دانلود کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب) اثر ریما رادنر

دانلود و خرید کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی شاد بودن را انتخاب کنید گزیده‌ای از کتابی به همین نام نوشته ریما رادنر است که با ترجمه فاطمه فراهانی و گویندگی دادبه دادمهر منتشر شده است. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند. میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید یک راهنمای عملی ساده برای همه انسان‌هایی است که می‌خواهند شاد باشند و حس شادی را به دیگران انتقال دهند.

درباره میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید

شادی و خوشحالی در ذات ما انسان‌هاست. این حسی است که همه ما قبل از بسیاری آموخته‌های دیگر بی‌واسطه آن را تجربه می‌کنیم. شادی زمانی سراغ شما می‌آید که در مرحله تعادل با خودتان قرار بگیرید. پس خودتان منبع شادی خودتان باشید و از دیگران انتظار نداشته باشید که خوشحالتان کنند. همهٔ ما دوست داریم که در زندگی شاد باشیم و احساس خوشبختی کنیم. برخی به‌راحتی در زندگی احساس شادی می‌کنند چون از ژنتیک و شرایط خانوادگی بهتری برخوردار هستند و برخی دیگر باید سعی کنند تا با انتخاب شادی، آن را وارد زندگی خود کنند. افراد شاد و خوشبخت افراد شاد و موقعیت‌های شاد بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنند. برای اینکه هر لحظه در زندگی شاد باشید باید به چیزهای مثبت و خوب زندگی و کارتان تمرکز کنید و منفی‌های آن را کنار بگذارید. اجازه ندهید که ناامیدی‌ها در شما رخنه کند و انرژی شما را از بین ببرد.

میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ریما رادنر

ریما رادنر نویسنده و مربی خوشبختی است. او از سال ۱۹۸۷ که نوشتن را آغاز کرد توانست در این زمینه بسیار موفق عمل کند. کتاب‌های او در زمینه‌های خوشبختی، موفقیت، سلامتی، روان‌شناسی و روابط هستند. همه نوشته‌های او توانسته‌اند عنوان پرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کنند. ریما رادنر که در بیشتر دوره‌های زندگی خود با حوادث مختلف و سختی‌هایی‌ روبه‌رو شده بود، تصمیم گرفت که بر سختی‌های زندگی غلبه کند و به دیگران هم بگوید که چطور باید با داشتن نگرش‌های شاد و مثبت از دل دشواری‌ها پیروز بیرون آمد.

بخشی از کتاب شاد بودن را انتخاب کنید

شما شایسته شادی و خوشبختی هستید

روی این موضوع اصرار کنید که شما حق دارید انسان شاد و خوشبختی باشید. هیچ کس در این دنیا حق ندارد که خللی در احساس شادی و خوشبختی‌تان به وجود آورد. زندگی موهبت گران‌بهایی است که باید از آن نهایت لذت را ببرید. نباید زندگی را باری تصور کنید که انگار مجبور هستید در هر شرایطی آن را تحمل کنید. به همین خاطر اگر متوجه شدید که کسی می‌خواهد شادی شما را نابود کند، بدانید که یک موجود سمی است و باید از آن دوری کنید. اگر کسی مانع شادی شما می‌شود، این تقصیر خودتان است چون به آن فرد اجازه دادید که این کار را انجام دهد. گاهی اوقات که با انسان‌های بی‌خانمان روبه‌رو می‌شوم احساس ناخوشایندی به من دست می‌دهد. با خودم می‌گویم که چرا من باید شاد باشم ولی برخی بی‌خانمان و غمگین باشند؟

باید بدانید به دلیل اینکه افرادی از شما کمتر دارند، دلیل نمی‌شود که بخواهید شادی و خوشبختی را از خودتان محروم کنید. می‌توانید برای رهایی از این احساس بد، هر چقدر که خواستید به دیگران کمک کنید. با کمک کردن به دیگران احساس بهتری پیدا خواهید کرد و باعث شادی فرد کمک گیرنده هم خواهید شد.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۰۸/۱۹

با سلام چرا کتاب های رمان و زندگی نامه یا سبک های دیگه رو خلاصه نمیکنید بیشتر کتاب هاتون مدیریت کسب و کار و خودیاری هست

shahyad
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

بسیار زیبا و کاربردی با گویندگی دلچسب. حتما گوش کنید.

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان