دانلود کتاب صوتی ۵۲ پله تا ثروتمند شدن با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۲ پله تا ثروتمند شدن اثر ناپلئون هيل

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۲ پله تا ثروتمند شدن

معرفی کتاب صوتی ۵۲ پله تا ثروتمند شدن

کتاب صوتی ۵۲ پله تا ثروتمند شدن نوشته ناپلئون هيل است و با ترجمه حمید مشهدی رضا و صدای حمید یزدانی در انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب ۵۲ پله تا ثروتمند شدن

این اثر کتابی مهم در زمینه کسب ثروت و اصول موفقیت و دستیابی به پول و سرمایه است. ناپلئون هیل زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذارند. اما در همین زندگی، توانست با مردم بسیاری، از جمله ثروتمندان مصاحبه کند. او به درخواست فردی به نام اندرو کارنگی این کار را انجام و نتیجه بیست سال تلاش و مصاحبه را در این کتاب منتشر کرد. 

ناپلئون هیل در کتاب ۵۲ پله تا ثروتمند شدن راهکارهایی را برای دستیابی به مفاهیم و روش های ثروتمند شدن به شما ارائه می‌دهد. اگر ما بیاموزیم که خود را ثروتمند تصور کنیم و یاد بگیریم که افکارمان را در همین مسیر هدایت کنیم، ثروت انتظارمان را می‌کشد. این کتاب تفکر شما را تغییر می‌دهد. 

شنیدن کتاب ۵۲ پله تا ثروتمند شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا در خانواده‌ای فقیر متولد شد. خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌ سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه کاره رها کرد.

ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجه تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر، از راه و روش ثروتمندشدن گفته است و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعا به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

نظرات کاربران

کاربر 4387975
۱۴۰۱/۰۲/۱۴

عالی

Mahdi Poorasghari
۱۴۰۱/۰۳/۱۵

میتونه یکی از بهترین کتاب هایه در حوضه موفقیت باشه✌

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۱۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۳۱۰٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان