دانلود کتاب صوتی مـرگ سرخ با صدای وحید عالم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مـرگ سرخ اثر ادگار آلن پو

دانلود و خرید کتاب صوتی مـرگ سرخ

معرفی کتاب صوتی مـرگ سرخ

کتاب صوتی مـرگ سرخ نوشته ادگار آلن‌پو پدر داستان‌کوتاه ترسناک جهان است. این کتاب با صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است، این اثر، کاری از گروه هنری رادیو خوابگرد است.

درباره کتاب مرگ سرخ

داستان در یک کشور ناشناخته روایت می‌شود. بیماری‌ای به نام مـرگ سرخ شایع شده است. فرد مبتلا به دلیل خون‌ریزی شدید مخصوصا در ناحیه صورت ناگهان می‌میرد. در این میان شاهزاده پروسپروی مرگ را فریب داده است. خود و هزار نفر دیگر از ثروتمندان کشور را در بخشی از کاخ پادشاه پنهان کرده و بدون اهمیت داد به درد و رنج مردم که در حال مرگ هستند مشغول خوشگذرانی در محیط امن درون کاخ هستند و جشن بالماسکهٔ باشکوهی را برای سرگرمی بیشتر ترتیب می‌دهد. اما این خوشگذرانی زیاد طول نمی‌کشد، شبحب نقاب‌دار برای کشتن به جمعشان می‌آید. 

شنیدن کتاب مـرگ سرخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مـرگ سرخ

سراسیمگی بار دیگر بر مهمانان چیره شد و مجبور به سکوت و گوش سپردن به بانگ ساعت که پژواکی دهشتناک داشت شدند. اما ناگهان همهمه‌ای برخاست که ناشی از وحشت و نفرت بود. در میان مهمانان بیگانه‌ای ظاهر شده بود که به جای لباس فاخر، جامهٔ گور بر تن و نقابی همچون صورت جنازه‌ای خشک شده بر چهره داشت. او حتی تا آنجا پیش رفته بود که سرتاپایش را همچون یکی از قربانیان مرگ سرخ خون‌آلود ساخته بود.

شاهزاده پراسپرو که از دیدن هیبت جنازه‌وار او به لرزه افتاده بود آن را توهینی بزرگ به خود دانست و با خشم فریاد کشید تا دستگیرش نموده و مجازات کنند. اما هیچ‌کس جرات نزدیک شدن به او را نداشت و شبح با گام‌هایی پرطمئنینه از کنار شاهزاده که در اتاق آبی ایستاده بود گذشت و بی‌آنکه کسی متوقفش سازد از اتاق‌های ارغوانی، سبز، نارنجی و سفید عبور کرد و به انتهای اتاق بنفش رسید. شاهزاده که از گستاخی ناشناس و بزدلی خود به شدت خشمگین شده بود خنجرش را کشید و به دنبال بیگانه دوید. ناگهان شبح ایستاد و به سمت شاهزاده برگشت. مهمانان که از ترس از جایشان تکان نخورده بودند با شنیدن صدای فریاد شاهزاده به به سوی او دویدند. شاهزاده پراسپروی جوان بر زمین افتاده و مرده بود و ناشناس کفن‌پوش بدون اینکه حرکتی کند در سایهٔ ساعت عظیم آبنوس در اتاق سیاه ایستاده بود. مهمانان خشمگینانه به درون اتاق سیاه یورش برده، جامهٔ بیگانه را دریده و نقاب از صورتش برمی‌گیرند اما در زیر آن هیچ چیز نیست. آنگاه با ناامیدی در می‌یابند که او «مرگ سرخ» بود که همچون شبحی نقاب‌دار به میان آنان خزیده بود. شب‌زنده‌داران یکی پس از دیگری بر زمین افتاده و جان می‌سپارند و با مرگ آخرین مهمان، زندگی ساعت بزرگ آبنوسی نیز به پایان می‌رسد.

نظرات کاربران

an7913
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

اتمسفر داستان رو با گویندگی و صدا گذاری استادانه، خیلی خوب بیان کردن. تو این بیست دیقه واقعا از تک تک لحظه هاش لذت بردم. واقعا فوق العاده بود.

NasP
۱۴۰۱/۰۶/۲۹

برای من ، آنطور که انتطار داشتم ، اصلا هیجان انگیز نبود اما خب به اندازه ۲۰ دقیقه ، زمینه سازی خوبی برای وحشت قریب‌الوقوع و بعد ، توصیف جو وحشت زده داشت . صدا گذاری و آهنگ پس زمینه با

- بیشتر
لرد ولدمورت
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

آثارادگارالن پو بسیار ملموس هستند و حالت گوتیک در فضاسازی اونها به خوبی حس میشه. این اثر هم استثنا نیست. مطالعه ی کوتاه ولی دلهره آور و جذابیه.

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۲۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان