دانلود و خرید کتاب شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب) ریما رادنر ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب) اثر ریما رادنر

کتاب شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب شاد بودن را انتخاب کنید (خلاصه کتاب)

میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید گزیده‌ای از کتابی به همین نام نوشته ریما رادنر است که با ترجمه فاطمه فراهانی می‌خوانید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارند و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید. امروزه سبکتو حوزه خود را گسترش داده و علاوه‌بر میکروکتاب‌های چکیده شده، دارای کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هم هست.

سبکتو با میکروکتاب می‌خواهد فرهنگ مطالعه را تغییر دهد تا هر فردی با هر شرایطی بتواند در سال ۵۰ کتاب مطالعه کند.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. در بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید دریک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش اصلی هم چکیده مفید آن است.

 درباره میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید

شادی و خوشبختی برای شما چه معنایی دارد؟ باید بدانید خوشبختی برای همه مردم دنیا یک مفهوم به خصوصی ندارد. برای برخی افراد خوشبختی به این معنا است که هیچ نوع از بدبختی در زندگی‌شان وجود نداشته باشد. برخی دیگر این باور را دارند که وقتی بتوانند تفریح کنند، آن وقت شاد هستند. اما شادی برای ما معنای عمیق‌تری دارد. 

 همه ما دوست داریم که در زندگی شاد باشیم و احساس خوشبختی کنیم. برخی به راحتی در زندگی احساس شادی می‌کنند چون از ژنتیک و شرایط خانوادگی بهتری برخوردار هستند و برخی دیگر باید سعی کنند تا با انتخاب شادی، آن را وارد زندگی خود کنند. 

میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید یک راهنمای عملی ساده برای همه انسان‌هایی است که می‌خواهند شاد باشند و حس شادی را به دیگران انتقال دهند.

 خواندن میکروکتاب شاد بودن را انتخاب کنید را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

 همه دوست‌داران کتاب های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ریما رادنر

ریما رادنر نویسنده و مربی خوشبختی است. او از سال ۱۹۸۷ که نوشتن را آغاز کرد توانست در این زمینه بسیار موفق عمل کند. کتاب‌های او در زمینه‌های خوشبختی، موفقیت، سلامتی، روان‌شناسی و روابط هستند. همه نوشته‌های او توانسته‌اند عنوان پُرفروش‌ترین‌ها را از آن خود کنند. ریما رادنر که در بیشتر دوره‌های زندگی خود با حوادث مختلف و سختی‌هایی‌ روبه‌رو شده بود، تصمیم گرفت که بر سختی‌های زندگی غلبه کند و به دیگران هم بگوید که چطور باید با داشتن نگرش‌های شاد و مثبت از دل دشواری‌ها پیروز بیرون آمد.

 بخشی از کتاب شاد بودن را انتخاب کنید

شما بر سرنوشت خودتان حاکم هستید

احساس خوشبختی به عنوان حالتی ذهنی شناخته می‌شود و نمی‌توانید آن را در مالکیت خودتان داشته باشید. احساس خوشبختی همان نگرشی است که شما از زندگی‌تان دارید. خوشبختی را نمی‌توان ارضای فوری نیازها دانست، بلکه باید آن را یک آرامش درونی به حساب آورد. اینکه چقدر خودتان را دوست دارید و چطور با خود رفتار می‌کنید، خوشبختی شما را تعیین می‌کند. خوشبختی یعنی اینکه دیگران را با وجود خطاها و اشتباهاتی که می‌کنند، همواره دوست بدارید و احساس منفی نداشته باشید. خوشبختی یعنی اینکه شما بتوانید بشریت را دوست داشته باشید و فقط جنبه‌های مثبت را ببینید.

باید بدانید که خوشبخت بودن یا نبودن درونی، تفاوت زیادی با راضی بودن یا نبودن از چیزی در زندگی دارد. همه ما در طول زندگی خود با حوادثی روبه‌رو می‌شویم یا کسانی را در زندگی داریم که گاهی خوشحال‌مان می‌کنند و گاهی زمینه‌های ناراحتی‌مان را به وجود می‌آورند. اما این شادی یا ناراحتی دوام زیادی ندارد. اگر در زندگی، شادی اساسی و درونی داشته باشیم، آن وقت همیشه، در هر شرایطی و در هر لحظه از روز آن را به همراه خودمان خواهیم داشت.

نظرات کاربران

کاربر 3427504
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

کتاب خوبی بود از گوش دادن بهش لذت بردم. نکات کاربردی و مفیدی در اختیارم قرارداد.

f
۱۴۰۱/۰۶/۲۰

نمونه کامل یک کتاب زرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

حجم

۵۸٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۷ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان