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی دربارهٔ یک خانوادهٔ با اصل و نسب هندی است که هرکدام از فرزندانشان ویژگی خاصی دارند.

درباره کتاب صوتی رانده و مانده

آنیتا دسای، نویسنده‌ٔ سرشناس هندی در کتاب صوتی رانده و مانده، داستان اوما را تعریف می‌کند؛ دختری ازدواج‌نکرده‌ که در خانواده‌ای خودمحور گیر افتاده و اسیر سنت‌ها و پدر و مادری سلطه‌جو شده است.

خواهر بلندپروازش آرونا که ازدواج مناسبی و در خور شأنی می‌کند و برادرش آرون، پسر سرخورده‌ و وارث خانواده که در امریکا تحصیل می‌کند، برعکس اوما هستند. اوما شخصیت کلیدی این رمان است. او مدام با تفکرات پدر و مادرش سر ستیز دارد و از اینکه با خواهر و برادرش مقایسه می‌شود ناراحت است و منتظر فرصتی برای مقابله با آن‌هاست. در بخش دیگری از رمان هم با آرون همراه شده و با او به آمریکا می‌رویم و توصیفات او به عنوان یک مهاجر از آمریکا را می‌شنویم.

رانده و مانده که جزو آثار شاخص آنیتا دسای است، در سال ۱۹۹۹ نامزد جایزه‌ٔ بوکر شد. در همان سال جرالد کاوفمن که رئیس هیئت‌داوران این جایزه‌ بود، گفت: «اگر قرار بود به نفر دوم هم جایزه بدهیم، بی‌‌هیچ تردیدی آن را به رانده و مانده می‌دادیم؛ رمانی بی‌نهایت زیبا، تکان‌دهنده، کمیک و سخت تصویری از آنچه در دو قسمت مختلف جهان بر سر زنان می‌آید.»

این تنها تأیید و تشویق این رمان نبود و نشریه تایمز هم آنیتا دسای را از میراث‌داران تولستوی دانست و دربارهٔ رمان رانده و مانده نوشت: «نوشته‌ او نیز مانند نوشته‌های تولستوی حسّی، عمیق و بسیار تیزبینانه است. رانده و مانده داستانی خواندنی و جذاب است، با زبانی به دقت شعر... رمانی بلندپروازانه، موفق و فکربرانگیز.»

نشریه ایندیپندنت نیز در مورد این رمان عنوان کرد: «آنیتا دسای در رانده و مانده، آخرین حلقه از رشته‌ای رمان برجسته، به دنیایی در حال نابودی و محیطی که وقایع‌نگار بی‌بدیل آن است، بازمی‌گردد... این اثری است جالب و پخته که بهترین نویسنده‌ هندی انگلیسی‌زبان نوشته است.»

شنیدن کتاب صوتی رانده و مانده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های خارجی پیشکش می‌کنیم

درباره آنیتا دسای

آنیتا دسای، زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۳۷، استاد دانشگاه و نویسندهٔ هندی است. دسای در موسوری هند از مادری آلمانی و پدری بنگالی به دنیا آمد. او در کودکی زبان‌های آلمانی، بنگالی، اردو، هندی و انگلیسی را یاد گرفت. دسای نویسندگی را در هفت‌سالگی و به زبان انگلیسی آغاز کرد و اولین داستانش را در نه‌سالگی به چاپ رساند. او در سال ۱۹۵۷ در رشتهٔ ادبیات انگلیسی از دانشگاه دهلی فارغ‌التحصیل شد و سال بعد با آشوین دسای، مدیر یک شرکت تولید نرم‌افزار، ازدواج کرد. آنیتا و آشوین صاحب چهار فرزند شدند که در میان آن‌ها، نام برندهٔ جایزهٔ بوکر، کیران دسای، خودنمایی می‌کند. آنیتا دسای اولین رمان خود را در سال ۱۹۶۳ به چاپ رساند.






نظرات کاربران

𝕱𝖗𝖔𝖉𝖔
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

طاقچه جان بیا و این کتاب رو بذار توی بی‌نهایت 😢

director
۱۴۰۱/۰۴/۲۴

بهترین کتاب صوتی بود که تا کنون شنیده بودم با روان خوانی زیبای خانم فاطیما بهارمست عالی شده بود چون خانم بهارمست روان خوانی شان هم مثل بازیگریشان خوب و دقیق است

کاربر 2943725
۱۴۰۱/۰۳/۰۹

کتاب خوبی بود ، خوانش جالب و متفاوتی داشتن خانوم بهارمست خوشم اومد

سوزان بورنز
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

عالی هم فاطیما بهارمست عزیز مون خوب خواندن هم کتاب عالی بود پیشنهاد میکنم ممنون طاقچه جان

Sharareh Haghgooei
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

کتاب داستان فرزندان خانواده های سنتی ولی نه فقیر هندی است

Bookwarm
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

خوانش افتضاح آکسان گذاری های فوق اشتباه آخر همه افعال هم که خورده شده از کاور کار هم میشه فهمید که ناشر کیفیت کار ذره ای براشون اهمیت نداشته اقلن برای نمونه کار یه کم زحمت میکشیدید

alisaheli1996
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

عالی و بی‌نظیر بود خیلی کتاب خوبیه من خوشم اومد بازم بزارین ازین کتاب صوتی تشکر موفق باشین

ز-زال‌زاده
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

کتاب جالبیه و ترجمه خوبی داره ولی کاش یکی خوانش درست رو به خانم بهارمست یاد می‌داد!

کاربر ۵۰۱۸۰۵۷
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

خیلی خوب بود اما این خانم اگر به برنامه عمو پورنگ زنگ نمی زدن جاشون اینجا نبود کاش ماهم به عمو پورنگ زنگ میزدیم اخه من عاشق بازیگری هستم همه بهم میگن استعدادشو داری اما تو در شهر اصفهان زندگی

- بیشتر
moonlight
۱۴۰۱/۰۷/۲۴

نمونه ی کتاب صوتی رو گوش دادم، وای چقدر بد بود!🤨

زمان

۸ ساعت

حجم

۶۵۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت

حجم

۶۵۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان