دانلود کتاب صوتی بچه رزمری با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بچه رزمری اثر آیرا لوین

دانلود و خرید کتاب صوتی بچه رزمری

نویسنده:آیرا لوین
گوینده:ندا پوریان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بچه رزمری

کتاب صوتی «بچه رزمری» نوشتهٔ آیرا لوین با ترجمهٔ محمد قائد و گویندگی ندا پوریان در نوین کتاب گویا منتشر شده است. بچه رزمری یک داستان ترسناک از آیرا لوین نویسنده آمریکایی است که در ۱۹۶۷ منتشر شد. این دومین کتابی بود که به قلم او منتشر شد و با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه توانست به پرفروش‌ترین رمان ترسناک دهه ۱۹۶۰ تبدیل شود.

درباره کتاب بچه رزمری

رزماری و گای، پس از مدت‌ها بالاخره به آرزویشان می‌رسند و آپارتمان بزرگی را در خیابان برمفورد اجاره می‌کنند. آن‌ها آن‌قدر از اینکه چنین موقعیتی به‌دست آورده‌اند خوشحال هستند که به شایعات مرموزی که در مورد ساختمان جدیدشان بر سر زبان‌هاست توجهی نمی‌کنند. رزماری مدتی است که به فکر بچه‌دار شدن است اما گای که یک هنرپیشه تئاتر است، ترجیح می‌دهد مدتی صبر کنند تا او از نظر حرفه‌ای پیشرفت کند و وضعیت باثبات‌تری پیدا کند.

زوج جوان در آپارتمان جدیدشان با آقا و خانم کاستوت آشنا می‌شوند. رزماری از این زوج میانسال چندان خوشش نمی‌آید اما گای مدام با آن‌ها رفت‌و‌آمد می‌کند و همنشینی با آن‌ها را دوست دارد. بعد از مدتی گای در نمایشنامه‌ای که در دست اجرا دارند جانشین یکی از هنرپیشه‌های نقش اصلی می‌شود که سانحه‌ای برایش روی داده. او با این ارتقای ناگهانی در شغلش، نظر خود را تغییر می‌دهد و حالا اوست که به رزماری اصرار می‌کند تا هرچه زودتر بچه‌دار شوند.

 سال ۱۹۶۸ رومن پولانسکی با بازی میا فارو، جان کاساوتیس، روث گوردون و سیدنی بلکمر فیلم سینمایی این اثر را ساخت. 

کتاب بچه رزمری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد