دانلود کتاب صوتی رویای ایتالیایی با صدای منصور ضابطیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رویای ایتالیایی اثر ولادیمیر لورچنکوف

دانلود و خرید کتاب صوتی رویای ایتالیایی

معرفی کتاب صوتی رویای ایتالیایی

کتاب صوتی رویای ایتالیایی اثر بی‌نظیر و طنز درخشان اما سیاهی از ولادیمیر لورچنکوف است که با ترجمه مهسا زمانی و صدای منصور ضابطیان می‌شنوید. این داستان‌ها شما را به اروپای شرقی می‌برند و تجربه جدیدی را برایتان رقم می‌زنند. 

وال استریت ژورنال کتاب رویای ایتالیایی را رمانی برجسته و بسیار خنده‌دار... توصیف کرده است. 

درباره کتاب صوتی رویای ایتالیایی

رویای ایتالیایی، داستان‌های طنزی است که از زندگی مردم مولداوی می‌گوید. کشور زادهگاه نویسنده که مکانی ناشناخته در همسایگی رومانی و اوکراین است. نباید فراموش کرد که بخش عظیمی از نیروها و منابع انسانی این کشور در خارج مشغول کار هستند و همین موضوع سبب شده تا مولداوی به کشوری فقیر تبدیل شود که مشکلات اقتصادی بسیاری دارد. 

ولادیمیر لورچنکوف در این کتاب با زبان طنز خود که تلخ و گزنده است زندگی مردم روستایی مولداوی را به تصویر کشیده است. خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند برای پیدا کردن کار و به امید زندگی بهتر به ایتالیا مهاجرت کنند. اما سفرشان که آغاز می‌شود متوجه می‌شوند، هیچ چیز آنطور که فکر کرده بودند پیش نمی‌رود...

کتاب صوتی رویای ایتالیایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

رویای ایتالیایی کتابی جذاب است که تمام دوست‌داران ادبیات داستانی و علاقه‌مندان به طنز را به خود جلب می‌کند.

درباره ولادیمیر لورچنکوف

ولادیمیر لورچنکوف نویسنده و روزنامه نگار در سال ۱۹۷۹ در مولداوی متولد شد. یعنی همانجایی که داستان‌های کتابش در آن رخ می‌دهند. مولداوی کشوری کوچک است که از غرب با رومانی و از شرق با اوکراین همسایه است.

پدرش افسر نظامی شوروی سابق بود و خودش در کودکی به سراسر اتحادیه شوروی و سایر کشورهای سوسیالیستی سفر کرد. بعدها به زادگاهش برگشت و در رشته روزنامه نگاری درس خواند. او ده سال در یک روزنامه محلی در بخش اخبار جنایی مشغول فعالیت بود. 

ولادیمیر لورچنکوف تا به حال دوازده کتاب منتشر کرده است که همگی تحسین شده‌اند. آثار او به زبان‌های مختلف آلمانی، ایتالیایی فنلاندی و فرانسوی ترجمه شده‌اند و جوایز ادبی مانند جایزه‌ ‌debul، یکی از بزرگترین جوایز ادبی روسیه در سال ۲۰۰۳ و جایزه ادبی دیگری در سال ۲۰۰۸ را برای او به ارمغان آورده‌اند. 

درباره منصور ضابطیان

منصور ضابطیان ۷ آذر ۱۳۴۹ در تهران متولد شد. او روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست ساز، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی است. او در رشته سینما درس خوانده است و دوره‌های آموزش گویندگی و اجرا را نیز در دانشکده خبر گذارنده است. 

منصور ضابطیان کار حرفه‌ای را با روزنامه نگاری آغاز کرد و با نشریه‌های مختلفی مانند حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک همکاری کرده است. در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد و در برنامه‌های معروفی مانند سبد، مردم ایران سلام، جغرافیای فریاد، فرش واژه، نقره، رادیو هفت و صدبرگ از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است. علاوه بر این در برنامه وقت خواب از یکی از شبکه‌های اینترنتی نیز اجرا داشته است. او برای فعالیت‌هایش، دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات را از آن خود کرده است.

از منصور ضابطیان تا به حال سفرنامه‌های مارک و پلو، مارک دو پلو، برگ اضافی، موآ، بی زمستان، سباستین، چای نعنا و سه رنگ منتشر شده است. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز فعالیت کرده است. 

بخشی از کتاب صوتی رؤیای ایتالیایی

ماریا می‌خواست خود را از درخت اقاقیای حیاط حلق‌آویز کند. برای شوهرش، واسیلی لونگو، ذره‌ای اهمیت داشت. اما او از ماریا بسیار عصبانی بود، چون چهارهزار یورو بابت سفر به رم و شغلی در ایتالیا پرداخته بود. این حقیقت که از زنش کلاهبرداری شده بود باعث نمی‌شد گناهش بخشیده شود. واسیلی در دورهمی شراب‌خواری ابرو در هم کشید، دُرد گل‌آلود شراب را در دهانش چرخاند و گفت: «برای هرکسی ممکن بود اتفاق بیفته، همه شما گیر اون کلاهبردارها افتادین. شبونه شما رو تو مولداوی چرخوندن و بردن بیرون کیشینا و پیاده کردن. موافقم، نمی‌تونم ماریا رو به‌ خاطر این سرزنش کنم. اما کی غیر از اون ما رو با رؤیای احمقانه و کودکانه درباره ایتالیا تحت تأثیر قرار داد؟»

به لطف آن رؤیا، واسیلی تراکتورش را فروخت (هرچند قدیمی بود) و هزاروپانصد یورو بدهکار شد. زن و شوهر محاسبه کردند که ماریا سیصد یورو در ماه از ایتالیا می‌فرستد و با این مبلغ آن‌ها تراکتور و زمین کشاورزی خود را در طول یک سال پس می‌گیرند.

واسیلی انگشتش را به‌سمت زنش گرفت و گفت: «تراکتور قابل انتقال به غیر نیست. وقتی تراکتور نیست، هیچ کاری انجام نمی‌شه.»

نظرات کاربران

امیرحسین دادرس
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

کتاب رو به خاطر اینکه راوی منصور ضابطیان بود گرفتم. ولی متاسفانه کیفیت خوانش. کیفیت ضبط و کیفیت صدا به شکل ناراحت کننده ای بد بود. حتی به نظر میومد راوی برای بار اول به همراه ما داره کتاب رو می خونه حروف

- بیشتر
پیام
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

کتاب روایت نزدیکی با ما داره به شیوه ای هجو آمیز از مردم ناامید و خسته ای میگه که در گیر یک رویای مشترک و دست نیافتنی اند

sAmAnE
۱۴۰۱/۰۵/۲۰

رؤیای ایتالیایی داستان مردم و کشوری به نام مولداوی است که به امید رفتن به ایتالیا و داشتن زندگی عاری از فشاد و فقر، مورد سواستفاده خیلی‌ها قرار می‌گیرند، حتی خودشان... تحت تاثیر تبلیغات و حتی فریب و حیله. به

- بیشتر
AS4438
۱۴۰۲/۰۳/۲۹

عالی بود، مردمی که برای گریزاز شرایط واوضاع بد کشور خود درآرزوی سفربه ایتالیا هستند.

Hannaneh Rashidi
۱۴۰۰/۰۳/۱۶

بامزه بود، گویندش خیلی خوبه

aysan
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

فقط کمی کنایه هاش به اوضاع فعلی ایران خوب بود وگرنه واقعا کتاب خیلی متوسطی بود.

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۹۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان