دانلود کتاب صوتی تو همانی که می اندیشی با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو همانی که می اندیشی اثر جیمز آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی تو همانی که می اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
گوینده:مهدی صفری
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تو همانی که می اندیشی

کتاب صوتی «تو همانی که می اندیشی» نوشتهٔ جیمز آلن با ترجمهٔ گیتی خوشدل و گویندگی مهدی صفری در آوانامه منتشر شده است. جیمز آلن دربارهٔ کتاب تو همانی که می اندیشی می‌گوید: «ذهن هنگام پیشرفت و حرکت در مسیر پر تلاطم زندگی، قدم‌های ما را راهنمایی می‌کند. خلوص ذهن به ناچار به خلوص زندگی منجر می‌شود، به عشق و درکی گرانبها نسبت به آن که باید اعمال و نگرش‌های روزمرهٔ ما را نسبت به دوستان و دشمنان کنترل کند. اما این ذهن کجا باید به دنبال راهنمایی باشد؟ چگونه می‌توان به خلوص ذهن که به‌تنهایی سعادت و اطمینان را به همراه دارد، دست یافت؟»

درباره کتاب تو همانی که می اندیشی

کتاب تو همانی که می اندیشی در سال ۱۹۰۳ میلادی توسط نویسنده و شاعر انگلیسی جیمز آلن در هفت فصل مجزا تألیف گردیده است. جیمز آلن بیشتر به خاطر آثار خود در زمینه تفکر و قدرت فکر شناخته می‌شود. او را یکی از بنیان‌گذاران کتاب‌های خودیاری می‌دانند. کتاب تو همانی که می اندیشی سومین اثر او به حساب می‌آید. عناوین مطرح شده در این کتاب عبارتند از: «اندیشه و منش»، «اثر اندیشه بر اوضاع و شرایط»، «اثر اندیشه بر سلامت و تن»، «اندیشه و قصد»، «اثر عامل اندیشه در توفیق»، «رویاها و آرمان‌ها» و «آرامش»

ذهن، بزرگ‌ترین سازنده زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد. ممکن است شما تاکنون زندگی‌تان را در جهل و درد ساخته باشید، اما از این روز به بعد باید با روشن‌بینی و شادمانی آن را بسازید. همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود. رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم.

کتاب تو همانی که می اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره جیمز آلن

جیمز آلن در ۲۸ نوامبر سال ۱۸۶۴ در شهر لستر انگلیس در خانواده‌ای چهار نفره که از قشر ضعیف جامعه محسوب می‌شدند دیده به جهان گشود. پدر و مادر جیمز حتی سواد خواندن و نوشتن را نداشتند. برای همین دوست داشتند سه پسر خود را صاحب تحصیلات عالیه کنند اما متاسفانه اوضاع مالی آن‌ها به قدری وخیم بود که ویلیام (پدر جیمز) از عهده‌ٔ مخارج خانواده برنمی‌آمد. جیمز آلن به‌خاطر علاقه‌ٔ شدیدی که از همان کودکی به روزنامه نگاری داشت، در سال ۱۸۹۰ همزمان در چند شرکت خصوصی مشغول به کار روزنامه‌نگاری شد و سخت کار می‌کرد. او بخاطر رزومه و فعالیت خوبی که داشت توانست در سال ۱۸۹۵ به استخدام روزنامه‌ٔ عصر طلایی درآید. جیمز آلن در همان سال توانست اولین کتاب خود را با عنوان "از فقر تا ثروت" با کمک روزنامه‌ٔ عصر طلایی منتشر کند، کتاب جیمز پس از انتشار سر و صدای زیادی را به پا کرد و از همان جا بود که شخصیت جیمز مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت. آلن ۱۹ اثر از خود برجای گذاشت. معروف‌ترین و محبوب‌ترین کتاب او، تو همانی که می‌اندیشی است.

بخشی از کتاب تو همانی که می اندیشی

 ذهن آدمی را می توان به باغی تشبیه کرد که می‌تواند هوشمندانه کاشته شود یا وحشیانه رشد کند. اگر چه خواه کشت شود و خواه نادیده گرفته شود، باید ثمره‌اش را به بادر آورد و به بار می‌آورد. اگر بذر سودمندی در آن کاشته نشده باشد، انبوهی از بذر علف‌های هرز در آن می‌روید و هم‌جنس خود را تولید خواهد کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۴۰۹۷۹۳
۱۴۰۲/۰۲/۰۲

این کتاب سرنوشت من رو تغییر داد. انسان زاییده ذهن خودشه، ذهن پاک ، زندگی پاک می آفرینه و ذهن کج اندیش ، زندگی‌ ای پر از مشکلات. خود ما آفریننده زندگی خودمونیم.👌🌹

کاربر بهناز
۱۴۰۱/۰۴/۲۲

کتاب جالب نبود گوینده مثل شعر میخوند

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱۲۲٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان